Brand Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Heisann alle som orker å lese! Tenkte det kunne være greit å presentere seg her om noen skulle være nysgjerrige. Mann 33, singel, sånn ca oppegående, smågal, uhøytidelig, realistisk, men også drømmende. Registrerte meg her fordi jeg er lei av å være singel, begynner å bli fanatisk desperat, og jeg tar til takke med hva som helst! (just kidding) :gjeiper: Jeg ønsker vel i grunnen mest tidsfordriv, samt å utvide bekjentskapskretsen. Utdannet håndverker med mange interesser, liker å diskutere mye rart, og tror ihvertfall selv at jeg er over snittet kreativ & oppegående. Det får holde i første omgang, skulle noen mot formodning bli utrolig nysgjerrig, er det i grunnen bare å fyre løs
Titti72 Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Velkommen! Husk å ikke stikk av ved første PMS utbrudd du får mot deg her inne.
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2009 Velkommen! Husk å ikke stikk av ved første PMS utbrudd du får mot deg her inne. Takk for velkomst Neida, PMS-utbrudd takler jeg greit, jeg velger å tro at jeg er i stand til å ordlegge meg relativt saklig & høflig, uten at det nødvendigvis er nok til å unngå "PMS-glefsing" Men jeg klarer fint å si fra like høflig om jeg skulle føle meg forurettet, så det går nok helt bra.
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 Takk til Trøndelag, og hjertelig til lykke med den forestående begivenheten
Bahia Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Takk til Trøndelag, og hjertelig til lykke med den forestående begivenheten Takk
The Kitten Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 Våger jeg å si "Thank You?" Det er strengt forbudt med engelsk her hvis du kan skrive norsk. Unntaket er om du skriver i en dagbok.
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2009 Det er strengt forbudt med engelsk her hvis du kan skrive norsk. Unntaket er om du skriver i en dagbok. Dæven?? Gjelder det seriøs flørting pr pm også?
The Kitten Skrevet 5. juli 2009 #14 Skrevet 5. juli 2009 Dæven?? Gjelder det seriøs flørting pr pm også? Jeg tror ikke det gjelder per pm.
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2009 Jaja, jeg er egentlig ikke så veldig sjenert da. Ble bare litt voldsomt med kvinnelig oppmerksomhet en stund Jeg tror ikke det gjelder per pm. Godt & vite
Brand Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 5. juli 2009 hva heter du for noe da? :happy: "kjært barn har mange navn" :gjeiper: Jeg reagerer på det meste fra fornavnet mitt, til "stabeis", "tullebukk", "suppegjøk", "darling" og "hingsten min"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå