Gå til innhold

Achmeds lille Under


Achmed

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gud, jeg er lei av Cultura. På lørdag gikk det opp for meg at jeg kunne drikke annet enn cultura naturell, så nå står alle typene i kjøleskapet, og jeg veksler gjennom dem til de forskjellige måltidene.

legen sa ikke noe om gjødning da? ??? det kan jo være bra for å få ting til å gro  jaja det ornder seg nok ...legen sa ikke noe om gjødning da? ??? det kan jo være bra for å få ting til å gro

Nei, gjødning nevnte han ikke noe om. Men jeg skal prøve aromaterapi for å bli kvitt de negative vibbene mine parallelt med cultura-kuren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal prøve å få ned en bie til. For å være på den sikre siden, mener jeg. Det skader jo ikke med litt konkurranse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

------------------------------------------------------------------------------

Tror du allerede vet hva du skal kalle det lille underet av en blomst du venter. Cultura er et veldig pent ord om du sier og tenker på ordet nok ganger. Og det burde du være i god gang med etter som du ikke tenker på eller fordøyer så mye annet enn Cultura. Dessuten har navnet mange varianter slik at du kan få mange kallenavn til den kjære spiren din.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

:hoho::hoho: Jeg ler så jeg griner og gubben lurer på hva det er.Så nå har vi sittet her lenge og flira begge to.

Lykke til vidre med prøvinga da. :ler:

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer ditt pågangsmot Mr. A! Helt utrolig bra! Ikke gi opp!!

Selv så har jeg angst for å føde. Har du? Keisersnitt i dag utføres med den yttersete presisjon så du får nok bare ett lite arr fra navlen og ned til rompen eller på tvers kanskje?

Hva om du sprekker eller revner. De sier at det ikke gjør så vondt!! Hva med å føde i badekar eller sittende? Foroverbøyd eller? Uendelige valg!

Kos deg i prøverørs fasen! Du er en unik og utrolig morsom skribent-perle!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

Når skal du dele den videre progresjonen i svangerskapet med oss?

-viXen-

Hum, det er vel kanskje på tide nå. Følgende har skjedd siden sist: Etter en overdose cultura, måtte jeg ty til sterkere saker. Først ble det amfetamin, så heroin. Forholdet gikk i vasken, og mine muligheter for å bli mor sank stadig.

Jeg valset rundt i et vakuum, hoppet fra tomflaske til tomflaske og så verden kun i gråtoner med mye kulde. Jeg hadde stadige ublide møter med snuten, og det var da jeg ble dyttet inn i en celle på Grønland at lykken smilte til meg. Politihusets celler for midlertidige gjester var fulle, så da jeg ble slengt inn på de fire kvadratmetrene dansegulv, møtte øynene mine et par mørke, mystiske øyenbryn med et sulten blikk under.

Cellekameraten min het Carlos, og han var tatt for salg av 20 gram hasj. Vi forlovet oss på stedet, og da vi begge slapp ut, kjøpte vi en gammel folkevokgnbuss og dro på tur mot Nordkapp. Før Grong kollapset bilen, og med nød og neppe fikk vi trillet den inn på en campingplass. Der har vi bodd siden, og vi har nå begynt å snakke om barn. Jeg har fortalt om mine ønsker om å bli mor, og Carlos er ikke fremmed ved tanken. Han begynner selv å nerme seg 40, så det er vel på tide for han også.

Så nå er vi i gang, og tre anger om dagen jobber vi md å produsere. Foreløpig vet jeg ikke helt hvordan det blir. Graviditen er jeg ikke redd for, men resultatet er mer bekymringsfult. Jeg har av en eller annen grunn en stygg følelse av at vi kommer til å ende opp med drittunge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...