Gå til innhold

Achmeds lille Under


Achmed

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke gravid enda, men jeg blir det sikkert snart. Så sånn i tilfelle det skjer, er det jo greit å ha denne liggende.

Endret av Vea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Beklager, men nå fikk jeg skikkelig latterkrampe her...

Vet ikke om det skyldes deg eller pannekakene vi hadde til middag, men latterkrampe ble det i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Kan jo hende du blir klonet eller noe sånt.

Helt enig i at det er kjekt å ha en graviditetsdagbok liggende, det tar jo ganske lang tid å lage en hvis man først skulle bli på vei. Så er den tiden spart inn liksom.

Du er morsom, du Achmed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en time siden svelget jeg først en blonst, og så truet jeg ned en bie. Jeg VIL bli gravid, og jeg har troen på at det skal gå. Bien stakk meg i munnen, men ved hjelp av et glass vann, seilte den ned til sin ventende prestekrage. Jeg tenkte lenge på hva slags blomst jeg skulle bruke, og kom til at en prestekrage ville gjøre barnet mitt svært uskyldsrent og vakkert. Jeg kunne selvfølgelig valgt en rose, men da kunne jeg ha risikert å fått en rødstrømpe-tenåring. Nei, slikt tull kan man ikke ha.

Jeg har tenkt over dette med foreldrerollene litt også. Jeg har ikke fortalt samboeren min at jeg prøver å bli gravid, men jeg tror hun merker det når magen begynner å bli stor og velformet. Hvis jeg ville ha skjult det ytterligere, kunne jeg jo ventet til jeg passerer 30, for da kommer jeg jo til å få en kledelig øl-vom uansett. Menneskekroppen er rar.

Uansett... En stund etter at jeg hadde svelgt blomsten og bien, kjente jeg at det kriblet i magen. Tror det var det første symtomet på at barnet sparket. Nå skal jeg bare legge meg på sofaen og hvile litt, og så skal jeg surfe nettet etter barneklær. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:  

Beklager, men nå fikk jeg skikkelig latterkrampe her...

Vet ikke om det skyldes deg eller pannekakene vi hadde til middag, men latterkrampe ble det i hvert fall.

Er du FREKK, eller? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

He He, når jeg så tittelen på dagboken din trodde jeg at den handlet om en pakistansk kebabmann som likte dameundertøy.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du FREKK, eller? :cry:

Nei.. jeg skriver jo at jeg beklager.

At jeg synes at du er morsom, det bør du ta som et kompliment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg synes at du er morsom, det bør du ta som et kompliment!

Hrmpf... lille-ufødte-vesleblomst og jeg furter på deg Lea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He He, når jeg så tittelen på dagboken din trodde jeg at den handlet om en pakistansk kebabmann som likte dameundertøy.

Under er nå skrevet med stor U bedre?

Det sparker og stikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye kjære deg!

Men kan dette karakteriseres som utroskap? :roll:

Eller prøverør?

Eller hva? Siden din samboer ikke var der liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer som spiserør, tror jeg.

:hoho:

Men nå begynner jeg å bli bekymret...

Hvordan skal det gå med fødselen?

Oppkast?

Analen?

Kinesersnitt?

Så det var morgenkvalme sauen var plaget av? Derav grønnfargen?

Godt det er over nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg fortalt sambo at jeg tror jeg er gravid. Hun foreslo at vi skulle kjøpe en graviditetstest for å undersøke om det stemte. Jeg sa at vi godt kan gjøre det, men jeg har ikek noe tro på at det er noe vits. Jeg har foldet hendene mine hver kveld i et år nå, og bedt pent til stork-guden, så jeg tror det er min tur nå.

Trodde kanskje sambo skulle bli litt sint på meg for at jeg ikke har fortalt henne det før, men det ble hun ikke. Hun blir nok en bra far. Jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre når magen begynner å vokse også. Det er jo ikke mye mamma-klær i herrestørrelser å få kjøpt.

Har loket litt rundt på internet etter barneklær, men finner forsatt ikke noe jeg kunne tenke meg å kle mit lille Gul med. Dere må da ha noen tips på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...