Gå til innhold

Hva synes du er harry?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet
Jeg synes nå bedreviterholdninga di er litt harry jeg da... Kvantitet over kvalitet i denne sammenhengen sier nå jeg. Jeg vil heller eie 50 fantastiske cder enn 500 dårlige...

Helt enig :)

og så synes jeg det er temmelig harry å ikke kunne skrive uten å slenge på ord som slack, jeez, nope, osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helt enig :)

og så synes jeg det er temmelig harry å ikke kunne skrive uten å slenge på ord som slack, jeez, nope, osv

Jepp, eller vite forskjellen på store og små bokstaver.

Går vel omtrent for det samme, vil jeg tro :ler: Men for all del, Sinna Woman, jeg er teit og du er smart. Jeppers. Legger meg flat for analysen din, og lar Backstreet Boys-albumene lyse i natten. Mye bra lyd der :ler:

Gjest strykebrett
Skrevet

Tror forresten jeg har sånn ca 460 cd-er.. Stakkars meg :(

Skrevet
Tror forresten jeg har sånn ca 460 cd-er.. Stakkars meg :(

Det er bare 40 album igjen. Og iTunes teller også!

* gir et klapp på skulderen*

Bare ikke gå og kjøp deg en Audi så fort du har alle CD'ene da... ;)

Gjest strykebrett
Skrevet (endret)
Det er bare 40 album igjen. Og iTunes teller også!

* gir et klapp på skulderen*

Bare ikke gå og kjøp deg en Audi så fort du har alle CD'ene da... ;)

Wohoo, jeg er i mål hvis iTunes teller også ;) Og tror jeg skal greie å unngå å kjøpe Audi ja. Mon tro hvor mange cd-er man kan få for prisen av en Audi..

Endret av strykebrett
Skrevet

Min kjære far er ganske harry. Forrige sommer presterte han å kjøre til butikken i gummistøvler han har kappet av ved anklene, shorts med malingsflekker og en alt for trang t-skjorte. Han veier 120 kg, er 1.90 høy, og er en typisk hårete mannemann. Han hadde tatt min gamle t-skjorte som sikkert var grunnen til at halve magen hang utforbi. Må nevne at han humpet avgårde i vår gamle, rustne traktor, som han har revet dørene av fordi han syntes det var så mye arbeid å lukke dem opp og igjen når han jobbet i skogen.

Selfølgelig spydde NRJ ut av de sprengte høytalerne, og en feit rullings hang ut av kjeften hans.

En gang vi skulle i begravelse, hadde vi overtalt ham til å gå i dress, mot at han fikk ha på seg sin sorte skinnjakke istedenfor dressjakken. I siste sekund tok han på seg kloggene.....

MEN jeg synes min far er herlig, og har mang en gang fått oss jentene til å bryte ut i latter. Spesielt når han danser rundt i trusa si om morgenen, og trør av en skikkelig brakfis, kniser å synger videre med sin rustne mannestemme.

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns din far høres helt herlig ut :D

Skrevet (endret)

Jeg ble vist harry idag;) Vel, klapp til meg selv på hodet for å ikke være helt upersonlig og tørrpinn. Men generelt er det noe harry i mine øyne med menn/kvinner som er fint opp i årene men dog fortsatt bruker klær som er beregnet til 17år gamle personer. Og i tillegg burde solarium vært sperret for enkelte da de har problemer med å komme seg ut igjen^^

Men fy svarte hvor mange harrye mennesker det er der ute som jeg synes er interessante og koselige!

Endret av Snøspark
Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg synes ting som er litt for billig, eller ser billig ut er harry. Samme med ting som er overproposjonert dyrt Som hvis man f.eks må ha en veske til 5000 kr selv om man egentlig har kun en vanlig inntekt eller dårligere. Vil også legge til at jeg synes det er gøy at mennesker blir litt harry. Det blir for kjedelig med folk som er så stive at de ikke kan gjøre noe som helst som er harry.

Gjest Grafica
Skrevet (endret)
Nope, for det er ikke noe option, you see.

Hvis man først har 50 briljante CD'er er det ikke mulig å ikke ha et par hundre til, på samme måte som med bøker, magasiner, filmer etc. For å vinkle det på en annen måte: det er greit å ha en smak som ikke alle andre har, men det er ikke greit å ikke ha noen smak i det hele tatt.

Det å være "harry" er et rimelig sterkt uttrykk. Personlig ville jeg klistret det på en hvilken person som helst som ikke visste forskjellen på Chris Farlowe og Rolling Stones. De må jo være dumme. Men OK, la oss gi dem litt slack, for det er mye jeg ikke vet noe om også.

Det hele koker ned til følgende: bevissthet, smak, anti-snobbethet. Du skal ikke være for cocky, men du skal heller ikke være for grunn (Grandis, Se&Hør og TV2 er liksom toppen). Det verste er at jeg synes det er helt greit. Såpass må da folk kunne tenke, er min mening. Men det er mulig jeg tar feil. Kos deg mde Summer Hits-98 :)

Summer hits 98 skal du få beholde selv. Jeg derimot skal kose meg med Tiger Lou, Fever Ray, Bloc Party, Alice in Videoland og de andre 46 andre fantastiske cd'ene jeg har. Det er nemlig ikke nødvendig å kjøpe 450 dårlige cder for å få tak i 50 fantastiske. Det er bare å vite hva man liker og benytte ressurser (venner, spotify, itunes store f.els.) for å finne mer musikk man liker. Det heter å være smart og drive research uten å kaste bort penger på dårlig musikk.

Edit: Jeg vil si at dine nedlatende hersketeknikker er ganske harry, forresten.

Endret av Grafica
Skrevet
Summer hits 98 skal du få beholde selv. Jeg derimot skal kose meg med Tiger Lou, Fever Ray, Bloc Party, Alice in Videoland og de andre 46 andre fantastiske cd'ene jeg har. Det er nemlig ikke nødvendig å kjøpe 450 dårlige cder for å få tak i 50 fantastiske. Det er bare å vite hva man liker og benytte ressurser (venner, spotify, itunes store f.els.) for å finne mer musikk man liker. Det heter å være smart og drive research uten å kaste bort penger på dårlig musikk.

Edit: Jeg vil si at dine nedlatende hersketeknikker er ganske harry, forresten.

Og jeg som bare prøvde å være morsom, siden vi er på Skråblikk... :sur::ler:

Nuvel, la oss si at ingen av oss vil ha Summer Hits -98. Jeg vil fremdeles påstå at det ikke er snakk om å kjøpe 450 dårlige CD'er bare for å få 50 bra, men at mange av oss har enormt mange favorittband, -musikere, -filmmusikkskapere,-folkemusikkgrupper, -countrysangere og hardcore tyske metalrockere. Folk er forskjellige, og godt er nå det, men å indirekte påstå at folk som eier 50 gode CD'er må eie 450 dårlige, blir litt merkelig. Det er jo langt mer enn 500- og 5000- fantastiske plater i verden?!

Ellers høres jo faren til DamDiDa ut som en herlig harrytass. Synes jeg ser det, med traktor og rullings og alt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes folk som eier og til og med hører på CD-er er harry. Finnes det noe mer 80-talls?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes folk som eier og til og med hører på CD-er er harry. Finnes det noe mer 80-talls?

*kremt*

På 80-tallet var det kassetter, ikke CD-er...

Ellers er bart harry. Kinnskjegg også. Og helsetrøye!

Gjest Gjest
Skrevet
På 80-tallet var det kassetter, ikke CD-er...

Kjære deg. På 80-tallet var kassetter harry. Mens CD-er var fra midten av 80-tallet forbeholdt oss vakre og vellykkede. I dag er det enten vinyl eller minnepinner o.l.

Men, men, en gang harry, alltid harry...

Skrevet

Jeg synes det er mye merkelig tolkning av selve ordet "harry".

Men sånn ellers synes jeg østfold er ganske harry.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette syns jeg er harry:

- Bingo

- Fredrikstad, mye pga dialekten

- Adidas-sandaler

- Crocs

- Camping

- Rånere

- Røyking

- Pels

- Sopp-sveis

- Boblejakke

- Skulderputer

Sikkert mye mere også :)

Gjest Gjest
Skrevet

- Rullings

- Snus

- For mye sminke

- Se og hør

- Piercing i ansiktet (untatt på skikkelig rocka folk. Da kan det være kult)

- Tribal-tatovering og tatovering av tegneseriefigurer

- Råning

- Solbriller innendørs

- Danseband-musikk

- Ihjelbleket hår

- For mye hårgele på gutter

- Pannebånd på gutter

- Hettegenser/allværsjakke til høye heler

- Lange negler med knallfarget neglelakk

- Pels

- Østfold-dialekt

- Folk som spiser på Mcdonalds/buger king ofte

- Store skatesko

- Camping

Gjest Gjest
Skrevet

Meg over her. Glemte en ting:

Hvis man slår opp i ordboka på ordet "harry" finner man et bilde av Lisbeth og Nancy fra Charterfeber ved siden av. :skratte:

Skrevet

Forstår nå at jeg kan være ganske så harry til tider! :ler: Ikke det at det gjør meg noe.

Kan ikke komme på noe jeg synes er så harry at det er verd å nevne, men synes sånne navneskiltpå barnevogn er ganske teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...