captiva Skrevet 10. juli 2009 #1 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Starter på ny frisk et kapittel i livet er over, og det jeg har ventet på i en evighet begynner! jeg er ikke lenger student,men er ferdigutdannet førskolelærer Ville egentlig fornye meg med nytt nick og,men har ikke kommet på noe lurt enda. Håper virkelig det skjer andre spennende ting her snart... jeg har valgt å legge dagboka under generell og ikke under prøvedagbok, fordi jeg vil ikke fokusere så mye på det. Edit: da er mitt nye nick i orden og Endret 8. juli 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juli 2009 #2 Del Skrevet 10. juli 2009 Hurra for ny dagbok Gleder meg til å følge deg videre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2009 velkommen,koselig at du vil følge meg videre Var først i den forrige boka mi og du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juli 2009 #4 Del Skrevet 10. juli 2009 Jøss, var jeg.. husker jeg ikke Kan ikke la slikt gå forbi meg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 10. juli 2009 #5 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg hoppet innom her, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg hoppet innom her, jeg Koselig med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juli 2009 Dårlig start på sambos ferie....jeg ble plutselig i veldig dårlig humør i går,føler at vi står helt stille,lite nærhet,kos og "kjæresteting" mellom oss...vi fikk snakket om det,og håper det går seg til i ferien. OM en uke reiser vi på ferie ,det skal bli godt!! Slapp dag i dag,stod opp for en time siden så lei av dette været! Lite planer i dag,bare handle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. juli 2009 #8 Del Skrevet 11. juli 2009 Uffa, håper det kan bedre seg med ferie og kosetid Godt dere kan snakke om slikt, det letter mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 11. juli 2009 #9 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei Grattis som nyutannet førskolelærer Hva kunne du tenkt å jobbe som no da? Barneskole/barnehage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. juli 2009 #10 Del Skrevet 11. juli 2009 Hurra, for nytt koselig nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei Grattis som nyutannet førskolelærer Hva kunne du tenkt å jobbe som no da? Barneskole/barnehage? hei Jeg har hele tiden jobbet som ped.leder i barnehage ved siden av studiene,så fortsetter med det,der jeg trives fått jobb i en ny bhg,så begynner med blanke ark i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 11. juli 2009 Hurra, for nytt koselig nick Takk,liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 12. juli 2009 Hatt en del graviditetssymptomer i det siste,og venter mens i dag,så våknet tidlig og tok en test. Negativ NÅR skal det klaffe for meg da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. juli 2009 #14 Del Skrevet 12. juli 2009 Men hvis ikke mensen kommer iløpet av helgen kan du ta en test til. Kanskje det er litt for tidlig å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. juli 2009 #15 Del Skrevet 12. juli 2009 Fant deg! Gratulerer med nytt nick og ny bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 12. juli 2009 #16 Del Skrevet 12. juli 2009 Dritt mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 13. juli 2009 Men hvis ikke mensen kommer iløpet av helgen kan du ta en test til. Kanskje det er litt for tidlig å teste Ikke sett noe til mensen enda,men har jo ikke helt stabil syklus,så kommer nok. TYpisk at den er litt senere denne mnd,da har jeg den når vi er på ferie TRor ikke det var for tidlig å teste i går,stod at man kunne teste inntil fire dager før forventet mens..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 13. juli 2009 Fant deg! Gratulerer med nytt nick og ny bok! Så koselig at du fant meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 13. juli 2009 Dritt mensen Har ikke kommet enda,men er nok like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 13. juli 2009 Hadde en gedigen nedtur i går,da testen var negativ....Trodde ikke jeg skulle reagere SÅ kraftig som jeg gjorde...... men,dagen ble bra etterhvert,vi reiste til et vennepar og grillet og koset oss. Vi MÅ bli flinkere til å finne på ting,for det er så koselig når vi gjør det Bestemte meg i går for at jeg skulle ta en joggetur i dag,angrer nå,men MÅ......Har ikke motivasjon for å dra på treningssenter for tiden,så da må man prøve andre ting....Skal kjøre opp til en skog hvor det er løyper i tre forskjellige lengder..... bare spise frokost og våkne først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg