Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

trøsteshoppet litt... bestilt meg bok

milla: vil ikke ta det her i tilfelle noen som kjenner meg leser.

Endret av *dream*
Gjest ~Milla~
Skrevet

Den boken ønsker jeg meg.... sist gang jeg var innom bokhandleren hadde de den ikke...

Skrevet

tror den kan være både koselig og nyttig å lese :)

sambo er i huset i da,de skulle bort med noen ting han har kjøpt til badet. kjeder meg og er sulten...mye sulten om dagen,skjønner ikke hvordan man kan være kvalm og i neste sekund sulten :sjenert:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Ja det er en av de raritetene man opplever når man er gravid.... ;) Kvalmen lettet litt?

Skrevet
tror den kan være både koselig og nyttig å lese :)

sambo er i huset i da,de skulle bort med noen ting han har kjøpt til badet. kjeder meg og er sulten...mye sulten om dagen,skjønner ikke hvordan man kan være kvalm og i neste sekund sulten :sjenert:

Den der rariteten kjenner jeg godt igjen! Med en gang kvalmen slipper taket så kunne jeg nesten gjort hva som helst for noe skikkelig søtt! Litt morsomt også da :fnise:

Skrevet

Ambriel: ja utrolig mye rart som skjer med kroppen...mye man i "normal" tilstand aldri vill gjort :fnise:

Milla: takk for det :klemmer: men dagen er ikke veldig god. stod opp 5.30 i dag,stuptrøtt,men fikk gjort det jeg skulle,kvalm hele tiden,men ikke så mye verre enn vanlig. rett før jeg skulle dra måtte jeg plutselig spy :kvalm: æsj,hater det. kvalmen er vært helt grusom i hele dag,itillegg til at jeg e rmye svimmel og heldigvis hadde jg 2 ubundne timer som jeg ikke fikk tatt i forrige uke,så jeg reiste hjem 12.30. nå ligger jeg rett ut på sofaen,og det er godt.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Uff da. nei det var ingen god dag.

Du får slappe av i sofakroken og lade batteriene :klemmer:

Skrevet

snakket akkurat med bestemor :hjerte: hører hun er sliten,men hun er i godt humør når vi prater.

Skrevet

Har du prøvd Seaband mot kvalmen? Sånne bånd man kjøper på apoteket til å ha på håndleddene :) De skal legge et press på samme stedet som akupunktørene setter nåler mot kvalme. Ellers kan du prøve ingefærtabletter også som man får kjøpt på apoteket, disse virket hos meg i begynnelsen, problemet var at jeg fikk mageknip så jeg klarte ikke ta dem lengre :/

Håper morgendagen blir bedre!

:klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Tenkt idag er du 9uker på vei, synes ukene går fort jeg :hoppe:

En uke mindre til du skal bli mamma for første gang :hjerte:

Skrevet

:strix: 9 uker :strix:

ukene går unna! heldigvis.

om en uke skal jeg til jm,første kontroll siden jeg fant ut at jeg var gravid.

utrolig kvalm i dag og :spy: og trøtt,sur og sliten :sjenert: synes forem har blitt verre jeg,trodde den skulle bli bedre ettersom ukene gikk..

ambriel: takk for gode råd og jubling for 9 uker :klemmer:

Milla: :klemmer:

Skrevet

da klokka ringte i dag følte jeg meg ikke bra. stod opp,var skikkelig svimmel og kvalm,kastet opp litt,og følte meg elendig. ringte jobben og sa jeg måtte se an litt om jeg kom i dag. sov et par timer,spiste litt,men formen er ikke bedre. nå sitter jeg her med kjempe dårlig samvittighet. å være gravid er ingen sykdom,så føler jeg burde ha kommet meg på jobb :sukk:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Uff da.... håper formen bedrer seg! :klemmer:

Nei graviditet er ingen sykdom, men av og til er selve "symptomene"/"bivirkningene" av å være gravid tøffere en kroppen kan klare, så da må man lytte til kroppen og ta det med ro.

Du får ikke lov å ha dårlig samvittighet for det! :klem:

Skrevet

takk milla :klemmer:

dagen i dag er grusom altså :sjenert: glad alle dager ikke er som denne.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...