Devilina Skrevet 5. januar 2010 #241 Del Skrevet 5. januar 2010 WOHOOOO... skal si du har fått kjørt deg ja Men sympati i fleng fra min side... du skal liksom få alt på en gang du.... DET må jo bare bli en mini av dette... når du ofrer så mye og ikke minst.. gjennomgår de smertene og hodepinene. Det gikk ganske fort for meg ang. å gå på progynova. Fikk mens den 7 oktober, inn til UL ktr sånn 16 oktober og satt inn egg 20 oktober... men skal ikke legge ting i mellom her... DET VAR JÆVLI VONDT!!! For man blir mindre hormon stimulert når man går på progynova enn med sprøytene... så livmorhalsen er litt strammere/slankere... så du kan si.. KJENTE DEN JA!!! Hun måtte faktisk bruke sånn tang for å få tak i livmorstappen min.. og sånn lang ting med kule på... husker aldri hva den heter... for å bane vei... MEN MINI SATT SEG DEN!!! Sånn at du vet hva du har litt i vente... men alt er jo induviduelt så klart Tror jeg hadde fnisa bra hadde jeg sett seg stått og tre på deg joggebuksa midt på åpen gate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. januar 2010 #242 Del Skrevet 5. januar 2010 Synes jeg ser deg langs veien ja Kjempe smart motivasjon å legge pengene på glasset da Du er virkelig flink til å holde deg unna røyken Spennende med snart innsetning da! Krysser alt jeg har for at spiren skal klore seg fast denne gangen God bedring med hode og mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. januar 2010 #243 Del Skrevet 5. januar 2010 Høres ut som en hard dag i dag når alt skjer på en gang. Du er veldig flink med røykinga hvertfall, og fin motivasjon med pengekrukka Skulle gjerne ha sett deg med joggebuksa jeg også Er jo ekstremt kaldt ute for tida da, så forståelig er det jo Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 6. januar 2010 #244 Del Skrevet 6. januar 2010 Godt nyttår !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #245 Del Skrevet 7. januar 2010 Det gikk ganske fort for meg ang. å gå på progynova. Fikk mens den 7 oktober, inn til UL ktr sånn 16 oktober og satt inn egg 20 oktober... men skal ikke legge ting i mellom her... DET VAR JÆVLI VONDT!!! For man blir mindre hormon stimulert når man går på progynova enn med sprøytene... så livmorhalsen er litt strammere/slankere... så du kan si.. KJENTE DEN JA!!! Hun måtte faktisk bruke sånn tang for å få tak i livmorstappen min.. og sånn lang ting med kule på... husker aldri hva den heter... for å bane vei... MEN MINI SATT SEG DEN!!! Sånn at du vet hva du har litt i vente... men alt er jo induviduelt så klart åh... klypa... hadde fortrengt at du fikk den.. Da jeg satte inn spiral for snart 10 år siden så måtte de bruke klype. Jeg gikk rett i bakken husker jeg. oppkast og alt! orker ikke det altså! Og en venninne av meg måtte bruke det ved insetting og det gikk ikke bedre med henne... huff... Men på den andre siden.. hvis det er så trangt der at klype må til så kan jeg kanskje slappe av og slutte å tenke at mini'n renner ut??? Synes jeg ser deg langs veien ja Kjempe smart motivasjon å legge pengene på glasset da Du er virkelig flink til å holde deg unna røyken Spennende med snart innsetning da! Krysser alt jeg har for at spiren skal klore seg fast denne gangen God bedring med hode og mage Dag 5 idag!!! Er ganske stolt av meg selv ja! Onsdag vet jeg mer om når det er insetting.. Er litt spent! Høres ut som en hard dag i dag når alt skjer på en gang. Du er veldig flink med røykinga hvertfall, og fin motivasjon med pengekrukka Skulle gjerne ha sett deg med joggebuksa jeg også Er jo ekstremt kaldt ute for tida da, så forståelig er det jo Liker krukken min for nå begynner det å klinge så fint når jeg slipper penger oppi. Tror jeg skal finne noe pengene skal brukes til også... Hadde en litt tøff dag igår altså! hadde så lyst på røyk at jeg nesten gnagde av meg armen. Men jeg holdt ut og føler meg enda mer stolt nå som følge! Haha!! Jeg hadde nok ledd godt av meg selv hadde jeg passert meg selv, men må man så MÅ man og jeg MÅTTE! haha Godt nyttår !!! Takk og til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 7. januar 2010 SINNA!!!! duste innlegg!! "bare slapp av og alt vil gå i orden" "bare gift dere så tenker du på noe annet og du vil bli gravid" Jeg blir så sint av sånn sneversynt tankegang!! Er enig i at man ikke skal fokusere på hvorvidt andre "fortjener" å bli gravide eller ei, men når folk sier "bare slapp av så ordner det seg" så ser jeg rødt og har lyst til å å... et eller annet forferdelig!! JAH!! Grrrrr.... Noen er uforklarlige barnløse og det gjør det ikke noe enklere å ikke ha en grunn! så at Lucky og Honning hadde svart veldig bra, men jeg er redd for at hvis jeg skulle svart på det så ville det ikke blitt så pent som hva dere to klarte! Pokker til duste innlegg!! Hun kan bare drite i å henge på et forum for ufrivillige barnløse for å skrive sånne ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 7. januar 2010 #247 Del Skrevet 7. januar 2010 SINNA!!!! duste innlegg!! "bare slapp av og alt vil gå i orden" "bare gift dere så tenker du på noe annet og du vil bli gravid" Jeg blir så sint av sånn sneversynt tankegang!! Er enig i at man ikke skal fokusere på hvorvidt andre "fortjener" å bli gravide eller ei, men når folk sier "bare slapp av så ordner det seg" så ser jeg rødt og har lyst til å å... et eller annet forferdelig!! JAH!! Grrrrr.... Noen er uforklarlige barnløse og det gjør det ikke noe enklere å ikke ha en grunn! så at Lucky og Honning hadde svart veldig bra, men jeg er redd for at hvis jeg skulle svart på det så ville det ikke blitt så pent som hva dere to klarte! Pokker til duste innlegg!! Hun kan bare drite i å henge på et forum for ufrivillige barnløse for å skrive sånne ting! Jeg er helt enig med deg . De som uttaler seg på en slik måte har ikke slitt med å bli gravide selv... Jeg har vært skikkelig forbanna mangen ganger pga slike uttalelser !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. januar 2010 #248 Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde nok stoppet midt på veien for å kle mer på meg jeg også, eller jeg har faktisk gjort det Det innlegget du sikter til får meg til å se rødt Skulle gjerne tatt meg en tur til den som skrev det og sagt noen alvorsord Ellers vil jeg for at du er så flink med røykeslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. januar 2010 #249 Del Skrevet 7. januar 2010 Måtte inn og svare på den gjesten som skrev jeg... og hva har rusmisbrukere med det innlegget å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. januar 2010 #250 Del Skrevet 7. januar 2010 SINNA!!!! duste innlegg!! "bare slapp av og alt vil gå i orden" "bare gift dere så tenker du på noe annet og du vil bli gravid" Jeg blir så sint av sånn sneversynt tankegang!! Er enig i at man ikke skal fokusere på hvorvidt andre "fortjener" å bli gravide eller ei, men når folk sier "bare slapp av så ordner det seg" så ser jeg rødt og har lyst til å å... et eller annet forferdelig!! JAH!! Grrrrr.... Noen er uforklarlige barnløse og det gjør det ikke noe enklere å ikke ha en grunn! så at Lucky og Honning hadde svart veldig bra, men jeg er redd for at hvis jeg skulle svart på det så ville det ikke blitt så pent som hva dere to klarte! Pokker til duste innlegg!! Hun kan bare drite i å henge på et forum for ufrivillige barnløse for å skrive sånne ting! Dette innlegget irriterte meg også! Jeg var usikker på hvordan jeg skulle formulere meg, men orka ikke begynne å "krangle" så jeg skreiv så kort som mulig egentlig bare. Det verste vi kan høre er at det bare er å slappe av Hjelper lite å slappe av når man har dårlig sædkvalitet, endo, tette eggledere, osv. Sukk og stønn... Flinke deg som er på dag 5 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. januar 2010 #251 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja det innlegget irriterte meg også! Er det virkelig mulig at folk er så dumme tenker nå jeg da :klø: Blir ikke akkurat kvitt pcos når jeg bare slapper av liksom og ikke ser det ut til å hjelpe å ha gifteplaner heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 9. januar 2010 Dag 7!!! Jeg har det veldig bra altså! Er litt hissig på LilleMann for tiden da, men han er verdens beste og godtar når jeg sier unnskyld. Liker ikke å være slemmis mot han altså, men jeg klarer ikke stoppe meg selv.. Vet fortsatt ikke om det er røyken eller hormonene, men jeg har en ekkel følelse av at det er begge deler! Anyhow... Damer som hun på det innlegget har garantert ikke hatt noen problemer nei... Og hvis hun har det så har hun glemt det etter hun fikk barn! Ikveld hadde jeg benket meg opp for å se på Grey's, men siden jeg fikk fra hun på jobben viste seg å ikke gjøre det jeg ville den skulle gjøre: nemlig vise meg episoder så... det ble en tv kveld på meg! Nais det også! Imorgen skal jeg i 2 årsdagen til bestisen min sin datter og jeg skal bake togkake å ha med. Har aldri bakt det før, men det ser greit nok ut. Har alt bakt langpannekaken og det som gjenstår er bygging av toget. spennende!! hehe!! Ha en super lørdag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 9. januar 2010 btw: hva pokker har skjedd med min avatar?? Jeg har jo blitt en forstrukket raring? skjønner ikke hva jeg har gjort gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. januar 2010 #254 Del Skrevet 10. januar 2010 Så flink du er som skal bake tog kake da Håper den ble fin Ha en fin søndag og kos deg i 2årsdag! Flink du er med røykingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. januar 2010 #255 Del Skrevet 10. januar 2010 Å du er så flink med røykeslutten, SøsterLiten! Nå har du holdt deg i over ei uke jo. Din kjære forstår nok veldig godt at du er litt hissig, og det må være lov så mye du styrer med for tida. Ille nok med enten røykeslutt eller hormoner, men nå har du jo begge deler på en gang. Håper alt jeg kan at dette forsøket klaffer for deg. Det hadde du virkelig fortjent. Håper du hadde det fint i 2-års dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. januar 2010 #256 Del Skrevet 10. januar 2010 Håper det gikk fint med togkaken Jeg husker fremdelses togkaken mamma lagde til femårsdagen min Legger igjen noen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 11. januar 2010 Togkaken ble kjempe bra! Om man kan si det selv da... Den ble nesten spist helt opp! Idag har jeg ringt akupunktør så jeg skal inn dit i morgen på første stikke time og på torsdag etter UL timen min. De ringte meg i dag tidlig fra RH og fortalte at pga nytt data system hadde det skjedd en dobbelbooking og derfor lurte de på om jeg kunne flytte timen min fra onsdag til torsdag. Siden jeg har fri torsdag så tenkte jeg "why not" Deilig å slippe å gå med trusa full av glidemiddel på jobb liksom! haha!! Kjenner at tankene rundt dette forsøket har begynt å melde seg... Er skikkelig stressa ift tiningen av embryoene altså!! Lurer på når det blir innsetting... hvis det blir insetting... takk for klemmer!! 9 dager røykfri idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. januar 2010 #258 Del Skrevet 11. januar 2010 Ni dager Du er kjempe flink Det er alltide en fordel å slippe glidemiddel i trusa på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 12. januar 2010 #259 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei på deg! Så flink du er som ikke røyker da! :D Lurte på.. hvordan bruker du progynova? Samtidig med mensen? (Trodde en bare brukte det for å få mensen, jeg. det gjør jo jeg.. mye en ikke vet tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 12. januar 2010 #260 Del Skrevet 12. januar 2010 Togkake, stilig! Du må ikke snakke om kaker, jeg er MATVRAK! FLINK med røykeslutt! Åååå jeg håper det bli innsetting snart! Ikke vær stressa, for dette skal gå så bra skal du se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå