Gjest ~Milla~ Skrevet 5. februar 2010 #561 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvordan er formen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #562 Del Skrevet 7. februar 2010 Vil ha mer helg!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. februar 2010 #563 Del Skrevet 7. februar 2010 Er du 9+5 allerede? Hvor ble det av alle dagene mellom 9 og 9+5? Tida flyyyr! Håper kvalmen snart slipper taket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. februar 2010 #564 Del Skrevet 7. februar 2010 Uff da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2010 #565 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei vennen. Hvordan er formen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #566 Del Skrevet 8. februar 2010 Er du 9+5 allerede? Hvor ble det av alle dagene mellom 9 og 9+5? Tida flyyyr! Håper kvalmen snart slipper taket! Neida,er noe rart med tickeren,er 9+5 i dag. men uansett,dagene går fort ja spent på onsdagen,da er det JM. setter de noen ny termin? nhåper jeg ikke blir satt tilbake,for på onsdag er det endelig to-sifret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #567 Del Skrevet 8. februar 2010 Uff da. Hei vennen. Hvordan er formen idag? Takk for omtanken formnen begynte skikkelig dårlig i dag,men gikk seg til utover dagen. nå er jeg endelig hjemme på sofaen, ikke mye action etter jobb her for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2010 #568 Del Skrevet 8. februar 2010 Fortjener å slappe av... Har en veninne som er 13uker på vei igår, og samboern sier også det, du er omgjort til rugekasse og har lov å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2010 #569 Del Skrevet 8. februar 2010 Forresten.. vi reiser på hytten på onsdag morgen. Skal prøve å huske å sende deg en melding for å høre om jordmortimen, er spent på dine vegne Det blir noen dager uten KG, har ikke med laptopen for "nettdingsen" funker ikke så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. februar 2010 #570 Del Skrevet 8. februar 2010 Neida,er noe rart med tickeren,er 9+5 i dag. men uansett,dagene går fort ja spent på onsdagen,da er det JM. setter de noen ny termin? nhåper jeg ikke blir satt tilbake,for på onsdag er det endelig to-sifret! Det kommer egentlig helt ann på hva slags "hjul" jordmor har å regne termin utifra :/ Legen min sitt stemmer ikke, så hver gang jeg er hos han setter han meg 4 dager tilbake i forhold til uker og dager jeg er, mens jeg følger den jeg fikk etter UL på sykehuset. Så det er mulig hun setter ny termin, men da er det bare snakk om 1 dag eller 2 i forskjell vil jeg tro :/ De skal følge WHOs svangerskapslengde, som nå er på 40+3 dager, men ikke alle som har satt seg inn i det enda :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #571 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) fått "på vei" av Gro Nylander i dag. har begynt å lese i den. blir litt stresset jeg.... og gruer meg litt til JM i morgen,med tanke på veiing hater det! og vet jeg godt kunne veid mindre.... EdiT: og hva skjer med tickeren? isted viste den riktig,nemlig 9+6.... Endret 9. februar 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2010 #572 Del Skrevet 9. februar 2010 Min ticker ble helt merkelig så får helelr skaffe meg en ny Jeg har også fått den boken i posten idag, gleder meg til å lese. tar den med på hytten... De sier jo at veiing kan gjøres hjemme hvis du føler det er problematisk. Så lenge du selv har oversikt over vekten utover svangerskapet, kan de ikke tvinge deg. Har lest om det flere steder på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #573 Del Skrevet 9. februar 2010 HM,en ticker sykdom på gang :klø: lar den stå til i morgen,tenker ting blir helt på ordentlig etter JM time. takk for info om veiing,det har ikke jeg lest noe om. er vel mer at jeg ikke vil se hvor mye jeg veier selv,og er redd for "kjeft" pga vekta. altså er ikke kjempe diger,men mer enn str M for å sio det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. februar 2010 #574 Del Skrevet 9. februar 2010 Vet akkurat hvordan det er med veiinga, jeg hadde det også slik Jeg er høy, og jeg har noen kg ekstra, så sånn er det bare De skriver det bare i en liten rute på helsekortet så er ikke store greia Hva i boka var det som gjorde deg stressa forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #575 Del Skrevet 9. februar 2010 jeg er lav og noen kg ekstra. men er vel verst til man blir vant med å bli veid ikke veid meg på mange år jeg. sto i boka om farer for overvektige ang svangerskapsdiabetes, at overvektige må sjekkes for sukkertoleranse osv. at det ikke er noen pen måte å si at folk er overvektige. prøver jo å spise sunt nå da,men er ikke lett å kutte ut alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. februar 2010 #576 Del Skrevet 9. februar 2010 jeg er lav og noen kg ekstra. men er vel verst til man blir vant med å bli veid ikke veid meg på mange år jeg. sto i boka om farer for overvektige ang svangerskapsdiabetes, at overvektige må sjekkes for sukkertoleranse osv. at det ikke er noen pen måte å si at folk er overvektige. prøver jo å spise sunt nå da,men er ikke lett å kutte ut alt. Det blir en vane, og når magen kommer og man ser hvor de ekstra kg faktisk setter seg så er det ikke så ille som man tror Ja, jeg er i risikogruppe for svangerskapsdiabetes, men jeg tenker ikke så mye på det faktisk De sjekker jo urinen på hver kontroll, og jeg skal til glukosebelastningstest om noen uker så Ellers har jeg ingen symptomer på det, men det kan jo også hvem som helst utvikle under graviditeten da Mitt beste tips, ikke gå rundt å bekymre deg for så mye, ikke bra for hverken deg eller spira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #577 Del Skrevet 9. februar 2010 Det blir en vane, og når magen kommer og man ser hvor de ekstra kg faktisk setter seg så er det ikke så ille som man tror Ja, jeg er i risikogruppe for svangerskapsdiabetes, men jeg tenker ikke så mye på det faktisk De sjekker jo urinen på hver kontroll, og jeg skal til glukosebelastningstest om noen uker så Ellers har jeg ingen symptomer på det, men det kan jo også hvem som helst utvikle under graviditeten da Mitt beste tips, ikke gå rundt å bekymre deg for så mye, ikke bra for hverken deg eller spira takk for at du tar deg tid til å skrive her godt å høre fra noen som er midt i det,og som kan berolige litt. trodde aldri jeg skulle bli en sånn som bekymret meg sånn har de sagt at du er i risikogruppa,eller bare vet du det? er følsom om dagen,så håper jeg slipper å få høre mye "negativt"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. februar 2010 #578 Del Skrevet 9. februar 2010 Er sikker på det kommer til å gå bra.. Bare tenk på den lille som ligg der inne, det som betyr noe er at h*n har det bra :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2010 #579 Del Skrevet 9. februar 2010 Morgendagen går heeelt sikkert kjempe fint, glede deg En liten milepæl med aller første jordmortime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. februar 2010 #580 Del Skrevet 9. februar 2010 takk for at du tar deg tid til å skrive her godt å høre fra noen som er midt i det,og som kan berolige litt. trodde aldri jeg skulle bli en sånn som bekymret meg sånn har de sagt at du er i risikogruppa,eller bare vet du det? er følsom om dagen,så håper jeg slipper å få høre mye "negativt"... Bare koselig å skrive her synes jeg Mye som skjer i hodet på en gang når man er helt i startfasen, man føler at man plutselig må tenke på ALT. Og tro meg, jeg tenker på veldig mye selv, mye jeg ikke trenger å tenke på i det hele tatt Jeg leste meg vel egentlig til det selv, men legen min har aldri nevnt noe om det :/ Det var jordmoren på sykehuset som nevnte det til meg på UL at jeg måtte ta sånn test fordi jeg hadde BMI over 27 da jeg ble gravid.. Det er jo ikke akkurat noen omfattende sak, så jeg kan like godt bare ta den, så er jeg hvertfall sikret! Vil tro utfallet av å gå rundt med ubehandlet svangerskapsdiabetes er verre :/ Lykke til på første time hos jordmor! Spennende! Gleder meg til å lese oppdatering her i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg