Brand Skrevet 9. juli 2009 #21 Del Skrevet 9. juli 2009 Innom jobben hennes regelmessig? Du jobber der ikke selv, men er innom regelmessig? Syns det var litt søtt jeg. haha Flirer... Den kunne vel misforstås ja Men det har hendt at jeg har falt pladask for ei som har jobbet i butikk, resepsjon o.l, og funnet på allverdens snodige grunner for å "stikke innom" Men det er ikke noe som foregår pr dags dato nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystisk Skrevet 9. juli 2009 #22 Del Skrevet 9. juli 2009 Flirer... Den kunne vel misforstås ja Men det har hendt at jeg har falt pladask for ei som har jobbet i butikk, resepsjon o.l, og funnet på allverdens snodige grunner for å "stikke innom" Men det er ikke noe som foregår pr dags dato nei Det syns jeg var skikkelig sjarmerende! Det syns sikkert hun også, hun merker det nok! :rødme: Kan skjønne butikk, men resepsjon? Sjekker du inn på f.eks hotellet hun jobber i hver gang du vil se henne? Mannfolk kan faktisk være ganske søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #23 Del Skrevet 9. juli 2009 Det syns jeg var skikkelig sjarmerende! Det syns sikkert hun også, hun merker det nok! :rødme: Kan skjønne butikk, men resepsjon? Sjekker du inn på f.eks hotellet hun jobber i hver gang du vil se henne? Mannfolk kan faktisk være ganske søte! Det holder nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystisk Skrevet 9. juli 2009 #24 Del Skrevet 9. juli 2009 Det holder nå... holder? hehe, blir du flau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #25 Del Skrevet 9. juli 2009 holder? hehe, blir du flau? En kan fort bli flau av å mimre tilbake ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystisk Skrevet 9. juli 2009 #26 Del Skrevet 9. juli 2009 En kan fort bli flau av å mimre tilbake ja Ingen grunn for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #27 Del Skrevet 9. juli 2009 Ingen grunn for det! Åh dæven?? Var det deg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystisk Skrevet 9. juli 2009 #28 Del Skrevet 9. juli 2009 Åh dæven?? Var det deg??? haha! Søt du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #29 Del Skrevet 9. juli 2009 haha! Søt du Takk for det (under tvil) Men i frykt for å kuppe tråden helt, får du heller opprette en egen tråd i snikksnakk hvis du vil fortsette å flørte med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystisk Skrevet 9. juli 2009 #30 Del Skrevet 9. juli 2009 Takk for det (under tvil) Men i frykt for å kuppe tråden helt, får du heller opprette en egen tråd i snikksnakk hvis du vil fortsette å flørte med meg Nei, det må vi ikke gjør! Snakkes i snikksnakk, handsome? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #31 Del Skrevet 9. juli 2009 Nei, det må vi ikke gjør! Snakkes i snikksnakk, handsome? Sett i gang du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystisk Skrevet 9. juli 2009 #32 Del Skrevet 9. juli 2009 Sett i gang du Skal ikke plage deg mer! Men en hyggelig fyr det var du! Hadde ikke vært feil å få besøk av deg på jobb :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #33 Del Skrevet 9. juli 2009 Skal ikke plage deg mer! Men en hyggelig fyr det var du! Hadde ikke vært feil å få besøk av deg på jobb :gjeiper: Du plager meg da aldeles ikke Og jeg vet da å svare for meg Du får heller legge igjen en mld her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=425147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystisk Skrevet 9. juli 2009 #34 Del Skrevet 9. juli 2009 Du plager meg da aldeles ikke Og jeg vet da å svare for meg Du får heller legge igjen en mld her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=425147 Kanskje det! Måtte viss registrere meg for å kunne skrive der(?!), meen kanskje på tide uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #35 Del Skrevet 9. juli 2009 Kanskje det! Måtte viss registrere meg for å kunne skrive der(?!), meen kanskje på tide uansett Gjør det du, så kan du heller sende en pm Så får jeg krype til korset og be en mod om å flytte denne heftige flørtingen ut av tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystisk Skrevet 9. juli 2009 #36 Del Skrevet 9. juli 2009 Gjør det du, så kan du heller sende en pm Så får jeg krype til korset og be en mod om å flytte denne heftige flørtingen ut av tråden Det kan jeg vet du Ja, det er best denne voldsomme flørtingen blir fjernet, enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå