Gå til innhold

Hvor mange fraværsdager fra jobb har du?


Gjest farge

Anbefalte innlegg

10 dager sykemelding og 2 egenmeldingsdager rett før sykemeldingen, ble syk på en lørdag. Pga arbeidsmiljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

I fjor var jeg sykemeldt for første gang i mitt liv, fikk da en alvorlig infeksjon og var sykemeldt og innlagt på sykehus i 6 uker. Jeg er 41 år....

Har hatt en og annen dag med syke barn gjennom arbeidslivet, men har vært heldig og hatt friske unger også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager i fjor. Er sjelden syk, og har et godt arbeidsmiljø også. Liker å innbille meg at det er min gevinst for et sunt kosthold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest farger

har en kronisk sykdom som vanligvis ikke gir fravær, men etter lang tids feilmedisinering så har jeg i det siste halvåret hatt sikkert en tre uker tilsammen totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte en dag fra jobb i år. Da ble jeg faktisk sendt hjem fordi jeg så så slapp og rar ut, og da jeg kom hjem hadde jeg rett over 40 i feber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hjemmekontor, så kan jobbe hjemme hvis jeg eller barnet er sykt. Har imidlertid en sykedag. Men da var jeg sengeliggende og var så vidt jeg klarte å komme meg opp for å gå på do. Var matforgiftet, med sterke magesmerter (nesten like vondt som å føde), høy feber og oppkast og diare flere ganger i timen. Ikke mye tess da nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...