Gå til innhold

Ikke et eneste dyr på «bjørnefilmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest minrej

jeg håper vi får vite sannheten. var alt bare løgn? eller hadde de funnet noen halo-sopp og spist til frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper vi får vite sannheten. var alt bare løgn? eller hadde de funnet noen halo-sopp og spist til frokost?

Jeg heller litt mot det siste. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg trodde ikke på denne historien fra begynnelsen av, med tanke på det jeg vet om bjørner i Norge, og nå er det altså bekreftet at de løy. Om de bare er oppmerksomhetssyke, eller om de er fanatiske rovdyrmotstandere, er vel foreløpig uklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke på denne historien fra begynnelsen av, med tanke på det jeg vet om bjørner i Norge, og nå er det altså bekreftet at de løy. Om de bare er oppmerksomhetssyke, eller om de er fanatiske rovdyrmotstandere, er vel foreløpig uklart.

Muligens er den en kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke hvorfor de filmet "bjørnene" hvis det ikke var noe å filme? :klø: Hvis det bare var en tullehistorie hadde det jo vært lettere å slippe unna uten en film som bevis.

Jeg heller til den teorien at de faktisk så noen dyr, men at de var såpass langt unna at de bare antok at det var bjørner. Og så ble det litt som en fiskehistorie; da det skulle fortelles videre var plutselig binna bare 10 meter unna og ikke 300.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg også. De fremstår jo som fullstendig merkelige om de faktisk skulle lyve om noe sånt. De ringte politiet to ganger og holdt seg i ro i flere timer. De trodde nok de så bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenkte da jeg så intervjuet med ekteparet at mannen fremsto som rar og usympatisk. Fikk meg derfor en god latter etterpå da det viste seg at alt var innbilning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

En teori i avisene, er at det kunne vært jerv de så. Mulig de ikke er så bevandret i zoologi, disse menneskene.

"Se, der er en gaupe! Ops, det var visst bare en katt" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En teori i avisene, er at det kunne vært jerv de så. Mulig de ikke er så bevandret i zoologi, disse menneskene.

"Se, der er en gaupe! Ops, det var visst bare en katt" :P

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar de tilbake selv for å skaffe bevis for at det var bjørn de så. De gir nå i det minste ikke opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Hehe, det må jo være toppen av dumskap. Var det ikke skummelt nok første gangen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det må jo være toppen av dumskap. Var det ikke skummelt nok første gangen, kanskje?

Jo, da var de jo livredd. Nå drar de frivillig tilbake. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Statens Naturoppsyn med hund ikke greide å finne bevis for at disse bjørnene var der, verken hår, avføring eller engang lukt hunden kunne markere på, hvordan mener egentlig denne fyren at han skal finne bevis? :klø:

(Om han ikke har tenkt å fabrikere dem da. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes historien var litt merkelig da den var på nyhetene, og enda mer merkelig siden ingen eksperter så bjørnen.

Det var vel andre dyr de antok var bjørn, daÅ

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kristin_*

Noen som har en link til intervjuet med den usympatiske mannen med røverbjørne-historien?

Trenger en god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...