Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Der var du :hoppe:

Jeg skal lage meg ny dagbok til neste uke jeg også, for da er jeg ferdig på pillene og vi starter prøvingen....håper jeg da. Kjære er jo vettaskremt :ler:

Skal til byen i dag og kjøpe meg to bøker som jeg har sett på før. Den ene handler om det å planlegge graviditet og den andre om det å være gravid. Kjære skal faktisk få være med å kjøpe bøkene :ler:

Håper det klaffer for deg snart :jepp:

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Milla~
Skrevet

Joggetur..... iiiiikkk... skal si du er flink :pls:

Skrevet
Der var du :hoppe:

Jeg skal lage meg ny dagbok til neste uke jeg også, for da er jeg ferdig på pillene og vi starter prøvingen....håper jeg da. Kjære er jo vettaskremt :ler:

Skal til byen i dag og kjøpe meg to bøker som jeg har sett på før. Den ene handler om det å planlegge graviditet og den andre om det å være gravid. Kjære skal faktisk få være med å kjøpe bøkene :ler:

Håper det klaffer for deg snart :jepp:

:hoppe: du fant meg!

Spennende at dere og skal begynne å prøve! du skal ha prøvedagbok? De fleste menn trenger tid på å venne seg til tanken :ler:

Skyver tankene litt unna jeg,ikke kjøpt noen bøker eller noe enda....

Håper det klaffer snart ja!!!!!!!!!!

Skrevet
Joggetur..... iiiiikkk... skal si du er flink :pls:

Takk :sjenert: følte meg flink i dag,og guri,så godt det var! :nigo:

Skrevet

Stolt av meg selv i dag! JOgget ute i skogen,en runde på 3 km. Gikk litt og,men ikke så mye som jeg var redd for på forhånd. Tenkte å ta en runde i morra og onsdag og. Torsdag er jeg borte hele dagen. Litt sent å begynne nå med tanke på at jeg skal inn i bikini på lørdag,men kanskje motivasjonen har funnet meg....

Mensen har ikke kommet enda.

Skrevet

Håper mensen ikke kommer ;)

Jeg og kjære snakket litt sammen i dag tidlig, og det blir litt utsettelse med prøvingen :( Men det er nok til det beste...

Skrevet
Håper mensen ikke kommer ;)

Jeg og kjære snakket litt sammen i dag tidlig, og det blir litt utsettelse med prøvingen :( Men det er nok til det beste...

Kommer nok,tok test i går og den var negativ.. :sur:

Å,så kjedelig med utsettelse av prøving! En spesiell grunn til det? send Pm om du ikke vil si det her... Men slutt på pilla uansett,det kan ta lang tid for kroppen å normalisere seg vettu.

Skrevet

Oj wow, så flink du er å ha jogget å greier. Det er jo toppers :5: Er bare bra vis du klarer det flere dager også :jepp:

Og dere prøvere jenter, baby kommer når den tid er inne :9

:kose:

Skrevet

Nope,ikke noe mens enda........ Men om den har tenkt til å komme bør den komme nå,for jeg vil ikke ha det på ferie!

Ikke noe jogging sålangt i dag iallefall,rydder,vasker og vasker klær.

Må ut ¨å kjøpe noe småtteri til turen og hente pakke,så får jeg se om det blir en tur i ettermiddag,er såååå støl....

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg er støl etter treninga på lørdag enda jeg, men det er litt digg også, merker at man har brukt kroppen :trene:

Skrevet
Jeg er støl etter treninga på lørdag enda jeg, men det er litt digg også, merker at man har brukt kroppen :trene:

Veldig deilig å kjenne at kroppen har vært i bruk ja :nigo:

Skrevet
Fått noe spennende i posten?

?????

Vittnemålet mitt kom i dag :fnise:

Skrevet
:popcorn:

ikke kommet........ :vetikke: skjønner ingenting jeg......Mensen kommer ikke,og testen var negativ.....Ta en ny i morra????

-tør ikke håpe noenting nå,tror mensen kommer,så bare irriterer meg over at jeg kommer til å måtte slite med det på ferie.

Skrevet

Sååå spennende å følge med da :jepp:

Jeg og kjære har blitt enige om at vi skal begynne å prøve i oktober. er egentlig enig i det, for da er han ferdig med et stort prosjekt på jobben og vi er ferdige med tilvenningener og det største presset på jobb ;) så skal vel gå på piller til septemerber regner jeg med å så la kroppen få "hvile" og bli normal ;)

Skrevet

Mensen kom på morran i dag...

Da er det nesten over innen lørdagen iallefall.

Jeg kommer ikke til å kalle mensen TR,da det minner meg om 7 og 8 klasse :sjenert: da kalte vi det det.

Formen er ikke bra i dag,men håper det går seg til,skal hjem til foreldrene mine etterpå og være der til i morra.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...