Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Hei vennen!!

God onsdagsmorgen! Nå er vi midt i uka, snart er det helg og det betyr at det er en uke til treff :strix: det blir koselig, gleder meg så veldig!!

Hi hi, når det gjelder det der med treffet så er min kjære også glad for at han ikke skal være med :fnise: han sa det til meg, at det blir nok for mye skravling for en mann det der.. jenter samlet og skal skravle! jeg elsker å skravle jeg, selv om jeg kan være litt sjenert til å begynne med :sjenert:

Håper du får en fin dag søta mi!! Masse :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han godeste ville gjerne vært med han! :hoho: Tror han er litt nysgjerrig på hva slags folk dere er.. :sjenert: Men han får pent holde seg unna gitt! ;)

Håper du er helt frisk i dag, og ikke helt tom for krefter etter lite næring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtinger :klem:

Miso: Ja, snart treff :strix:

Det blir nok litt skravling ja, jeg er også litt sånn sjenert til å begynne med, det spørs vel litt. Men det går vel bra, denna kjeften kan gå i ett sett når jeg først byner ;):ler:

Mazzi: Han vil det ja :hoho: Han kan følge deg da veitu, så vi kan hilse på ;) Jeg er meget høflig, og håndhilser og presenterer, så å møte meg er ikke skummelt :fnise:

Vi får ta bilder av oss da veitu, så kan vi vise kara våre ;) Kjære lurer nok litt på hva slags damer dere er, også kom han med "hvordan kan dere møte hverandre hvis dere ikke vet hvordan de andre ser ut?" Da sa jeg bare at jeg vet hvordan Miso ser ut og at det er sikkert ikke så mange jenter som står akkurat der vi skal møtes, akkurat når vi skal! :fnise:

Jeg er fin idag! :) Vært på jobb til og med, fra 9 til 4.

Blir verre imorra og fredag, skal være oppe med de store barna, fra 10-16.45 imorra og 7.30-15.00 på fredag.. Blitt så bortskjemt nede, hatt kortere dager og kidsa der sover jo 1-2t midt på dagen og da sitter vi der med te og skravler :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her med fyr i peisen, brus foran meg og en boks med Dream Yoghurtis Brownies & Karamell, som nesten er tom og som jeg har spruta massa karamellsaus oppi :sikle: :sikle:

Og nå er det Klokka 8 hos meg, og han ene som er med var litt fin :fnise: Og stavangerdialekta er jo herlig da! Har en kompis der i fra, og var så gøy å møte han, skjønte ikke hva han sa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi avtalt noe mer konkret møtested enn Oslo S egentlig? :klø: Tror vi skal lete en stund hvis ikke.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er best for deg å komme på Oslo S, kan du komme dit Gjøvik toget er :nigo: Reka og Miso skal møte meg der :) Det pleier å være spor 16 :)

Åh gid, jeg er så anonym som alle andre :hoho:

Nå kan hvem som helst bare stelle seg ved spor 16 og rope navnet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er best for deg å komme på Oslo S, kan du komme dit Gjøvik toget er :nigo: Reka og Miso skal møte meg der :) Det pleier å være spor 16 :)

Åh gid, jeg er så anonym som alle andre :hoho:

Nå kan hvem som helst bare stelle seg ved spor 16 og rope navnet mitt ;)

Må humre litt gjenkjennende av deg jeg, Ida-mor. Vet akkurat hvordan det er! Det er flere ganger jeg har følt meg så familiær og husvarm her på KG at jeg har holdt på å poste utsagn som ville vært meget utslagsgivende for anonymiteten min. Og dersom det er noen fra mitt distrikt som begynner å lese innleggene mine, kan de vel egentlig fort legge sammen to og to og finne ut av hvem jeg kan være.

Men hva gjør vel det, jeg er ikke en viktigere person enn at jeg skal tåle om noen kjenner meg igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :fnise:

Men så vet jeg ikke hvem som kjenner meg som liksom er inne her, eller gidder å bry seg :ler: De eneste jeg kan tenke meg ikke trenger å lese, eller vite noe om meg, er gutter og kompiser av kjære, og jeg tviler sterkt på at de er her :hoho:

Skjer det noe får jeg bare lage ny dagbok og sånt ;) Har tenkt på å bytte nick, men jeg er så treig og lite kreativ :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! :happy: :danse:

Vi får stå på et spesielt sted da? :fnise: Første krakken f.eks, fra ned trappa lssm

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med det gode gamle rose-i-knapphullet-trikset? :ler:

Dette minner meg om da jeg skulle møte han som senere ble min første kjæreste for første gang, etter å ha prata på internett. Vi skulle møtes på kinoen, og jeg hadde fått vite hva han gikk med og sånn. Da han kom inn døra fikk jeg panikk og gjemte meg bak en svær palme... :hoho:

Så.. hvis dere ser ei som står og venter, men så hopper unna og gjemmer seg i siste lita, så er det nok meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha tulling :fnise:

Kan da ha noe på meg som viser at det er meg :lol: Men hva skal det være a?

Nå baker jeg kaker, siden kjærestepusen min har bursdag imorra og skal feire den med familie imorra :strix:

Blir 23 år jo, gammal :ler:

Lager denne karamellkaken, og etterpå skal jeg lage firkløverkake etter oppskrift jeg har fått av bestemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Også jeg som trodde du skulle bake til fredagskos på jobb i morgen...;) Vi fikk jo karamellkake på jobb for to uker siden, og den var så nammis at jeg spiste 3 biter... :sjenert:

Også jeg som egentlig ikke er så veldig kakemons heller. Så den måtte være spesielt god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo det Mazzi, sånn at du blir frista :fnise:

Den var god! Jeg regner med denne her er lik ;)

Er nok til kjæresten min det her, gidder ikke bake til dere nå altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smakt en karamellkake før, og den var skikkelig god!

Denne skal smakes på i morgen kveld, så kommer rapport imorra eller lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det natta! Skal på jobb HALV 8 :dåne:

Må stå opp halv 7, og jeg har ikke stått opp så tidlig på leeenge.. Siden jeg måtte opp for å dra tidlig siste året på vgs.. Men på skolen hadde jeg muligheten til å sove :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...