Gå til innhold

Achmeds lille Under


Achmed

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går ut fra at jeg er selvskreven fadder for barn..eh.. bien..blomsten... tingen.. RESULTATET (!!) av graviditeten din?

Husk, nurket trenger jo en stabil og normal person som forsørger når mor og (kanskje spesielt i dette tilfellet) far havner på kokofarmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken far /mor, hun / han?

Jeg blir så forvirra..

Men over til noe annet:

Hva skjer når barnet plukker sin første blomst, eller tramper på, og dreper, sin første bie? Vil det kategoriseres som mord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp
Går ut fra at jeg er selvskreven fadder for barn..eh.. bien..blomsten... tingen.. RESULTATET (!!) av graviditeten din?

Husk, nurket trenger jo en stabil og normal person som forsørger når mor og (kanskje spesielt i dette tilfellet) far havner på kokofarmen...

du!? stabil og normal????? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullebukker. :o

I dag kjøpte vi en graviditetstest. I timene etterpå hadde jeg det så vondt at jeg trodde hjertetmitt skulle sprenge i filler. Prøven var NEGATIV! :grine:

Sambo trøstet meg så godt hun kunne, og det er jo klart det hjalp litt med potetgull også, men jeg kan fortsatt ikke tro det var sant. Jeg kjente kriblingen, morgenkvalmen og alt det andre som er symtomatisk.

Men men.... Det er ikke så mye annet å gjøre enn å prøve på nytt.

*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

*Jeg griner så jeg har vondt i magen* :hoho:

Du må ikke bli lei deg nå, du må bare la naturen gå sin gang så blir du nok gravid til slutt skal du se.....*stupid*!!!

Lykke til videre med prøvingen.

Klem fra gravide Merete i uke 38. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

skal krysse fingra for deg jeg Achmed. Også må du ikke gi opp vet du, er ikke alltid det funker første gang. Kanskje du spiste feil blomst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Det går ikke alltid like greit, noen blir faktisk ikke gravide, selv om de prøver aldri så mye. Men du kunne kanskje få noen tips av Arnold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille sau!

Har du kanskje glemt å dytte i deg gjødsel? Prestekragen må nok ha litt ekstra næring for at den skal vokse for å bli stor og sterk!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi på ultralyd. Etter et kvarters ventetid (som føltes som to timer), kom vi inn til en hyggelig lege med bart. Barten svaiet så koselig og nervøsitetsdempende opp og ned når han snakket. Snart lå jeg på bordet, og han lette på magen min med apparatet, men kunne ikke finne noe med liv i på skjermen. Det han derimot fant, var en halvråtten prestekrage og en halvt fornøyd bie som hadde presset seg sammen i en god klem inn mot blindtarmens innerste og romantiske hjørne. Sambo mente blindtarmen kanskje burde døpes om til livmorstarmen, og strøk meg kjærlig gjennom håret der jeg lå og fikk mitt siste håp om et ordentlig prestekragebarn knust.

Legen påpekte at det kanskje var fordi livmortarmen hadde for høy ph-verdi at jeg hadde spontanabortert, og foreslo en kur bestående av cultura til frokost, cultura til lunsj, cultura til middag, og cultura til kvelds. Nå tyter det cultura ut når jeg tisser, men hvis det hjelper meg til å få min lille blomst, er det verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til videre med prøvingen, Achmed. Du lykkes nok, skal du se...Sandman er forresten gravid allerede, så kanskje du kan få noen tips der?

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

dakal deg da !!! :(

jaja det ornder seg nok ...legen sa ikke noe om gjødning da? ??? det kan jo være bra for å få ting til å gro :wink:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...