Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)

Serenity88

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle hilsener! Skal gå gjennom dem litt senere :Nikke:

Fødselen var tøff og rask, men føles lettere og lettere for hver gang jeg ser nurket mitt ;) Kommer historie om ikke lenge! Skal prøve å få litt søvn, sliten! Lille J knirker, jobber mye med både spying og promping! 4 bæsjebleier allerede :dåne: Ellers er han veldig skjønn, med store blå øyne som titter rundt uten at han lager en lyd :hjerte: Min lille betrakter :hjerte:

E var også helt fantastisk! :rødme:

(Er hjemme nå også, 10 timer etter at han bestemte seg for å komme til verden *litt stolt*)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem! Så fort det gikk! Tenk at nå har du lillegutt hos deg, det høres helt fantastisk ut - jeg vil også! :rødme: Håper du får sove, nyte, betrakte og slappe av. Lille J må være snill mot mamman sin nå, etter at hun har jobbet så hardt! Igjen: Gratulerer så mye! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si var veldig effektivt, så moro med oppdatering fra mamma-Serenity! :jepp:

Ser for meg de store blå øynene som kikker rundt seg, tenk så mye nytt og spennende. :rødme:

Blir ikke bare litt babysyk av å lese sånt! Kooos dere med snille, lille J :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Han er helt fantastisk søt Serenity! Ser ut som han er laget av gull-gener! :strix:

Gratulerer så masse, og så tøft av deg at du allerede er hjemme! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her e ein sniklesar som står fram. :blomst:

Gratulere so mykje med guten! :klem: Håpar alt står bra til med alle tre!

Korleis tar den nybakte faren det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Velkommen hjem og gratulerer så mye! :hjerte:

Hvordan kan du være hjemme allerede? :hakeslepp:

Så nydelig han er, åå, jeg gleder meg til å høre om hvordan denne nye verdensborgeren er :fnise:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så fantastisk dette var!! Gratulerer så mye som verdens beste mamma til verdens beste nurk! :klemmer: Og fantastisk godt jobbet gjennom fødsel og graviditet. Du har all mulig rett til å være stolt av deg selv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Livet er bra! Litt såre brystvorter, litt magevondt (meg altså) og fortsatt ganske sliten, men man glemmer jo alt når man ser inn i to store blå øyne! Skikkelig i mammarusen :Nikke: J gråter veldig lite, han er derimot en knirker når han jobber med luft ol., men ser ut til at han klarer seg helt fint uten at vi legger oss opp i det :) Kan utbryte et og annet skrik om det er noe veldig spesielt, men da kan man bare stryke over ham også er han tilbake i drømmeland eller gi ham pupp :) Blitt samsoving i disse to nettene, han er mye roligere på dagen, men han klarer fint å sove alene så jeg er ikke urolig for avvenning om noen uker når han kan forskjell på dag og natt ;)

Derimot har han begynt å reagere på alt nå :( Nuppete over hele kroppen, og veldig tørr hud på hender/føtter... Men det skal jo være slik og han virker ikke til å plages, bare jeg som ikke liker det :sjenert:

Vi skal prøve et lite baljebad i dag med olje, kanskje det vil hjelpe litt :Nikke: I morgen er det 3-dagers kontroll og jeg er sikker på at han veier MYE mer :fnise:

Men nå skal jeg sove litt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om deg og J i natt. Ble ganske babysyk etter at J kom til verden faktisk :fnise:

Så bra å høre at dere har det bra og at J er så snill. Og at dere kom hjem etter bare 10 timer synes jeg er helt utrolig. Men du fødte på Føderiket? Så på nettsiden der at hvis du var førstegangsfødende så skulle du være ganske så ressurssterk :fnise: Tror ikke det er alle førstegangsfødende som hadde dratt hjem etter 10 timer, så det er bare å ta av seg hatten for det :jepp:

Kos deg videre med E og J :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er bra! Litt såre brystvorter, litt magevondt (meg altså) og fortsatt ganske sliten, men man glemmer jo alt når man ser inn i to store blå øyne! Skikkelig i mammarusen :Nikke: J gråter veldig lite, han er derimot en knirker når han jobber med luft ol., men ser ut til at han klarer seg helt fint uten at vi legger oss opp i det :) Kan utbryte et og annet skrik om det er noe veldig spesielt, men da kan man bare stryke over ham også er han tilbake i drømmeland eller gi ham pupp :) Blitt samsoving i disse to nettene, han er mye roligere på dagen, men han klarer fint å sove alene så jeg er ikke urolig for avvenning om noen uker når han kan forskjell på dag og natt ;)

Derimot har han begynt å reagere på alt nå :( Nuppete over hele kroppen, og veldig tørr hud på hender/føtter... Men det skal jo være slik og han virker ikke til å plages, bare jeg som ikke liker det :sjenert:

Vi skal prøve et lite baljebad i dag med olje, kanskje det vil hjelpe litt :Nikke: I morgen er det 3-dagers kontroll og jeg er sikker på at han veier MYE mer :fnise:

Men nå skal jeg sove litt :natti:

Nnåh, mammarus høres ut deilig ut. :rødme:

Hvordan går det med E da? Stolt pappa? :)

Tar forøvrig også av meg hatten for at du reiste hjem etter 10 timer. :Nikke: Supermamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MYE SERENITY!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lille J høres helt herlig ut, og håper at dere har det flott sammen alle 3!

Og må slenge meg på de andre her; tar av meg hatten når du dro hjem 10 timer etter at lille J var kommet!! Flinkingen :)

Håper at du legger ut et lite bilde her også, hvis ikke må jeg snoke på facebook for å lete etter folk som nettopp har fått seg baby :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt litt dårlig med KG de siste dagene, pådratt meg bronkitt eller i verste fall lungebetennelse så gjør ikke annet enn å amme og hoste :sjenert:

J er en skjønn engel fra kl.6 om morgenen til rundt 2 på natten, men så er det 4 timer med kaving der han MÅ ligge oppå/tett inntil hvis ikke gråter han :/ Og med hostingen så gir det en litt dårlig kombinasjon... Skal til legen i morgen, så regner med å komme sterkere tilbake veldig snart! :D

Håper alle har det bra, så skal jeg oppdatere meg snart!

Haha, lærer forresten ALDRI at han tisser hver gang jeg tar av han bleien *nedtisset* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa meg. Bronkitt/ lungebetennelse er jo ikke en god kombinasjon med en liten en nei. Håper virkelig at du blir bedre snart.

Veldig godt å høre at lille J er så snille og grei :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring :klem:

Broren min drev også med litt tissing, rett på faren sin en gang også. Men det verste var på en 17.mai, han bæsja da han lå på stellebordet, og det spruta bort på et skap litt unna.

Hadde ikke jeg flytta meg rett før, så hadde bunaden vært full av bæsj :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode bedring Serenity! :troest:

Høres ut som du storkoser deg med den lille, så bilde av han på fb, herlighet så nydelig!! Igjen, gratulerer så masse!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

GRATULERER :bolledeig:

høres ut som dere koser dere med lille J :nigo:

hihi jeg tror det er veldig typisk for gutter å tisse når bleia kommer av :ler: begge mine brødre gjorde også det, husker jeg holdt på å le meg ihjel en gang når mamma ble fullstendig uttisset :ler:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...