Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Minun maailmani

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fin liste :)

Er det marken denne uka? Det har jeg ikke fått med meg. Har ikke vært på marken på mange år, kanskje jeg burde ta en tur i år :vetikke:

Ses i morra ;)

Skrevet

Mamma sa det begynner på onsdag :) Hvorfor har jeg ikke sett ballonger?? :klø: Jeg driter egentlig i karusellene nå, jeg liker å bare gå rundt og glo også må jeg ha markensgamp :fnise: Du får ta deg en tur :)

Det gjør vi! :)

Er datoen for kg-treff "vedtatt"?

Så mange koselige planer du har fremover! Og en trist da..

:klemmer:

Ja, det var vel 16 som passet for alle :jepp:

Ikke sant :fnise: Jeg har aldri planer eller noe, men nå ble det litt og da måtte jeg skrive opp :ler:

:klemmer:

Skrevet

Det var koselige planer du hadde fremover, stort sett iallefall :kose:

Markensgamp ja, en tørr, litt tykk pepperkake :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet
Markensgamp ja, en tørr, litt tykk pepperkake :fnise:

Pøh, det er honningkake må vite ;)

Skrevet

Markensgamp er godt da, tulling :ler:

Skrevet (endret)

Dårlig dag idag.. :sukk: Du har blitt advart :ler:

Sovi dårlig i natt.. Kjære legger seg jo senere og han sitter jo og driver med dataen så den lyser og bråker. Så da han la seg hadde han jo tatt sovepille og lå helt inntil meg og klemte meg, så klart det er utrolig godt, men om det bare skjedde litt når jeg vil og ikke bare når han tar sovepille :sukk:

Måtte opp tidlig for å dra på jobb, utrolig kaldt da jeg sykla. Har vel vært trøtt og sulten i hele dag. Håper kjære skal lage taco snart, kjenner magesekken krympe.

Sykla ned til byen etter jobben, ikke nok med å være trøtt og sliten fra før, jeg har så utrolig dårlig kondis og mongo bein, noe som resulterte i at jeg var treg, pusta usaklig, følte jeg bare plaga kjære og at det var unødvendig at han kom å møtte meg OG jeg så og si velta flere ganger :sukk: Er det mulig liksom..

Gikk i dusjen med engang jeg kom inn og tårene bare trilla..

Men, dagens høydepunkter:

- Har gode sokker, joggebukse og hettegenser på meg :happy:

- Kjøpte sminke på Vita. 3 for 2 på Max Factor ting. Endelig har jeg concealer igjen! Så nå blir jeg pen på treff :fnis:

- Idag er det 3 år siden jeg var med kjære for første gang.. Derfor lager jeg et lite kort til han. Det er jo litt kos, selv om jeg er den eneste som bryr seg :sukk:

Vi skal ut og spise på mandag, takket være at jeg har jobbet og får betalt.. Alltid jeg som betaler jo. Men vi gir ikke noe til hverandre dette året, vi skal jo på konsert neste helg! Men jeg vil i hvertfall ut og spise :) Elsker å spise ute :happy:

3 år

36 måneder

1095 dager

26280 timer

1 576 800 minutter

94608000 sekunder

Endret av Minttu
Gjest Purple Haze
Skrevet

Nemmen, så kjedelig med en så dårlig dag da. Tenker du trenger en :klem:

Håper du ikke blir helt utslitt av å være vikar. Det er slitsomt å jobbe i barnehage, men vil ikke at du skal ta helt skrekken heller da.

Skrevet

hehe, har jo jobbet i barnehage før, det har jo da bare vært 1 dag i uka en periode..

Men det er litt kjett, skal innrømme det. Hadde kanskje vært greit å hatt en fast jobb, og visst når jeg skal jobbe og sånn.

Men så er det så kjekt at jeg ikke veit hva jeg vil gjøre, aner ikke hva som kan være greit å jobbe med. Også aner jeg ikke hva jeg vil fremover.. Jeg vet ikke om jeg skal gå på høgskole, har ikke peiling på hva jeg vil i det hele tatt!! Men jeg stryker sikkert på matteeksamen igjen uansett, så jeg får vel ikke gått på noe :lol:

eneste jeg tenker på er no butikkjobb, men hvilken butikk liksom.. Hvordan er det å jobbe i matbutikk f.eks? Skal jeg jobbe i matbutikk vil jeg jobbe på kiwi :fnise:

Eneste butikken jeg liker, og der er det jo så enkelt med betaling ;)

Om jeg blir sexy i helgrønn er en anna sak :ler:

Jeg er så kjedelig, jeg liker ingenting og vet ingenting jeg :sukk:

Skrevet

usj, kvalm..

legge meg snart vee, blir godt :)

hjem igjen imorra da, blir litt godt. Kan være hos kjære lenge jeg, men jeg vil ikke være her lenge og bare sitte oppå han nesten, vi må være litt for oss selv, og jeg vet at det er litt mer viktig for han enn meg, så ja :)

Kanskje jeg rydder litt og skifter på senga hjemme, har jo fått lilla laken og to nye sengesett :)

Men før jeg drar hjem imorra, skal jeg bli med mamma til mommo :)

Skrevet

Hei :klem:

Ønsker deg en god dag ;)

Skrevet

:Gjesp: Snart middag, hjemmelaget kjøttboller av kyllingkjøtt deg og løk, sammen med ris, kyllingsaus og wok. Sikkert godt :)

Fikk mld av telenor istad om at de så jeg flytta nr mitt, tar det lang tid før jeg får den nye tlf fra tele2 da?? :klø:

Skrevet

Byner jeg å bli syk?! :klø:

Jeg er liksom aldri syk :ler: Da jeg og kjære hadde vært litt sammen fikk han kyssesyken og så fikk jeg, så var vi begge forkjøla sammen og lå til sengs og bare kosa oss :ler: Det er jo en stund siden og jeg kan ikke huske å vært syk etter det..

Men nå er jeg tett i nesa! Ikke så mye mer, har hatt litt vondt i øret en stund men det skjønner jeg ikke hvorfor. Har ikke så vondt i halsen, kanskje sånn litt sår liksom, men nå er jo nesa mi tett :blink:

Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet
Byner jeg å bli syk?! :klø:

Jeg er liksom aldri syk :ler: Da jeg og kjære hadde vært litt sammen fikk han kyssesyken og så fikk jeg, så var vi begge forkjøla sammen og lå til sengs og bare kosa oss :ler: Det er jo en stund siden og jeg kan ikke huske å vært syk etter det..

Men nå er jeg tett i nesa! Ikke så mye mer, har hatt litt vondt i øret en stund men det skjønner jeg ikke hvorfor. Har ikke så vondt i halsen, kanskje sånn litt sår liksom, men nå er jo nesa mi tett :blink:

Om en aldri er syk, så kan en nesten garantere at en blir det så fort man setter fot innafor døra i en barnehage :gjeiper:

Det er lissom takken for å være vikar, du får sykdom i lønn :ler:

Håper du ikke blir veldig syk da, helst ikke noe syk i det hele tatt :klemmer:

Skrevet
Gjengjelder ønsket om en fin kveld! :kose:

Tusen takk :klem:

Om en aldri er syk, så kan en nesten garantere at en blir det så fort man setter fot innafor døra i en barnehage :gjeiper:

Det er lissom takken for å være vikar, du får sykdom i lønn :ler:

Håper du ikke blir veldig syk da, helst ikke noe syk i det hele tatt :klemmer:

Ikke sant, det tenkte jeg også på! :hoho:

det hadde nesten vært godt å vært syk et par dager, så kan jeg ligge hjemme hos kjæresten min oghan kan pleie meg :fnise: Enten han vil eller ikke :ler:

Skrevet

"Verdens Strengeste Foreldre" på tv nå! :)

Liker å se på sånn, er vel Nanny 911 etterpå, det er gøy as! :ler:

Jeg skal si dere det, jeg skal ha klare regler fra ungen er bitteliten, og jeg gir meg ikke når det gjelder ting håper jeg! Sånn som mamma mot broren min noen ganger, "gjør det, gjør det,gjør det" også gjør han det ikke og da gir hu opp og gjør det for han :ler:

Nei, her skal man ha regler skrevet opp, barna skal ha ting de må gjøre om dagen/i uka.. Og sånn belønningssystem kan jo være flott!

Jaja mensann, hvordan det blir i praksis er jo en annen sak, men man får vel prøve å gjøre det beste ut av det fra dem er små og ikke gi seg ;)

Skrevet

Du har ihvertfall planen klar! :fnise:

Skrevet

Ja fader, detta har jeg tenkt på skal jeg si deg! :hoho:

Men jeg gidder ikke ha late dritunger som ikke respekterer meg, ikke eier respekt for andre, ikke eier folkeskikk eller høflighet, som ikke gjør det jeg sier, ikke hjelper til hjemme osvosv :ler:

Men jeg skal ikke bli sånn hysterisk mor da, men skal ikke være slapp liksom og ha ting ganske klart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...