Mazilla Skrevet 17. september 2009 #521 Del Skrevet 17. september 2009 Det er jo heldigvis ikke normalt å ha så forferdelig uoppdragne (dritt)unger som de man ser på sos barnevakten o.l. da. De er jo ekstreme nok til å bli lagd tv-underholdning av, og det skal jo litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2009 Forfatter #522 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke sant Men mine skal i hvertfall ikke bli slik, eller noe i nærheten Jeg vil ha sånne barn som de på Verdens Strengeste Foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. september 2009 #523 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke sant Men mine skal i hvertfall ikke bli slik, eller noe i nærheten Jeg vil ha sånne barn som de på Verdens Strengeste Foreldre Ja, de er herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke sant Som den episoden igår, de barna var jo bra Men mora sine klesregler var litt vel mye syns jeg men ellers var dem supre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2009 Forfatter #525 Del Skrevet 18. september 2009 Vært på marken idag med kjære og en kompis av han Også møtte vi søstra til kjære Var en helg haug med folk der, for han Rybak tullingen spilte Han var egentlig litt teit, bynte å synge en usaklig sang og plutselig sang han det samme og bare "det er hakk i plata så jeg kan ikke mer" altså... Men når denna sangen hans begynte tok jo unga helt av, det var gøy å se på Kjørte en karusell, er jo bare pingle greier der Men vi skal på tusenfryd i høstferien! Gleder meg som en unge!! Da skal jeg prøve den nye, den er nok mye bedre enn den på marken Er så og si lik bare at denne har setene utover og er mye større og går fortere. Kjøpte hele 5 markensgamper Og 3 sånne lange lakristing, sur jordbær, surt eple og sur cola og en sånn kjærlighet som er smokk. Etter marken kjøpte vi oss kyllingbaguett, og det var såå godt! *smiley som stryker seg på magen* Hadde det kjempe gøy i kveld Nå sitter kjære og jeg på rommet hans. Legge meg snart, er trøtt og gleder meg sååå til å krype under dyna hans :happy: Selv om dyna mi egentlig hadde vært bedre, den har helt nytt sengetøy på seg og jeg har sovet så godt hjemme de to nettene her Håper alle har hatt en flott fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 18. september 2009 #526 Del Skrevet 18. september 2009 Åå Husker forrige gang jeg var der! Tror det var Erik og Kriss som var der, og så var de jo så strenge med å ta med drikke inn, så vi slang alle vesker ned på gresset og så helte vi ut brusen fra mcdonalds og helte ølen i de! Men så hadde jeg glemt en ølflaske i vesken min og gjett om den knuste! Lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2009 Forfatter #527 Del Skrevet 18. september 2009 hahahaha smart Men nå må jeg legge meg! Kjære sitter og ser på Back To The Future på dataen, og siden av sofaen er inntil pulten, så la jeg hodet på sofaen, armlenet, og sovna så jeg sikla.... Og da er jeg trøtt as Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. september 2009 #528 Del Skrevet 19. september 2009 Går akkurat glipp av marken vi da, det var jo dumt Skal nemlig oppover neste uke. Bra du koste deg! Markensgampen og RYbak kan du har for seg selv Men kyllingbaguett hørtes godt ut da! Håper du får en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. september 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 19. september 2009 Haha synd for dere Markensgamp vil jeg gjerne ha for meg selv, men Rybak kan jeg dele opp i biter og gi til dere alle Ha en fin lørdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. september 2009 #530 Del Skrevet 19. september 2009 Droppa hele marken i år jeg. Sofa`n min var altfor god i går kveld. God helg til deg. Håper du koser deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. september 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 19. september 2009 Du går vel ikke glipp av så mye Og om man vil ha markensgamp kan man kjøpe det på CC God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. september 2009 Forfatter #532 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg har hatt det så koselig med kjæresten min de to dagene her Igår var vi jo på marken og da holdt vi hender hele tiden, og da vi kom hjem satt vi og koste oss litt før vi la oss. Da han la seg litt etter meg, lå vi å prata til 3 tia Om butikker som har vært her i byen, hvordan de var og sånn. Jeg husker jo ingenting! Husker bare hvordan skeidar og prix var og at skeidar brant Mens han husker alt mulig slik da.. Så jeg fant ut at jeg må gå rundt i hele byen og ta bilder av hvordan det er nå, sånn at jeg kan se på det om noen år Også prata vi om noe jobb han hadde før, hvor de gjorde alt mulig, klippa gress f.eks. Er vi ute og kjører så kan han komme med "her klippa jeg gress" Han klippa visst på u-skolen min da jeg gikk der.. Idag har han kyssa meg litt sånn plutselig og daska meg på rumpa Søtingen min altså Nå har vi spist pytt i panne og ser på Family Guy Kommer noen kompiser av kjære hit i kveld, skal drikke, alle utenom meg Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. september 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 19. september 2009 Og om noen er inne på bloggen min så er den død altså Jeg driver å ordner en annen, men det tar nok litt tid. Men sier ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 20. september 2009 I går hadde jeg det veldig koselig Kjære hadde 4 kompiser her og de drakk, jeg drakk bare brus og satt nede med svigermor og så den Gone In 60 Seconds Etterhvert skulle de så klart på byen, da var vel klokka snart halv 1 og siden det tar en halvtime å gå til byen men enda lenger når man har drukket, så var vi ikke der før litt før halv to Da slutter de jo å selge drikke og det stengte jo snart, men det gjorde jo ikke noe siden vi ikke kom inn. S gikk inn, men jeg og kjære sto ute en stund og prata med folk og glodde. Jeg hadde ikke leg ama, og alle må jo se at alle er over 18 utenom meg En får kle seg som et ludder som resten av jentene nedi her, så kjem en nok inn Jeg blir nesten kvalm når jeg ser hvordan mange kler seg når de går ut på byen her.. Noen ser seriøst ut som no rart no da. Topp, kjoler, skjørt som nesten ikke dekker ræva og skyhøye sko som de faen ikke klarer å gå på og bare tryner avgårde Jaja, mer for meg og irritere meg over og le av Tia gikk og vi gikk etterhvert litt lenger nedi byen, hvor S kjøpte kebabrull og kjære kjøpte kebab. Han ville jo ikke ha den etter noen biter, så den tok jeg! Og den var sååå god, mye bedre enn den S og kjære pleier å kjøpe et stykke unna her, gjett om jeg fikk høre det da jeg sa det Men så klart var ikke det nok for de, så vi gikk litt lenger unna og kjøpte kyllingbaguetter Det er godt det Og sååååååå, etter det tok vi taxi hjem igjen. Da lå kjære og jeg i senga og prata litt og S satt ved oss. Han kjørte så klart hjem etterhvert.. Så ja, hadde det veldig gøy! (Men random jenter trenger ikke spørre meg om å passe på de mens de skal tisse.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 20. september 2009 ◕‿◕ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. september 2009 #536 Del Skrevet 20. september 2009 Så bra du koste deg i går, og har hatt noen så fine dager sammen med kjæresten din. Blir glad i hjertet mitt av å lese her Håper du får en fin søndag, også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2009 Forfatter #537 Del Skrevet 20. september 2009 wii Jeg har så lyst på en slik!! MÅ kjøpe det en dag, elsker kremmerhuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2009 Forfatter #538 Del Skrevet 20. september 2009 Det skjedde en f®uktig kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 20. september 2009 I kveld har vi vært på bursdag, feiret onkel og mitt ene søskenbarn Spiste god mat og kaker, alltid koselig å være hos onkel og tante Da kjære og jeg kom hjem, ble det jammen litt kos på meg Nå sitter jeg her og sovner snart.. Både jeg og kjære sov dårlig i natt, svigermor sier jeg hadde sympatismerter, for det så ut som kjære var kvalm og ikke fikk sove, så jeg var faktisk kvalm og fikk ikke sove! Vi sovna vel samtidig, men våkna jeg så han ut til å våkne litt, våkna han så våkna jeg.. Vi var jo ikke hjemme før 3 tia så tok laang tid før vi fikk lagt oss, og siden jeg var lys våken flere ganger og sto opp rundt 12, så er det vel ikke rart jeg er litt trøtt.. Håper alle har hatt en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2009 #540 Del Skrevet 21. september 2009 Gratulerer med 3-årsdagen med din kjære! Håper du får en fin mandag! Synes forresten dere valgte en riktig fin dag å bli sammen på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå