Gå til innhold

Blikk fra menn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Innom jobben hennes regelmessig? Du jobber der ikke selv, men er innom regelmessig? Syns det var litt søtt jeg. haha :fnise:

Flirer... Den kunne vel misforstås ja ;)

Men det har hendt at jeg har falt pladask for ei som har jobbet i butikk, resepsjon o.l, og funnet på allverdens snodige grunner for å "stikke innom" :)

Men det er ikke noe som foregår pr dags dato nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mystisk
Flirer... Den kunne vel misforstås ja ;)

Men det har hendt at jeg har falt pladask for ei som har jobbet i butikk, resepsjon o.l, og funnet på allverdens snodige grunner for å "stikke innom" :)

Men det er ikke noe som foregår pr dags dato nei :fnise:

Det syns jeg var skikkelig sjarmerende! Det syns sikkert hun også, hun merker det nok! :rødme:

Kan skjønne butikk, men resepsjon? Sjekker du inn på f.eks hotellet hun jobber i hver gang du vil se henne?;) Mannfolk kan faktisk være ganske søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg var skikkelig sjarmerende! Det syns sikkert hun også, hun merker det nok! :rødme:

Kan skjønne butikk, men resepsjon? Sjekker du inn på f.eks hotellet hun jobber i hver gang du vil se henne?;) Mannfolk kan faktisk være ganske søte!

Det holder nå... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha! Søt du :fnise:

Takk for det :fnise: (under tvil)

Men i frykt for å kuppe tråden helt, får du heller opprette en egen tråd i snikksnakk hvis du vil fortsette å flørte med meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mystisk
Takk for det :fnise: (under tvil)

Men i frykt for å kuppe tråden helt, får du heller opprette en egen tråd i snikksnakk hvis du vil fortsette å flørte med meg :fnise:

Nei, det må vi ikke gjør!

Snakkes i snikksnakk, handsome? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mystisk
Sett i gang du :)

Skal ikke plage deg mer! ;) Men en hyggelig fyr det var du! ;) Hadde ikke vært feil å få besøk av deg på jobb :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det! Måtte viss registrere meg for å kunne skrive der(?!), meen kanskje på tide uansett :)

Gjør det du, så kan du heller sende en pm :ler:

Så får jeg krype til korset og be en mod om å flytte denne heftige flørtingen ut av tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mystisk
Gjør det du, så kan du heller sende en pm :ler:

Så får jeg krype til korset og be en mod om å flytte denne heftige flørtingen ut av tråden :fnise:

Det kan jeg vet du :)

Ja, det er best denne voldsomme flørtingen blir fjernet, enig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...