Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

skal hjelpe ei venninne med å flytte i morra. kunne heller tenkt meg å slappe av og nyte dagen,men er jo koselig å kunne hjelpe til og.

bare sløve i kveld. se x faktor og finne senga tidlig.

godt med helg:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg virkelig vørt flink altså. Hadde på klokka 8.30 for å trene! på en lørdag. vet jo ikke hvor lang tid flyttingen tar i dag,og hvor sliten jeg er når jeg kommer hjem,og ville,måtte trene i dag,så nå er det gjort :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! så tidlig oppe på en lørdag for å trene da. Flink :jepp:

Skjønner at det er vanskelig det med graviditeten. Jeg tenker mye på det selv om dagen, spesielt nå som jeg har fått tilbake mensen og alt er ok på den fronten. Men ettersom jeg måtte begynne på "hode"pillene igjen, så måtte vi utsette ting på ubestemt tid :sukk:

Å så kjenner jeg at jeg ikke vil ta det opp med kjære IGJEN...vanskelig det der...

Lykke til med flyttinge i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg: :klemmer:

Tung dag i dag...og verre ble den da jeg fikk tlf fra ei på avd at hun ikke kommer denne uka :sukk: det betyr at uka starter med at vi e rto på avdelingen. jeg tror(håper virkelig ikke!!!!!!!) at jeg begynner å bli dårlig. fryser,tett og ufattelig slapp og sliten. :sukk::sukk::sukk::sukk::sukk::sukk::sukk::sukk:

Men har iallefall trent i dag;ikke lenge,men 30 min på tredemølle og et kvarter med mageøvelser. mye bedre enn ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

formen er ikke bra nei. :sukk: fryser,er slapp,tett,småkvalm og vondt i hodet. tror ikke det er nøffen nei.

dro hjem etter halv dag i dag,legge meg tidkig i dag,og satse på at det er bedre i morra,må nesten på jobb,vært mye borte nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkadag :kjefte: formen er ikke bra i det hele tatt,og jeg har fått mensen. Visste det skulle komme denne mnd,men blir lei meg likevel. :sukk: LEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke bra :sukk: ørebetennelse og til og fra med feber..dro på jobb i dag,men ble sedt hjem av styrer etter noen timer. sovet mesteparten av dagen i dag,sambo kommer snrt hjem med mat,så er det x faktor og tidlig kvelden i dag og. lagt meg før 10 hver dag denne uka :sjenert: lei av å være i dårlig form nå altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tunge dager nå. lei,lei,lei.

sliten,trøtt,deppa og null motivasjon på jobb. sliter med et par kollegaer som gjør ting litt vanskelig.

lei av alt om dagen. :sukk:

egentlig bare lyst til å sove og våkne opp om noen måneder og håpe at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff nei..

SLik skal ikke ting være. Jeg vet så utrolig godt hvordan du har det. Har vært der selv og jeg unner ingen å ha det slik.

Har du mulighet til å ta deg noen dager fri/ sykmelding slik at du kan ta vare på deg selv en stund?

Skjønner at kolleger på jobb og uteblitt graviditet gjør at ting blir vanskelig og at man blir deppa. Da er det utrolig viktig at man tenker på seg selv og driter i alt det andre. Det er ikke lett, men noen ganger må man bare.

Jeg har endelig begynt å lært det og har det bedre med meg selv nå.

Håper du får orden på ting.

Ta vare på deg selv. JEg er her hvis du vil snakke med noen.

:klemmer: fra Friggen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk frigg :hjerte:

Mulig jeg tar deg på ordet om å prate litt,ikke så mange jeg føler jeg kan prate med om dagen,alle har sine egne problemer...(de to jeg føler jeg kan prate med har akk gått igjennom et brudd begge to,da føler jeg at jeg ikke kan ta opp mine problemer,som er små i forhold til det)

Det med uteblitt graviditet måned etter måned sliter kraftig på,det skal så lite til ang andre ting før det bikker over.. i dag har jeg grua meg så fælt til en ny uke at jeg har tilbragt store deler av dagen i senga gråtende. slitsomt :sukk:

Kan ikke ta meg litt fri akkurat nå,det er mye sykdom,og vi blir nok to store deler av uka. har dessuten vært litt borte i det siste,skulle gjerne hatt en laaaaang ferie nå. sykmelding er en mulighet,men har fastlege "hjemme",noe som gjør det litt mer tungvindt og er ikke akkurat lett å komme inn til legene om dagen pga andre ting. vet ikke hva jeg skal gjøre! føler iallefall at jeg ikke gjør jobben min godt nok for tiden pga alle tankene,humøret og div probl med kollegane...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Blir lei meg når jeg leser at ting er så vanskelig.... :klem:

Vet ikke om du vil prate med meg om tingene, men jeg er nå her iallefall! Har sett deg på facebook flere ganger, men ville liksom ikke mase på deg.... for jeg vet hvordan det er.

Håper det ordner seg for deg og samboern. Det hadde vært en fin julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...