Gjest Steinar Skrevet 5. juli 2009 #1 Del Skrevet 5. juli 2009 En ikke-vitenskaplig spørreundersøkelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juli 2009 #2 Del Skrevet 5. juli 2009 Inne på KG eller inne på singelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 5. juli 2009 #3 Del Skrevet 5. juli 2009 Inne på KG eller inne på singelen? Tja, begge deler kan jo være like interessant ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juli 2009 #4 Del Skrevet 5. juli 2009 Skal vi se. Det er jo lenge siden jeg ble medlem her. Tror det kom av et eller annet tips på et forum for gravide og damer med spedbarn. Er periodevis innom her fortsatt og spør om ting. På singelen er jeg litt av gammel vane. Ikke så lenge siden jeg ble kjæreste og er på avvenning herfra. Ofte er det gøye og lett gjenkjennbare tråder her inne, så det kan være fint å dele noen erfaringer fra lang tid som internettdater, for eksempel. Eller å trøste folk med at det finnes noen der ute etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juli 2009 #5 Del Skrevet 5. juli 2009 Det er jo tidtrøyte også, når jeg ikke har en god bok å stikkke nesen i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 5. juli 2009 #6 Del Skrevet 5. juli 2009 Skal vi se. Det er jo lenge siden jeg ble medlem her. Tror det kom av et eller annet tips på et forum for gravide og damer med spedbarn. Er periodevis innom her fortsatt og spør om ting. På singelen er jeg litt av gammel vane. Ikke så lenge siden jeg ble kjæreste og er på avvenning herfra. Ofte er det gøye og lett gjenkjennbare tråder her inne, så det kan være fint å dele noen erfaringer fra lang tid som internettdater, for eksempel. Eller å trøste folk med at det finnes noen der ute etc. Ja, hvilke erfaringer har du fra internettdater da? Finnes det f.eks noen som ikke har personlighetsforstyrrelse - hmmmmm var vel ikke helt pent sagt det da men - beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juli 2009 #7 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, hvilke erfaringer har du fra internettdater da? Finnes det f.eks noen som ikke har personlighetsforstyrrelse - hmmmmm var vel ikke helt pent sagt det da men - beklager Hehe. Vet du. Jeg har en kompis som lurer på det samme. Han synes det er skremmende mange damer på nettsider som har psykiske problemer av en eller annen type. Min morsomste erfaring var han pensjonisten som mente at han kunne komme innom meg og koze med meg etter skøytetreningen sin. Jeg kom nemlig aldri til å finne meg noen mann, siden jeg har tre barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 5. juli 2009 #8 Del Skrevet 5. juli 2009 Hehe. Vet du. Jeg har en kompis som lurer på det samme. Han synes det er skremmende mange damer på nettsider som har psykiske problemer av en eller annen type. Min morsomste erfaring var han pensjonisten som mente at han kunne komme innom meg og koze med meg etter skøytetreningen sin. Jeg kom nemlig aldri til å finne meg noen mann, siden jeg har tre barn. Ja, det ser åpenbart ut til at slike forum er attraktive for både kvinner og menn med mer eller mindre alvorlige psykiske problemer. Sikkert pga mulighetene til rollespill og fantasi. Som jeg hørte ei fortelle om sine erfaringer på radio - de juger så de tror det selv. Det er all grunn til å være veldig forsiktig her. Men hvor/hvordan fant du til slutt din utkårede da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #9 Del Skrevet 5. juli 2009 En ikke-vitenskaplig spørreundersøkelse For å ha det sosialt, på en ikke fult så sosial måte. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #10 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, hvilke erfaringer har du fra internettdater da? Finnes det f.eks noen som ikke har personlighetsforstyrrelse - hmmmmm var vel ikke helt pent sagt det da men - beklager Nei, det var ganske motbydelig sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 5. juli 2009 #11 Del Skrevet 5. juli 2009 Ble vel mer her for å være med i denne tråden her..Så ble jeg vist bare værende.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. juli 2009 #12 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg må velge å tro at det er like mange "normale" her som ellers i verden. Det er sikkert noen unntak, men det er det garantert utenfor dette prateforumet også... Selv oppdaget jeg KG etter at det ble slutt med en kjæreste for noen år siden, googlet opp diverse temaer; så kom linker til dette forumet opp. Siden det har jeg droppet fast innom. Alt er jo ikke like spennende her...men noe inne i mellom er det. Hadde forumet vært 50/50 menn og kvinner ville jeg mer ha sett sjekkepotensialet, men ser vel ikke helt det her slik det er. Jeg har faktisk møtt en mann fra KG for et pra år siden. Han virket ganske normal og kjekk. Så vet jeg også om en annen mann som var mye på KG, tilfeldigvis gjennom en venn fikk jeg vite at denne mannen var en profil her. Har senere sett ham på byen...Har sett et par krisetilfeller av menn her i historien, men det må man kanskje regne med, nettet tiltrekker seg så mange merkelige personer og vi vet ikke hvem de er. Hvordan fant du frem til dette prateforumet du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 5. juli 2009 #13 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg må velge å tro at det er like mange "normale" her som ellers i verden. Det er sikkert noen unntak, men det er det garantert utenfor dette prateforumet også... Selv oppdaget jeg KG etter at det ble slutt med en kjæreste for noen år siden, googlet opp diverse temaer; så kom linker til dette forumet opp. Siden det har jeg droppet fast innom. Alt er jo ikke like spennende her...men noe inne i mellom er det. Hadde forumet vært 50/50 menn og kvinner ville jeg mer ha sett sjekkepotensialet, men ser vel ikke helt det her slik det er. Jeg har faktisk møtt en mann fra KG for et pra år siden. Han virket ganske normal og kjekk. Så vet jeg også om en annen mann som var mye på KG, tilfeldigvis gjennom en venn fikk jeg vite at denne mannen var en profil her. Har senere sett ham på byen...Har sett et par krisetilfeller av menn her i historien, men det må man kanskje regne med, nettet tiltrekker seg så mange merkelige personer og vi vet ikke hvem de er. Hvordan fant du frem til dette prateforumet du da? Jeg kom nok tilfeldigvis innom KG et par ganger for lenge siden, og husket derfor siden. Tenkte jeg kunne jo alltids se om det finnes noe fornuftig her eller ikke. Foreløbig er jeg vel ikke akkurat veldig imponert. Mye mulig jeg er for gammel og at dette rett-og-slett ikke dekker mine behov. Chatting (selv om dette ikke direkte er chatting) er nok for spesielt interesserte. Om det da er "normalt" eller ikke, blir jo et definisjonsspørsmål. Forresten pussig at du ikke har noen fast profil når du har vært her så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. juli 2009 #14 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg kom nok tilfeldigvis innom KG et par ganger for lenge siden, og husket derfor siden. Tenkte jeg kunne jo alltids se om det finnes noe fornuftig her eller ikke. Foreløbig er jeg vel ikke akkurat veldig imponert. Mye mulig jeg er for gammel og at dette rett-og-slett ikke dekker mine behov. Forresten pussig at du ikke har noen fast profil når du har vært her så lenge. Jeg har hatt et par-tre faste profiler, men de varte ikke så lenge. Trives best som gjest. Om du er interessert i å bli kjent med kvinner her, er det kanskje lettest å registrere seg, da kan en jo utveksle mer private meldinger med de faste profilene. Jeg tror kanskje en må se det an over tid, om en vil finne noe "fornuftig" her. Så kommer det også an på hva du er på utkikk etter. Når du sier du kanskje er for gammel, betyr det 40+ eller 50+? Det spørs helt hva slags type du er, og hva du ser etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 5. juli 2009 #15 Del Skrevet 5. juli 2009 Btw, jeg har truffet ett menneske i virkeligheten som jeg møtte på internett for flere år siden. Hun var faktisk ærlig og fortalte tidlig at hun hadde problemer, men dessverre hadde jeg den gangen ikke den erfaringen som jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. juli 2009 #16 Del Skrevet 5. juli 2009 Btw, jeg har truffet ett menneske i virkeligheten som jeg møtte på internett for flere år siden. Hun var faktisk ærlig og fortalte tidlig at hun hadde problemer, men dessverre hadde jeg den gangen ikke den erfaringen som jeg har nå. Nå vel. Så du leter etter henne her på KG nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. juli 2009 #17 Del Skrevet 5. juli 2009 www.diskusjon.no Noen krysspostet og klagde på den hysteriske modereringen på KG. Jeg bare MÅTTE sjekke ut og fant ut at vedkommende hadde helt rett. En kjapp kikk gjennom den tråden viste med all tydelighet at KG florerer av kvinnr som er menn sin verste fiende, så noen må ofre all sin popularitet hos kvinner og si hvordan tingg faktisk er ute i verden. Heldigvis har jeg hud av asbest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juli 2009 #18 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, det ser åpenbart ut til at slike forum er attraktive for både kvinner og menn med mer eller mindre alvorlige psykiske problemer. Sikkert pga mulighetene til rollespill og fantasi. Som jeg hørte ei fortelle om sine erfaringer på radio - de juger så de tror det selv. Det er all grunn til å være veldig forsiktig her. Men hvor/hvordan fant du til slutt din utkårede da? På match, faktisk. *ler* Jeg var inne for å slette profilen og der var han. Nickene våre matchet på en finurlig måte og han hadde en fabelaktig åpningsmail. Det er mange ok mennesker også på sjekkesidene på nett. Noen av de jeg har datet har jeg god kjemi med, men manglet det lille ekstra. Har fortsatt kontakt med den aller første jeg var på date med. To nære venner har jeg også fått. Ellers: - en real stalker - faren til en av klassekompisene til mellomsten - en jeg var sjefen til for mange år siden - en som sendte ekle mail om at han hadde sett meg på Sats Alle de jeg kjenner som har vært single, har funnet nye partnere på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 5. juli 2009 #19 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå vel. Så du leter etter henne her på KG nå da? Jeg ønsker bare at livet skal gå videre. Hun fikk sin sjanse og turte ikke ta den. Personlige og praktiske problemer. Og jeg er 40+. Jeg hadde fast profil på SOL Chat i en periode for lenge siden men den chatten har jo blitt tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 5. juli 2009 #20 Del Skrevet 5. juli 2009 Har fortsatt kontakt med den aller første jeg var på date med. To nære venner har jeg også fått. Alle de jeg kjenner som har vært single, har funnet nye partnere på nett. Må innrømme at jeg reagerer på det ovenstående. At du fortsatt har kontakt med de du datet hadde ikke jeg likt! hehe Men det er jo interessant at de finner partnere på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå