Gjest Ansjoni Skrevet 21. august 2009 #161 Del Skrevet 21. august 2009 Leit å lese om deg og sambo, håper det ordner seg for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. august 2009 #162 Del Skrevet 22. august 2009 Innom med en lørdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. august 2009 #163 Del Skrevet 22. august 2009 Håper du koser deg med barnebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. august 2009 Forfatter #164 Del Skrevet 22. august 2009 Takk jenter er barnevakt i dag,og det er så koselig,han er nydelig 1,5 år og skikkelig sjarmør. var ikke noe problem å si hade til mamma og vi har lekt,kost og gått tur,nå sover han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. august 2009 #165 Del Skrevet 22. august 2009 Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. august 2009 Forfatter #166 Del Skrevet 23. august 2009 Da er jeg hjemme igjen etter å ha kjørt han hjem. ville egentlig ikke,han er sååå skjønn ikke mindre verpesyk nå nei...... TVERT IMOT! usj,tråkket over isted,nå klarer jeg nesten ikke stå på bena,så har blitt plassert i sofaen av sambo med ispose på foten,og beskjed om å ikke trå mer på det i dag. Krise om det er like vondt i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. august 2009 Forfatter #167 Del Skrevet 24. august 2009 nesten ikke sovet i natt pga smerter i benet. klarer hverken å stå eller gå på det,så får ikke dratt på jobb i dag.....håper jeg får en time hos en lege etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. august 2009 Forfatter #168 Del Skrevet 24. august 2009 fått lgetime 13.30. må bli kjørt av sambo,så måtte ta på en tid han fikk dratt fra jobben. dette gjør sinsykt vondt! må være noe mer enn vanlig overtråkk,det har jeg gjort tusenvis av ganger,og har aldri hatt så vondt. *syte,syte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. august 2009 #169 Del Skrevet 24. august 2009 Huffa meg Håper det ikke er noe alvorlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2009 #170 Del Skrevet 24. august 2009 Uffa, håper det ikke er noe alvorlig Masse god bedring og lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. august 2009 #171 Del Skrevet 24. august 2009 Hvordan gikk det hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2009 #172 Del Skrevet 24. august 2009 Sendte sms med dreamsnuppa før idag, hun er til røntgen/ortoped med spørsmål om brudd.... Så da får vi vente å se hva som skjer, dakar vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. august 2009 Forfatter #173 Del Skrevet 24. august 2009 Så koselig å komme og se at dere har vært her å lurt på meg endelig hjemme,vært hos lege,ble henvist til røngten og ortoped,så måtte dra på sykehuset.hater sykehus! der ble vi i mange timer.mAsse venting og tok litt tid hos ortopeden(som ikke var vondt å hvile øynene på forresten;) ) var ikke noe alvorlig,bare kraftig overtråkk,men det er minst like vondt som brudd sa han. så er bandasjert og symeldt i en uke foreløpig. skal bruke krykker som avlasting i to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. august 2009 #174 Del Skrevet 24. august 2009 Godt at det ikke var brudd da. Men jeg tror nok at å tråkke skikkelig over er vondere enn å brekke beinet. Jaja, da får jeg, du og Milla sitte her og underholde hverandre denne uken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2009 #175 Del Skrevet 24. august 2009 Ja her skal det underholdes, vi sykingene Godt det ikke var brudd, men overtråkk er grusomt vondt ja. MAAASSSSEEE GOD BEDRING, håper du kommer deg raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. august 2009 Forfatter #176 Del Skrevet 24. august 2009 Ja,dere er jo hjemme denne uka og,da kan vi holde hverandre med selskap ja. det er utrolig kjedelig å være hjemme når man ikke er syk,er jo bare benet som ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2009 #177 Del Skrevet 24. august 2009 Kjenner til den ja Også krykker da, det er utrolig tungt å gå med... gikk med krykker i nesten 4 uker engang, guri det var lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. august 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 25. august 2009 Gud,så kjedelig dettte er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. august 2009 #179 Del Skrevet 25. august 2009 Gud,så kjedelig dettte er! Kjeder du deg? Ikke så mye man får gjort heller når man ikke kan gå på beina og i tillegg bruke krykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. august 2009 #180 Del Skrevet 25. august 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg