Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:bursdag:

Jeg har det ære, å gratulere, vår kjære Minttu som fyller enogtyve (?) år!

Og neste år blir du enda mere, ja det er svært så fort som tiden går!

:bursdag:

Håper du får en kjempefin bursdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Bedre sent enn aldri, men jeg er litt unnskyldt, etter som jeg ikke kom meg på nett før nå ;)

:bursdag: Gratulerer så mye med dagen, søta :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for gratulasjoner! Og det er 21 ja, hihi. :bursdag::klem:

Igår hadde jeg familiebursdag, og vi koste oss med masse gryterett, salat og gulrotkake, sjokoladekake og kjæres kake av sukkerbrød med vaniljekrem og bringebærsyltetøy inni med rosa glasur på :sikle:

Fikk masse penger, salt og pepperkvern, gavekort på kjøpesenteret til 400kr av jobbjentene og gavekort på Elkjøp til 1300 av mamma og stefar. Og av kjære fikk jeg klokka jeg ønska meg! Da ble jeg superglad :happy: :hjerte:

OW68336F-13_5.jpg

Det er bra jeg feira igår, for idag tidlig ble jeg dårlig i magen, og har jeg kasta opp 2 ganger.. Så jeg har sittet eller ligget på sofaen og har fått vondt i kroppen, står eller går jeg blir jeg småsvimmel. Broren min er hos bestemoren sin, mamma og stefar på fest, så kjære og jeg er hjemme hos meg :hjerte:

Vi ser på tv og slapper av, han har kost seg med taco mens jeg har fått i meg litt rett i koppen og salt kjeks som kom opp igjen og så fikk jeg i meg enda mer rett i koppen og en banan.

Akkurat nå virker jeg bedre i magen, men tør liksom ikke helt spise enda :fnise:

Gratulerer med ny mobil! Jeg er sikker på at du blir fornøyd, den har vel Android? :lur:

God helg! :klem:

Tusen takk :) Det har den! :lur:

Er kjempefornøyd med den, og jammen er den lettvin å bruke på facebook, jeg har svart på alle gratulasjoner og det gjorde jeg på tlf, copy/paste er kjekt!

God helg :klem:

Grattis med ny mobil :nigo:

God helg og god påske, søta :klem:

Takk takk! :) God helg og god påske til deg og :klem:

Innom og oppdaterer meg litt :hug:

Jeg er fæl å ikke skrive noe særlig i disse dagbøkene for tida... :sjenert:

Det går bra! Men koselig at du titter innom :happy:

Og så et bilde av nye tatoveringa mi :hjerte:

208572_10150222371720202_672230201_8973942_1428737_n.jpg?t=1302984311

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så kjedelig at du ble syk på bursdagen din da :tristbla: Masse god bedring :klem:

Kul tatovering, forresten!

Sønnen min er forøvrig på fest med F. i kveld :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig ja, vi hadde tenkt oss på Egon og kose oss skikkelig, men det ble sofaen og avslapping på oss i stedet. Og taco på kjære, mens jeg fikk i meg rett i koppen og banan :ler:

Er helt fin idag, bare sulten. Men som kjære sa, så kan det være en reaksjon på tatoveringa, jeg satt med bøyd hodet i 45 min og rørte ikke så særlig på nakken hele fredagen pga plasten og teipen på nakken.. Men men, vi får dra på Egon neste helg :)

Jasså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Håper du er bedre i dag! Og det kan jo være en reaksjon på tatoveringen, rett og slett.

Dere får ta igjen feiringa senere :jepp: Det har jo blitt skikkelig koselig på Egon her i byen etter at de pusset opp :) Og det nye kulturhuset har blitt kjempefint!

Joda, de var på fest i går, men den ble brått avsluttet ganske tidlig, fordi noen ødela et eller annet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bedre idag ja, har fått i meg litt mer mat og tok en dusj, det hjalp :) Jeg har ikke vært på kulturhuset! :rodme: Det er jo et utested der nå, så bør vel ta seg en tur dit! Var på kinoen mens de pussa opp, men den 18 mai kommer nye Pirates Of The Caribbean, så da får jeg hvert fall sett hvordan kinoen er blitt :jepp:

Egon har blitt kjempekoselig ja! :jepp: Kjære har fått ned det aller meste, inkl.seng i leiligheta si, mangler sofa, bord og sånne store ting. Han skal ikke være med på hytta i påsken, for da skal han få flytta det siste, og han har en katt som ikke kan være alene.

Så da tenkte jeg at jeg drar til han når jeg kommer hjem fra hytta på fredagen, også kan vi dra på Egon på lørdag! Ha en kjærestehelg og prøve å kose oss og pleie forholdet, for det trenger vi :)

Nå bor han jo så sentralt, at nå kan vi jo gå til alt! Så ingen unnskyldninger når det gjelder å ta seg en tur på Egon, byen, kiwi, eller spenst for min del :fnise:

Såpass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du var syk på bursdagen :kose: Håper dere får tatt igjen feiringen senere da! :jepp:

Å sitte med hodet bøyd kan nok ha vært en årsak ja - det utløste migrene på meg en gang. Men resultatet av hodebøyingen din ble veldig stilig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være at det er grunnen, jeg tviler på at det er sjau, for jeg kasta bare opp litt to ganger, jeg har vært mye mye verre har jeg hatt sjau..

Takk takk, man må lide for skjønnheten skjønner jeg! :nigo::ler:

Kjære var innom en tur nå, for å låne penger av meg også hadde jeg kjøpt freia påskeegg og kluter til han :fnise:

Imorgen drar jeg på hytta og ser han ikke før på fredag eller lørdag, så jeg ville jo gjerne ha en god kos, men han var så slapp i fisken og det sa jeg til han :fnise:

Men nå fikk jeg melding av han "Du var fin idag ^^ Glad i deg :*" :rodmer: Jeg måtte vise klærne mine, for jeg har lilla singlet,genser, fleecejakke, sokker, sko og klokke! :ler:

Var på jobb idag, 12 barn i hele bhg, rolig dag som gikk utrolig fort! I kveld skal jeg bare slappe av, drikke te, "lese" glo på de finske bloggene jeg følger for en en stund siden jeg har vært innom de, også skal jeg se på Wallander :)

Ha en fin mandagskveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! Jeg glemte å gratulere deg med dagen jo!! :bond:

Enda jeg så det på FB også :murvegg:

Gratulerer så masse med overstått bursdag Scnapsi!

:klemmer:

Håper jeg er tilgitt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Så det er du som er frøken lilla i dag :ler:

Trodde forresten ikke du skulle jobbe denne uka, jeg...Ikke at jeg har hatt særlig mye tid til å besøke dere i dag, da. Her har det gått slag i slag. Var det noen som sa ferie, liksom :fnise:

Kos deg med påskegodt og mye bra på tv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMAG0007.jpg?t=1303161785

I was today :ler:

Må visst gjøre det, DDuck :fnise:

Jeg jobba idag, for hun som egentlig skulle jobbe kunne ikke ;)

Har egentlig ikke hatt i meg noe særlig påskegodt, ikke enda :fnise: Blir nok en endring på det i morgen, tror jeg må ta i skikkelig på spenst etter påsken! ;)

Nå skal jeg legge litt ting over på mobilen min, så får jeg nok legge meg :) I morgen bærer det avsted til fjells! Uten ski/snowboardutstyr og vinterklær for min del, for jeg tror det er veldig lite snø der :ler: Tar heller med joggesko.

God påske alle sammen! :)

Eller,hyvää pääsiäistä kaikille :fnise:

http://www.youtube.com/watch?v=P8wBaWeap5g

En bitteliten del av denne er nå en del av kroppen min :hjerte: Ikke den beste sangen av de, men den er fin!

Og man må jo bare digge latteren til Ville på slutten!

Jeg MÅ se HIM i år! Har jo likt dem siden 2005 og aldri fått sett dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg :jepp::klem:

Men jeg har vært dårlig, fra lørdagen til torsdag.. Gudskjelov ikke altfor dårlig, men trøtt og dårlig i magen, så spiste nesten ikke før på torsdagen! Da var jeg i ganske grei form og fikk i meg litt middag, på fredag var jeg helt fin og det var godt :)

Var på hytta fra tirsdag til fredag, litt kjett første dagen men ellers bra :) Hele familien samlet! :) På fredag lagde vi bål og grilla pølser og marshmallows :sikle: Var kjempekoselig å sitte der i solveggen, hele gjengen og bare kose oss! :happy:

Nå er jeg hos kjære, i nye leiligheten hans :) Han har fått inn møbler og ordna litt her, så nå er det ganske bra her!

I kveld har vi vært på Egon, koste meg med baconsurret indrefilèt med pommes bistro, bernaise saus og salat, fanta og to glass smirnoff ice :sikle: Og kjære ble jammen et glass rikere i kveld! :nigo: Bra med store jakkelommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det nok ingen Ruisrock festival, som i fjor!

Men, om litt over 2mnd reiser jeg til Helsinki! :hoppendeglad:

Og det blir til at jeg reiser alene, men så kommer kjære noen dager etter, for han har ikke lyst til å være der så lenge som meg. Vi pratet om det da vi var på Egon, for jeg vil være der mer enn en uke, "virker som om du vil bo der hele sommeren" sa kjære :fnise: Hadde jeg hatt råd skulle jeg gjerne gjort det!

Tenk på det, da jeg var 16 og skulle begynne på videregående gråt jeg fordi jeg måtte ta buss til skolen, jeg var så redd. Og jeg var så redd folk, store mengder. Det tok til og med lang tid før jeg turte, hvert fall var komfortabel, med å gå alene på butikken.

Og nå skal jeg reise til Finland alene! Og det er jo det å reise dit som er "fælt", stress med bagasje, flyplass, komme seg på flyet, finne frem osv. Men nå har jeg vært der en gang, så da går det nok bra :)

Det er så mye der jeg vil se og gjøre, Helsinki har så mye å by på! Og jeg finner stadig steder jeg vil se, ting jeg kan ta bilder av osv, og det blir så godt å komme seg unna her i fra og legge alt bak meg og ikke tenke på ting, bare slappe av og kose meg en god stund :happy: Så en uke er altså ikke nok, det blir nok 2 på meg ;)

Åh, da skal jeg tusle rundt og ta masse bilder, shoppe, oppleve nye ting, slappe av på kafè, også har jeg funnet to studioer jeg skal sende mail til så det kan hende det blir ny tatovering også :lur:

I tillegg til alt dette fine, skal vi på Tuska Open Air Metal Festival! :happy: _headbang__revamp_by_CookiemagiK.gif

Helsinki_by_Creepling.jpg?t=1303738321

Sibelius_Monument_by_kocostunder-1.jpg?t=1303738359

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
:hoppe: for ny Finlandstur! Det blir sikkert helt topp :) Broren min og kona var i Finland i påsken, regner med de hadde det fint :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...