Gå til innhold

Er det virkelig mulig at føttene mine har vokst etter at jeg ble gravid?!


Skogtussa

Anbefalte innlegg

Nå som er det er så varmt bruker jeg bare sandaler..Men de har da blitt for små! Jeg trodde først at beina mine bare var hovne, men enkelte dager hvor jeg da ikke er hoven, og får beinet godt inni sandalen, så stikker hælen litt utenfor..!

Er det virkelig mulig?

Også jeg som har robåtstørrelse fra før av og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også hørt... At beina kan fint vokse en eller to str under graviditeten, og at beina ikke alltid går tilbake til sin vanlige størrelse etterpå heller... (så sant det ikke er vann i beina selvfølgelig..)

Selv krysser jeg fingrene for at mine kun er full av vann, for jeg har nok problemer med å finne meg sko som passer fra før av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fugl Fønix

Det går an. Mamma gikk fra 38 til permanent 39/40 når hun var gravid med meg. Jeg, med mine naturlige 41-bein håper og ber om at det samme ikke skjer med meg. Har gått greit så langt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg har nemlig også str 41, så føler ikke noe stort behov for å få enda større bein altså..!

Er vel ikke så mye å få gjort noe med, bortsett fra å kjøpe nye sko.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 37 før jeg ble gravid, nå bruker jeg mest 38. Men her er det stortsett bredden på foten som er blitt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte 37/38 før jeg ble gravid. Nå har jeg snart vokst ut av str. 39....

Har endel vann i bena, så håper at mine gamle sko passer etter fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere ble det sagt at man økte en størrelse pr. barn.

De aller fleste jeg kjenner har hvertfall gått opp noe - om ikke en pr. barn - så det er nok rimelig vanlig. Selv gikk jeg opp fra 39 til 40,5/41 - etter to barn så for meg stemte det hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tidligere ble det sagt at man økte en størrelse pr. barn.

Hehe, det må ha vært fleip! :ler: Før var det jo ikke uvanlig at kvinner fikk mange barn, så hadde det der stemt hadde kvinnene før i tida trengt sko i størrelse opp mot 50...

Moren min fikk seks barn. Hun økte ikke med en str. pr barn. ;)

Men det er nok vanlig at føttene blir større ja. Bare ikke riktig så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_b

Jeg gikk opp 4 størrelser når jeg var gravid. Nå, ca en måned etter fødsel, bruker jeg fremdeles 2 størrelser over min gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut til at jeg har gått opp ca. en størrelse nå 3 mnd etter fødsel. Egentlig helt greit, siden jeg slet med å finne små nok sko før. Men jeg må jo kjøpe masse nye sko, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som ikke gikk opp i sko str under graviditen? Jeg håper virkelig ikke jeg må kaste alle skoene mine fordi de aldri vil passe igjen..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dumme er at den ene foten min er blitt større etter to svangerskap. Litt upraktisk. Får håpe dette tredje svangerskapet kanskje øker størrelsen på den andre foten tilsvarende, så blir det i det minste likt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...