Skywalker Skrevet 14. september 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. september 2009 #42 Del Skrevet 14. september 2009 Neida, helsa holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 14. september 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2009 #44 Del Skrevet 22. september 2009 Spennende prosjekt, Skywalker! Bloggen kan forøvrig følges her er bloggen slettet? finner den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 23. september 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #46 Del Skrevet 23. september 2009 Duhu? Du har ikke vurdert å blogge på engelsk i tillegg? Jeg har endel amerikanske bekjente som er nyskjerrige på deg, og norsk kunnskapene de har strekker seg ikke stort utover "FAEN!". :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 23. september 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 23. september 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #49 Del Skrevet 23. september 2009 Skulle til å spørre om du leser engelsk greit og så kom det en ny post her Jeg kan vurdere å oversette for deg om du er interessert, men jeg føler meg ikke helt bekvem med det uten at du er i stand til å lese gjennom det for godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 23. september 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #51 Del Skrevet 23. september 2009 Du, jeg pirket deg på skuldren via kontaktsiden jeg, før Mette kverker oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 23. september 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #53 Del Skrevet 23. september 2009 Det er noe jeg tror kan bli et interessant syn For å spore litt på plass igjen, hvilken solcellelader er det du vurderer? -H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 23. september 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #55 Del Skrevet 23. september 2009 Ah. Mobilen bør være grei skuring. Det finnes for laptoper også, men jeg mener katta her mente det var liten sjanse for at de virket il mitt bruk. Usikker på ditt dog. Om jeg ikke husker feil veier de i underkant av 1 kg, selges i England og koster rundt 2000 NOK. Kan se om jeg finner de igjen her i linkhaugen min -H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. september 2009 #56 Del Skrevet 23. september 2009 Det finnes for laptoper også, men jeg mener katta her mente det var liten sjanse for at de virket il mitt bruk.Du må bare se å "bumpe" tråden din, slik at jeg finner den igjen. Driver å fabulerer litt omkring ulike alternative energikilder, og hvilke som er medt kostnadseffektive til hva og når. Solceller kan funke fint til Skywalking sommerstid. Men det skulle ikke forbause meg om sykkelen har innebygget dynamo i navet allerede. Da er det mye energi som går til spille der sommerstid. Har den det, vil det være meget interessant å høre hvilke pære løkta bruker (spenning i Volt (og Watt eller strømstyrke)). Og selvsagt hvaforslags datamaskin det gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 23. september 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. september 2009 #58 Del Skrevet 24. september 2009 Namme! Stekt brevdue ... er det det som kalles post mortem? Skal undersøke litt. Ulempen med solceller er at de blir omfangsrike om de skal brukes til noe fornuftig. Men med et ladebehov for å fylle et PC-batteri sommerstid i løpet av to-tre døgn, med mulighet for nettstrøm en gang i blant, tror jeg skal funke greit. Kommer tilbake til det ved en seinere anledning. Vi glemmer dynamoen, for den gir bare ekstra "tyggemotstand". Her blir det ingen ny sykkel uten navdynamo, men jeg tror flere og flere kommer med det originalt. - Kjørelys uten ekstramotstand, og dermed økt sikkerhet. Men nå seilte tankene sin egen retning. Jeg har kjøpt en håndfull "kjipe" oransje refleksvester, sånne som poppet opp i alle butikkene til en tjuekroning i dagene før de ble påbudt i bil. Tenkte å sy de om til vesketrekk, slik at jeg fikk en større flate. Er så himmelropende stor forskjell på når jeg oppdager syklister, alt ettersom hva de har på. Og merker at jo større fluoriserende flate, jo større avstand innvilger bilister meg, når de passerer. Snakkes ... her kom sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 24. september 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. september 2009 #60 Del Skrevet 24. september 2009 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå