Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

:strix: 17uker :strix:

Blir spennende med Ul neste uke! Jeg synes tiden har gått så fort. Synes ikke det er lenge siden du fortalte meg gladnyheten :)

Pass på å kose dere litt i påsken, deilig med fridager :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for 17 uker. Det er jaggu ikke dårlig; snart UL for deg da og vips så er du halvveis :sjarmor:

Kos dere med fridag i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke til ultralyd jo! Så spennende!

Og lykke til med handlingen, i dag er omtrent årets travleste dag for oss som jobber i butikk. Så det er ikke spesielt gøy å handle da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Må nesten spørre..... har du begynt å kjenne noe liv fra den lille?

Kanskje ikke det letteste når man som førstegangs gravid ikke har kjent følelsen før men må jo bare spørre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 17uker :strix:

Blir spennende med Ul neste uke! Jeg synes tiden har gått så fort. Synes ikke det er lenge siden du fortalte meg gladnyheten :)

Pass på å kose dere litt i påsken, deilig med fridager :klemmer:

:hoppe: for 17 uker. Det er jaggu ikke dårlig; snart UL for deg da og vips så er du halvveis :sjarmor:

Kos dere med fridag i dag :klem:

ja,ukene flyr :) Venter fælt på UL nå,veldig spent :hjerte:

ja,tenk halvveis om ikke lenge!!

Håper dere har en fin påske begge to :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke til ultralyd jo! Så spennende!

Og lykke til med handlingen, i dag er omtrent årets travleste dag for oss som jobber i butikk. Så det er ikke spesielt gøy å handle da :fnise:

Ja,om en uke har vi sett h*n!!! :hjerte:

den handleturen i går var ikke morsom...var folk overalt,og jeg ble kvalm,svimmel og uvel. men vi fikk da handlet det vi skulle.men vår egen feil,at vi aldri lærer å gjøre sånne ting unna før i siste liten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten spørre..... har du begynt å kjenne noe liv fra den lille?

Kanskje ikke det letteste når man som førstegangs gravid ikke har kjent følelsen før men må jo bare spørre :sjenert:

:vetikke: kjenner ting i magen,men vet ikke om det er bevegelse fra babyen,eller om det bare er magen min. vet jo ikke hva jeg kjenner etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover dårlig om natta for tiden,og våkner tidlig. 7.30 er vi våkne begge to :fnise: fårt mye ut av dagene da....men vi er stuptrøtte om kvelden.

vært en tur i huset i dag,pakket ut det jeg pakket ned her om dagen,og ryddet masse. mannfolk som driver å jobber betyr masse rot og søppel.

sambo er der å jobber mer,men jeg var sliten og orket ikke mer. energien er jammen ike på topp om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Det er nok stor mulighet for at det er den lille du kjenner :hjerte:

Blir koselig når samboern kan begynne å kjenne spark utenpå magen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver dere og flytter, dream?

Jeg tror også det er store sjanser for at det er :babysmokk: du kjenner. Det er visst ikke uvanlig å kjenne liv på den tida du er nå. Jeg kjenner litt sånn kiling/kribling innimellom om dagen som jeg lurer fælt på, men jeg våger ikke tro at det er bebisen helt jeg heller.

Sover dårlig på nettene nå jeg og, men så tar jeg det igjen på sofaen på dagene da :sjarmor:

Kos dere masse med påskedagene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok stor mulighet for at det er den lille du kjenner :hjerte:

Blir koselig når samboern kan begynne å kjenne spark utenpå magen også.

Håper det er det,men vet ikke.... blir godt å få vært på ul og sett at det er noe der inne :hjerte:

Driver dere og flytter, dream?

Jeg tror også det er store sjanser for at det er :babysmokk: du kjenner. Det er visst ikke uvanlig å kjenne liv på den tida du er nå. Jeg kjenner litt sånn kiling/kribling innimellom om dagen som jeg lurer fælt på, men jeg våger ikke tro at det er bebisen helt jeg heller.

Sover dårlig på nettene nå jeg og, men så tar jeg det igjen på sofaen på dagene da :sjarmor:

Kos dere masse med påskedagene :klem:

Vi har kjøpt hus ja,driver å pusser opp der,men vi har ikke flyttet enda. begynner å komme seg nå,så ikke så veldig lenge til vi flytter håper jeg :)

Kiling/kribling var en god beskrivelse av det jeg kjenner og. er nok babyene vi kjenner :hjerte: gleder meg til jeg tør å kjenne på alt sånt :)

grue rmeg litt til jobb igjen til uka,når jeg er så sliten nå,av å pakke litt og sånn...

fælt å sove dårlig om natta,godt du får tatt igjen på dagen :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

De første tegn til liv kjennes som bobler i magen, akkurat som om du har kullsyre i magen.

Det er en følelse du aldri glemmer.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er jammen snart ferien over :sukk: ikke klar for å jobbe nå kjenner jeg,er utrolig sliten om dagen.

påsken har gått med på å slappe av,lese,pakke ned ting,kjøre bort ting.besøke familien. sambo har jobbet i huset hver dag...flink :hjerte:

Nå nærmer det seg tordag og ul. gleder meg masse :hjerte: men gruer meg litt og......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ingenting å gru seg for vennen. Dere skal for første gang få hilse på den lille dere skal bli foreldre til :hjerte:

Kanskje får dere også vite om dere blir foreldre til en liten gutt eller jente :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler den følelsen din av at hverdagen kommer litt fort nå. Men godt at du har fått ladet batteriene i påsken da også blir det nå greit å få hverdagen i gang også - dessuten er det bare fire dager i denne arbeidsuka :sjarmor:

Og om et par dager skal dere få se på lille nurket - skjønner godta at du gruer deg litt, men det kommer til å gå kjempebra :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke helt klar for hverdagen jeg heller kjenner jeg. Det er slitsomt å produsere baby! Men ultralyden går nok helt sikkert kjempebra. Som oftest er jo alt helt fint med den lille :) (men gruer meg litt jeg også.. Men gleder meg mest da) Bare to uker til det er min tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å gru seg for vennen. Dere skal for første gang få hilse på den lille dere skal bli foreldre til :hjerte:

Kanskje får dere også vite om dere blir foreldre til en liten gutt eller jente :rødme:

Nei,gleder meg mest helt klart :hjerte:

blir spennende. nærmer seg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler den følelsen din av at hverdagen kommer litt fort nå. Men godt at du har fått ladet batteriene i påsken da også blir det nå greit å få hverdagen i gang også - dessuten er det bare fire dager i denne arbeidsuka :sjarmor:

Og om et par dager skal dere få se på lille nurket - skjønner godta at du gruer deg litt, men det kommer til å gå kjempebra :tommel:

Da var hverdagen igang,litt greit og,men utrolig slten i dag! vi hadde 12 barn,den siste uka før påske hadde vi 5-6 pga sykdom,så var jammen uvant :fnise: kjekt med en myk start på 4 dager ja,og jeg går jo kl 12 på torsdag,så uka kommer til å fly av gårde :nigo:

Det MÅ bare gå bra,men man har jo tanker,er jo første UL,har aldri sett/hørt babyen før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt klar for hverdagen jeg heller kjenner jeg. Det er slitsomt å produsere baby! Men ultralyden går nok helt sikkert kjempebra. Som oftest er jo alt helt fint med den lille :) (men gruer meg litt jeg også.. Men gleder meg mest da) Bare to uker til det er min tur!

slitsomt ja :dåne: men koselig :hjerte:

sant som du sier,alt er jo som regel bra,men kalrer ikke heeelt å slappe av før jeg har sett. er det normalt å tenke sånn tro? :sjenert: går fort til det er din tur og :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...