Gå til innhold

Hvor mye kan man gå ned på en uke?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvor mye kan man gå ned på en uke, og hva er er mest effektivt for å gjøre det? Skal inn i en kjole til neste helg og skulle gjerne gått ned litt slik at figuren ser litt penere ut. Er forholdsvis slank og trener normalt jevnlig, men i sommer har det blitt litt dårlig med trening og litt for mye øl vin og ute middagersom har lagt seg på magen... Huff, misunner de som sier de går ned i vekt på sommeren for da er det varmt og de orker ikke spise så mye, for meg er det visst motsatt :) Hjelper det med sjokk trening hele neste uke eller er det kostholdet som må til pers, det vil si spise så lite som mulig denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D-shol

opp til 8,5 kilo er det meste jeg har hørt om, men det er ikke veldig sunt med mindre man er kjempefeit, og da snakker jeg over 200 kg. Da er det snakk om kosthold, ikke trening, vet ikke om det er mulig å gå ned så mye ved bare å trene.

Jeg ville nok heller anbefalt å kjøpe deg en slik hold in-bukse

Endret av D-shol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hmm ja, kanskje det er lurt, men er ikke noe glad i de strømpebuksene. Jeg er 1.60 høy og vil tippe at jeg nå veier ca 57 kg, men var for en mnd eller 2 siden på ca 53-54 kg og det er nok der jeg bør være for at jeg skal trives med kroppen min. Har ikke badevekt hjemme men veier meg jo innimellom, men hovedsaklig merker jeg det på klærne. Får satse på å spise litt mindre og sunnere til uken da så kanskje jeg kan merke en liten effekt på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D-shol
Hmm ja, kanskje det er lurt, men er ikke noe glad i de strømpebuksene. Jeg er 1.60 høy og vil tippe at jeg nå veier ca 57 kg, men var for en mnd eller 2 siden på ca 53-54 kg og det er nok der jeg bør være for at jeg skal trives med kroppen min. Har ikke badevekt hjemme men veier meg jo innimellom, men hovedsaklig merker jeg det på klærne. Får satse på å spise litt mindre og sunnere til uken da så kanskje jeg kan merke en liten effekt på magen :)

Mener ikke strømpebukser, men litt mer som shorts.

Min pappa lærte meg at man burde veie ca. like mye som cm over 1 meter, altså 60 kg i ditt tilfelle. Synes ikke det høres ut som om du trenger å gå ned noe, jeg. Om du spiser sunt og trener litt, vil du uansett bli den vekta du skal være.

Lykke til uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke strømpebukser, men litt mer som shorts.

Min pappa lærte meg at man burde veie ca. like mye som cm over 1 meter, altså 60 kg i ditt tilfelle. Synes ikke det høres ut som om du trenger å gå ned noe, jeg. Om du spiser sunt og trener litt, vil du uansett bli den vekta du skal være.

Lykke til uansett :)

Where did he get that from?

To ts: Good luck :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med at han hørte det fra sin personlige trener

It just doesn't seem to apply to any of my friends or family members, but what do I know? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fugl Fønix

Du kan gå ned ganske mye med ekstremtrening, dietter etc. men det vil som oftest komme på igjen fort (er mest vann man mister når man holder på sånn). Sunn nedgang er ca en kilo i uka. Da holder man det lettere av.

Ligg unna alkohol dersom du skal fort ned for kjolen sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pia_*
Mener ikke strømpebukser, men litt mer som shorts.

Min pappa lærte meg at man burde veie ca. like mye som cm over 1 meter, altså 60 kg i ditt tilfelle. Synes ikke det høres ut som om du trenger å gå ned noe, jeg. Om du spiser sunt og trener litt, vil du uansett bli den vekta du skal være.

Lykke til uansett :)

Oj - det hørtes litt mye ut. Jeg er 177 cm. og burde da veid 77 kg. Jeg veier 61 og det ser egentlig passe ut. Kunne sikkert veid et par-tre kilo til uten at det gjorde noe, men helst da med med de ekstra kiloene jevnt fordelt - ikke alt midt på magen slik det blir nå hvis jeg legger på meg litt.....

Til TS: er ikke ekspert på det her, men trening stimulerer ofte apetitten så hvis du sjokktrener så risikerer du samtidig å spise mer. Jeg tror jeg heller ville satset på ganske enkelt å spise mindre denne uken - spesielt på kveldstid. Og unngå mat med mye fiber. Drikk peppermyntete i mengder - det reduserer luft og vil også hjelpe på en "oppblåst" mage.

Ellers så var tipset om "hold-in" bra - har ikke prøvd det selv, men Lindex skal visst ha flere som er gode + ikke er så dyre. Absolutt verd et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...