Gå til innhold

Gruer meg for å være ute blandt folk


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dette fordi jeg sliter med arr etter plukking av kviser, som jeg har hatt siden jeg var 17 år. Er mye bedre nå, men sitter igjen med masse røde "FLEKKER" altså arr, som synes spesielt nå som det streke vårlyset har kommet. Det er ikke det at jeg ikke liker sol og sommer, men det er nettopp på denne tiden av året jeg sliter mest.

Kan jo ikke ha på meg make-up når jeg skal sole meg, trene, bade mm. Da jeg i tilegg har meget sensitiv hud, kan jeg ikke overdrive med sminke bruk. Har også problemer med at jeg får mye allergi, når jeg får i meg mye mat som jeg ikke tåler.

Disse arrene gjør at jeg vegrer meg for å være ute blandt folk, når jeg ikke kan sminke meg. Føler at jeg til tider har svært dårlig selvtillit og dette psyker meg veldig ut.

Hadde håpet at noen av dere har noen gode råd, for hva jeg kan gjøre når jeg ikke kan bruke sminke.Hvordan kan jeg få dekket til disse arrene, eller aller helst fjernet de. Svært belastene å se dagens perfekte jenter, når man selv er 24 år og sliter med disse tingene.

Takk for at du gadd å lese dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

prøv å huske på at ingen andre går rundt og vurderer utseendet ditt slik du selv gjør, de fleste gir fullstendig blaffen. det viktigste for de aller fleste er om du oppfører deg sympatisk overfor dem, og resten fortjener virkelig ikke din oppmerksomhet. ingen er perfekt, hverken når det gjelder utseende eller annet, og de fleste har komplekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på de siste her, ta kontakt med huspleiesalong. De har behandling for så mangt. Jeg har mange venninder, med ulike problemer som bruker salong og er kjempefornøyd med det.

Absolutt verd ett forsøk, og ikke nødvendigvis Såååååå dyrt heller, selv om det jo koster litt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei dere!

Takk for at dere tok dere tid til å lese innlegget mitt, dette satte jeg stor pris på.

Kommer til å ta kontakt med hudlege, slik at jeg kan få utredet om jeg kan få bukt på dette. Har aller helst lyst til å slippe å vise meg for en lege, men hvis det fører til noe gåt, så er det vel vert det.

Takk til dere alle!

PS: Om det skulle være noen som leser dette som har noe erfaring på det å bli kvitt arr, hadde jeg satt stor pris på om vedkommende kune fortelle noe om hvordan det har blitt i etter tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

når jeg har hatt kviser og har klemt på dem buker jeg å smøre på aloevera rett etterpå og flere netter på rad fordi aloe vera visstnok skal forminske arr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du!

Bruk søkefunksjon og søk på "plastisk kirurgi". Da får du opp navnet på en rekke klinikker som også har behandling rettet mot dine problemer. (ikke kirurgisk behandling)

Vet også at det finnes en anerkjent hudklinikk drevet av en hudlege i Perapassasjen i Oslo.Husker dessverre ikke hva den heter, men prøv evt. gule sider der du bor. Det finnes hjelp å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...