Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Sikkert ikke dumt med en sjekk, så vet man iallefall åssen det er. For sin egen del. Og godt du har veninner å prate med :hjerte:

Litt :sengekos: er jo heller ikke å forakte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: driver ikke med sånt hele dagen da. men veldig glad der har tatt seg opp litt,håper det varer en stund,for det sliter på forholdet når den biten skurrer..

gruer meg til noek en arbeidsuke nå. trives veldig godt,er ikke det,men jeg er nå helt utslitt på 4.uka og vi er for få på jobb. til uka er vi to og tre stk på avdelingen. og det betyr mye jobb for oss som er der... :sukk: kjenner jeg blir utmattet av tanken. dagen i dag er litt tung,magen har klikket og jeg er bare så sliten. orker ingenting. sambo måtte (nok en gang :sukk:) dra alene til svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Ikke greit å være sliten på jobb.Er tiden for sykdom nå. Hvor mange barn har dere på avdelingen? Stor klem fra Friggen!

Nei,dagene er tunge....i dag har vi vært to voksne og ti barn. skal egentlig være fire + 14. nok en dag med to voksne i morra...... :sukk:

men altså,vi får ting gjort og barna lider IKKE,men er frustrerende å kun få gitt dem basisbehovene,ikke noe pedagogisk...

:klemmer:

Uffa leit å høre vennen :klem:

Ikke slit deg ut helt da, ingen som takker deg for det :sjenert:

Takk :klemmer:

nei,vet at ingen takker en for at en jobber seg halvt ihjel...men må jo nesten bare da,har jo unger å ta meg av :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To voksne på ti barn? :fnise:

Beklager at jeg ler, men det hadde vært luksus hos oss det hvis noen hadde vært syke :jepp:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser den frigg. og hadde ikke sutret om kroppen var med meg for tiden,men det er den ikke,hadde synes ting var hardt om vi var alle på jobb og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud,er jo så sliten om dagen at jeg har glemt å skrive om en stor nyhet :sjenert:

Vi skal kanskje kjøpe hus :nigo: et gammelt et som må pusses opp hvert rom,men vi får det for en billig penge (familien til sambo)

Håper virkleig det går i orden,hadde vært sååå deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samme by ja,men litt mer landlig omgivelser....:)

Går nok i orden,sambo må bare bli enig med onkelen sin om noen klausuler,er nemlig onkelen som må kjøpes ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen før idag forresten ;)

Bare koselig :klemmer:

Oi, huskjøp! :strix: Så spennende :jepp:

veeeeldig spennende! tror nok det går i orden,bare bli eninge om pris :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag i morra,det skal bli fantastisk godt med helg nå :hjerte: slitsom uke,med redusert form og lite filk på jobb,men snart er uka over!!

slappe av og sove masse i helga er planen :sjenert:

sambo jobber i kveld,så jeg er alene,litt godt det og. tenkte å slappe av med nett og kanskje se lipstick jungle etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Alle har behov for alenetid, selv om jeg til tider kan bli temmelig ensom og pratesyk når samboern da kommer hjem :fnise:

Håper formen kommer seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELG :hjerte:

fikk gått tidlig i dag,og det er godt etter en lang og slitsom uke :nigo:

klar for avslapping!!

Fått spørsmål om jeg kan være barnevakt noen timer i morra,men vet ikke om jeg orker... :sjenert: har jo veldig lyst selvfølgelig,men føler mest for å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Kan kanskje være greit å lade batteriene.... på mandag begynner jo en ny uke igjen så... Jaja, du finner vel ut av det ;)

Håper du får en fin helg iallefall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var SNØ i lufta på morran i dag!! :fryser: etter det har det regnet hele tiden....bare vært inne hele dagen,har tent telys og leser bok,er på nett og drikker te. vær man ikke får dårlig samvittighet av å kose seg inne i iallefall. formen er ikke på topp,hoster og er tett :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...