Frigg Skrevet 2. desember 2009 #401 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke slett dagboka di! Synes det er en av de koselige dagbøkene å lese i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. desember 2009 #402 Del Skrevet 2. desember 2009 Du får ikke lov å slette dagboken din... jeg liker meg her inne Usj, jeg har også noe mens på vei... møkk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #403 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke slett dagboka di! Synes det er en av de koselige dagbøkene å lese i Så koselig å høre,takk Føler bare at det er veldig stille her om dagen,og kun skriving når det er klaging,liker ikke det. Du får ikke lov å slette dagboken din... jeg liker meg her inne Usj, jeg har også noe mens på vei... møkk! Takk for det,koselig mensen er noe dritt,HATER at det kommer måned etter måned.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 3. desember 2009 Formen er litt bedre i dag. har vasket litt klær.og ryddet litt. første dagen siden lørdag jeg har orket å gjøre noe. håper jeg orker å dra i bursdag til mamma på lørdag og puse opp litt på søndag som var planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. desember 2009 #405 Del Skrevet 3. desember 2009 Er sååååååå dårlig til å skrive.. Har hatt ei pause fra KG, skal skjerpe meg... Så ikke slett dagboken din, det får du ikke lov til! Bra at formen er bedre, håper du får ei fin helg Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. desember 2009 #406 Del Skrevet 3. desember 2009 Innom med en torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #407 Del Skrevet 4. desember 2009 Helt i orden janne84,koselg at du tok turen nå takk frigg jeg er veldig dårlig på å skrive i andres bøker om dagen,er innom å leser,men har lite å komme med om dagen dagene er tunge nå. hadde en veldig tøff kveld går,gråt masse og pratet med sambo. dette med null graviditet sliter veldig på meg,og det går utover sambo,for vi har aaaaltfor lite sex til å kunne kalle oss prøvere.så jeg vet jo egentlig at mensen kommer hver måned,men blir like jævli deppa hver gang likevel. snakket med sambo om dette i går,pg sa at om ting ikke blir bedre så kommer ikke forholdet vårt til å vare. jeg vil være sammen han,han er en fantastisk mann,men ønsket mitt om barn er sterkere....vil selfølgelig ha barn med sambo,men om ikke det er mulig pga lite sex,er han ikke verdt å være med. vet dette høres brutalt og fælt ut. formen er heller ikke bra igjen,sambo ville egentlig bort i det nye huset i kveld,for å måle litt og div,men jeg orker ikke, vil ligge på sofaen bare,får se om vi tar det i morra før vi reiser til mam og pap. bør jo få begynt i huset snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #408 Del Skrevet 6. desember 2009 var i koselige familie bursdag i går Har nå forberedt med en foreldresamtale,og skrebet månedsbrev,og skla snart bort å male soverommet i det nye huset. venter bare på at sambo kommer hjem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. desember 2009 #409 Del Skrevet 6. desember 2009 Synes du var tøff som tok den samtalen med samboern...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. desember 2009 #410 Del Skrevet 12. desember 2009 Ble det noe Robbie på deg igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 15. desember 2009 Ble det noe Robbie på deg igår? jaaaaaaaaaaaaa ----------------------------------------- lite å melde om dagen, er inne å leser hos dere,men litt kg lei. ting er bra om dagen da,dagene går fort,koser meg på jobb og har trent noen dager. ikke begynt med julegaver enda,men er ferdig tidlig på torsdag og har fri på fredag,så da må jeg til pers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. desember 2009 #412 Del Skrevet 15. desember 2009 Julegaver ja.. phu.. har en liten en igjen, deilig å bli ferdig med..... har vært mange som skulle ha iår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. desember 2009 #413 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei vennen Ute og farter idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #414 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei vennen Ute og farter idag? Hei Nei,holder meg inne i kulda Ble ferdig med julegavene i går,så driver å pakker de inn i dag,rydder, vasker klær og skal se håndball kampen etterpå. skal ut i kveld, på konsert,gleder meg masse resten av helga går med på å handle inn gulv,maling osv til huset, og pusse opp. fått fri i romjula,så blir mye oppussing i jula og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. desember 2009 #415 Del Skrevet 18. desember 2009 Så deilig med fri i romjulen Flinke dere er som står på og pusser opp, blir sikkert kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. desember 2009 #416 Del Skrevet 23. desember 2009 BARE INNOM FOR Å ØNSKE DEG OG DINE EN RIKTIG GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. desember 2009 #417 Del Skrevet 23. desember 2009 Ønsker deg og samboern en riktig god jul! Håper dere får en koselig julefeiring Gleder meg til å fortsette vårt vennskap inni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. desember 2009 #418 Del Skrevet 23. desember 2009 Innom for å ønske deg en god jul vennen! Kos deg med familie og samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. desember 2009 #419 Del Skrevet 23. desember 2009 Gledelig jul til deg og dine Juleklemmer fra Ambriel og den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #420 Del Skrevet 28. desember 2009 Da var jula over,og den har ikke vært som jeg ville. ble plutselig syk etter gaveåpningen på julaften, og la meg tidlig med feber,hals- og ørevondt. formen var like elendig 1.dag,så mam og pap ville ikke la meg kjøre hjem,de kjørte meg...så har jeg ligget her da siden,og følt meg elendig. og fikk en dårlig nyhet i dag. min kjære bestemor har antagelig kreft,hun har vært på et sykehus for prøver og hadde fått telefon dag at hun må inn på et annet sykehus for mer prøver/fjerning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg