Gå til innhold

The Dinedama Show!

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wæææææ!!

Jeg svarte jo på innlegget ditt på jobb, men må ha glemt å trykke på svartasten :grine:

Jeg får gjengi i korte trekk hva jeg skrev.. :sukk:

Dagen har vært helt fin hel ttil telenor klarte å surne meg fullstendig like før jeg var ferdig på jobb :sukk:

Dumme idiotene har sendt meg inkassovarsel på en regning som jeg aldri har motatt og jeg ringte inkasso selskapet for å klarne opp, men de kunne ikke hjelpe meg. Så dum som jeg er betalte jeg den i dag...

Meeen så har telenorjævlene sperret telefonen min på jobb.. ergo blir også kortterminalen sperret siden den går over telefonlinja :sur:

Så jeg ringte telenor for å si ifra at jeg hadde betalt og de var NØDT til å åpne terminalen min og høre hvorfor jeg har fått inkassovarsel...

Der sier de at de har sendt ut en regning og to purringer, men ikke motatt betaling på den...

Jeg har verken sett noe til regningen eller purringene... oghver gang jeg får en regning setter jeg hull i den og legger den rett i en perm på jobb. Når det nærmer seg betalingsfrist går jeg i nettbank, betaler regningen, setter dato på arket for når den er betalt og legger den over i en annen perm... Men jeg kan ikke finne verken regningen eller purringene i noen av permene :sinna:

:ekploderer: <--- en sånn smiley skulle vi hatt :snurt:

Så jeg er litt sint... Men dagen har vært fin ellers :Nikke:

Enn din dag da? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da, det hørtes ikke noe greit ut! Skjønner godt at du ble sinna da ja! :sinna: Skulle de ordne det med en gang da? Det burde de!! :kjefte:

Hvis ikke de ordner det så kommer kg-gjengen oppover med torpedoutstyr i bagasjen! :trampe: Og så tar vi et treff i samme slengen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den ungen er så søt. Wrong, but funny. ;)

Skjønner at du blir :sur: pga regningstullet. Merker jeg blir irritert på dine vegne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skulle prøve å få ordnet det i morgen... :sukk:

Men irriterende er det... og ihvertfall at inkassoen er mange 100kr dyrere enn orginalregningen er... Og siden de har i sitt system at de har sendt ut regningene, så er det ikke noe de kan gjøre :roll:

Da er det liksom min feil.. :sinna:

:trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kan gjøre er å be om kopi av fakturaene hos telenor.. Derretter sjekke med posten Norge om det er hos dem feilen ligger. Hvis så stemmer - kan du søke erstatning faktisk :)

Det var i allefall det vi rådet de som ringte inn til oss, når jeg jobbet med inkasso..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rart ut at alt av regninger og purringer bare skulle bli borte... Merkelig! Sikkert Telenor som har gjort en feil, men som nekter å innrømme det! :scorpis:

Håper det går i orden fortere enn svint da! Også håper jeg at du har en finfin mandagskveld! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sint på dine vegne dina! :kjempesinna:

Det virker som om telefonselskaper og andre selskaper som sender regninger aldri kan ta feil, men at det alltid er kundens feil! Dårlig kundeservice! Er det ikke noe som heter kunden har alltid rett? Hvertfall når det gjelder en som alltid ellers betaler!

:trampe: på telenor!

Håper du har hatt en litt ålreit mandag sånn ellers da :):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er mandagen veldig fin :Nikke:

Vi har spist fiskeboller i hvitsaus med gulrot og stekt bacon ved siden :sikle::spise: Også har vi hatt besøk av Onkel B, hotel cæsar har begynt ( :strix::flau: ) og jeg er nydusja :nigo:

Jeg tror jeg må feire med et ostesmørbrød til kvelds :Nikke:

Og et skudd insulin :jepp:

Og kansje et glass sjokolade-uten-sukker-melk.. :klø:

Eller en stor kopp :kaffekopp: ...

Feires skal det selv om vi ikke har noe å feire :)

Bortsett fra at ny tv'n kommer i morgen! :hoppe: Dèt må feires :jepp:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ræ nå et skudd og litt sjokolademelk!

:ler:

Ny tv! Perfekt at Hotel Cæsar har begynt da! Så kan dere se på det med fornyet bilde :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Når jeg sier jeg skal ta et skudd pleier folk å se rart på meg :lol:

Ihvertfall de som ikke vet at jeg har diabetes... :fnise: Så da pleier jeg å si det med vilje for å se reaksjonen og si etterpå at det er snakk om insulin :hoho:

Masse gøye ansiktsutrykk :skratte:

Ja jeg håper bare den kommer i morgen :hoppe: Elkjøp lovte at den skulle komme til da, så det bør den :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som den narkisen da :hoho:

Håper du hadde en flott kveld og feira og at du har en flott natt og morgendag! :jepp::fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakka i søvne.. :lete: Jeg vet jeg har det for jeg husker at Ælen spurte hva jeg egentlig snakket om... Men jeg husker ikke hva jeg har sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tataaaaa!! :nigo:

Jeg husker ikke helt hvilken gjeng det var som snakket om dette o'herlige popcorn-krydderet, men her kan dere ihvertfall få kjøpt det på nett :Nikke:

Hvis dere ikke har funnet ut av det allerede.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni

:hoppe:

Det var nok jeg som brakte temaet på bane :fnise: Genialt med nettshopping :nigo: Men hvorfor har de ikke white cheddar, som er det beste av det beste :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...