Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Så godt med en baby som trøster mammaen sin :rødme:

Spennende at det nærmer seg å flytte helt inn i det nye huset. Gleder meg til vi skal flytte. Men blir nok ikke før om et år. Nå synes jeg du bare skal ta det helt med ro og ta vare på deg selv de neste dagene, tror du har godt av den sykemeldingen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen flere som ikke er på nett med sine svigerforeldre you say :sjenert:

:kose: Ikke greit å være lei seg, men det er iallefall godt å ha en liten sjarmør i magen som vet å gi tegn fra seg når man trenger det som mest :rødme:

Jeg skjønner deg godt, når det kommer til å pakke ut med svigersene hengende over seg.. Min svigermor har latt det gå sport i å legge sammen klærne mine når di henger til tørk.. :sjenert:

Og hun snoker i flyttelasset vårt.. Jeg gleder meg til jeg kan vinke farvel som husokkupant hos svigermor :Nikke:

Huff,er ikke bare-bare med svigers... tror ikke at jeg kan klage sammenlignet med deg altså,men klager likevel :sjenert:

min svigermor er mye borte i huset alene,fått lovav sambo og gjør det for å være snill,hun maler og maler..men jeg liker det ikke,er vårt hus,og nå er det endel ting der og,vet ikke om hun snoker,men mistenker det :kjefte:

mine forelsdre kommer ikke å hjelper oss i helgen,mamma har nå fått en skikkelig reaksjon fra bestemors død :trist: og orker ikke gjøre noe sånt i helga. skjønner det veldig godt,men synes det er kjipt og litt tøft akk nå og skulle få inn mesteparten og beg å pakke ut uten de..barnslig :sjenert:

orker ikke ha svigermor hengende over meg for å hjelpe når jeg pakker ut tingene,det skal jo være kos..... :sukk:

VET du at hun snoker??? folk har jammen problemer altså :nei: godt at dere ikke har så lenge igjen der! helt utrolig at du holder ut spør du meg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med spark :hjerte:

Kommer godt overens med svigers her. De er snille og greie, heldigvis :)

veldig koselig :hjerte: og rart....

heldig som har gode svigerforeldre!

Neimen så koselig med sånne harde spark!! Jeg må si jeg kjenner ofte sparkene når jeg er litt nedenfor...setter et smil på man igjen gitt :nigo:

Håper dagen din i dag blir bedre, gå ut å nyt været om det er fint hos deg :klem:

jA,godt de kan trøste oss :hjerte: kan jo ikke la vær å smile når babyen din gir tegn fra seg :rødme:

dagene er ikke så verst i dette været nei,greit å være hjemme nå :sol::klemmer:

Så godt med en baby som trøster mammaen sin :rødme:

Spennende at det nærmer seg å flytte helt inn i det nye huset. Gleder meg til vi skal flytte. Men blir nok ikke før om et år. Nå synes jeg du bare skal ta det helt med ro og ta vare på deg selv de neste dagene, tror du har godt av den sykemeldingen! :klemmer:

ja,godt å ha en liten en i magen nå :hjerte:

Gleder meg veldig til å flytte! blir en ny start på flere måter nå føler jeg :) og det har blitt såå fint,gleder meg til å få inn møbler og stæsje der :nigo:

ja,tror og en sykemelding nå er den beste løsnngen,merke forskjell i bekkenet i dag,som jeg har hatt to dager hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang og slitsom dag :dåne: Men :hoppe: mangler noen få tiing,blandt annet senga vår,så vi flytter i morra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg fikk jo spørsmål om jeg var gravid etter vi hadde flyttet hit for hun hadde sett testene på rommet til kjære nemmelig.. Disse hadde jeg og kjære gjemt under klær og bøker som hun hadde måttet rotet i for å finne testene, så hun avslørte seg selv :roll:

Jeg syns mannen din skal si i fra at det ikke er så greit at hun maler og gjør andre ting som hun føler for i deres hjem jeg - jeg hadde ikke tolerert det. :fy_fy:

Jeg forstår det godt at du vil pakke ut med dine egne foreldre å kose deg, enn med svigermor hengende over seg. Man har som oftest et tettere bånd med sine egne enn med svigerforeldrene.. Jeg syns det blir litt kleint når svigermor dytter på magen min og nærmest spør om det babyen der inne er i live, for hun kjenner ingenting :roll: mens det ikke gjøre meg noe at min egen lillebror på 17 år, legger hode inn til magen for å høre om det er noen babylyder der inne :ler:

Håper det går bedre med moren din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koser meg i mitt nye fine hus :nigo:

kjipt på jobb om dagen,men IKKe lenge igjen der!

sambo har vært hjemme i dag og,så vi har stulla litt hjemme :) han har klippet gress(stor hage) og jeg har rydde bort alle klær somm lå i kofferter,søppelsekker...har litt mye klær ja :sjenert:

og vi har vært å kjøpt ny pc til meg,så nå har jeg ny og fin :nigo:

vi har og kjøpt fotbad med massasje til meg,for jeg har så sinnsykt vondt i føttene om dagen og. ikke bare-bare å være gravid :fnise:

nå slapper jeg av litt,før jeg skal fikse meg og møte ei venninne.vi skal ut å spise litt og på kino å se sex in the city :hjerte: lenge siden jeg har vært sosial,så gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer: kosa meg masse med skravlig og kino :hjerte:

altfor lenge siden sist...

vært hos fysio i dag. veldig flink og koselig dame :) testa ut masse forskjellig(AU!) for å sjekke om det er bekkenløsning,og det er det gitt...og symfyseløsning. :sukk: men fikk masse gode tips og skal tilbake på tirsdag.

nå er det ikke mer jobb på meg denne uka,deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 25 uker :strix:

Blitt en "tvangstanke" dette.må gjøre det hver uke,for å ikke bringe ulykkr føler jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 25 uker....går plutselig fort fremover :nigo:

Så bra at du dro til fysio da, er ikke behagelig med bekken og symfyseløsning....som sagt får jeg nesten ikke gått nå eller er svært vondt å gå....og det fordi jeg ventet for lenge :dåne:

Høres koselig ut i eget hus, du og mannen får nyte det før lille er ute :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: for 25 uker, innflytting i nytt hus og det hele :hoppe:

Herlig å flytte ja, jeg husker enda følelsen når vi flytta inn her i drømmehuset for tre år sida. Fortsatt sitter vi nesten hver dag og sier til hverandre "vi er heldige som har det så fint her - tenk at vi fikk dette huset" :hjerte:

Fint at du er i gang med behandling, selvom det gjør vondt. Håper det hjelper da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Håper det kan hjelpe med fysioterapi :jepp:

Høres ikke godt ut med bekkenløsning!

Hurraaaaa for 25uker :hoppe: Synes tiden går fort jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lei av at det alltid må være noe tull....hadde gledet meg til feriepenger nå,for mye vi trenger...

men hurra fikk ca 12000 utbetalt,er trukket 30 dager ferie..må være feil,for mener jeg har tjent meg opp til 2 uker med lønn,skal ha 5 uker. får sjekke på mandag,men om det er riktig vet jeg ikke hva jeg gjør altså :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,det ordner seg helt sikkert,men lei av at ting sjelden går på skinner :sukk: og om det er riktig sliter jeg,vi skal på ikea i morgen,og sammen med regningene mine betyr det at jeg er blakk igrunn..skjønner ikke at jeg alltid skal være blakk,sløser igrunn ikke så mye heller :sjenert:

driver å rydder og vasker litt i dag. mamma og pappa kommer etterpå,på middag og får å se hvor fint det ble :)

tar mange pauser innimellom,fysio sa det var viktig å ta det med ro og ta pauser før man ble sliten og fikk veldig vondt.

skal lage ferdig middagen før de kommer,så det bare er å sette den i ovnen når det er tid for middag. skal lage tacoform. vurderer å bake noen boller :sikle: og blitt reine husmora etter jeg fikk hus jo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det du begynte å jobbe da? Hørtes feil ut at de har trekt deg 30 dager hvis du ikke har tatt ut noe ferie frem til nå :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...