eleit Skrevet 24. august 2009 #241 Del Skrevet 24. august 2009 Og på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. august 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 24. august 2009 Oh fuck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2009 #243 Del Skrevet 24. august 2009 Hatt en bra mandag hittil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. august 2009 Forfatter #244 Del Skrevet 24. august 2009 Wæææææ!! Jeg svarte jo på innlegget ditt på jobb, men må ha glemt å trykke på svartasten Jeg får gjengi i korte trekk hva jeg skrev.. Dagen har vært helt fin hel ttil telenor klarte å surne meg fullstendig like før jeg var ferdig på jobb Dumme idiotene har sendt meg inkassovarsel på en regning som jeg aldri har motatt og jeg ringte inkasso selskapet for å klarne opp, men de kunne ikke hjelpe meg. Så dum som jeg er betalte jeg den i dag... Meeen så har telenorjævlene sperret telefonen min på jobb.. ergo blir også kortterminalen sperret siden den går over telefonlinja Så jeg ringte telenor for å si ifra at jeg hadde betalt og de var NØDT til å åpne terminalen min og høre hvorfor jeg har fått inkassovarsel... Der sier de at de har sendt ut en regning og to purringer, men ikke motatt betaling på den... Jeg har verken sett noe til regningen eller purringene... oghver gang jeg får en regning setter jeg hull i den og legger den rett i en perm på jobb. Når det nærmer seg betalingsfrist går jeg i nettbank, betaler regningen, setter dato på arket for når den er betalt og legger den over i en annen perm... Men jeg kan ikke finne verken regningen eller purringene i noen av permene :ekploderer: <--- en sånn smiley skulle vi hatt Så jeg er litt sint... Men dagen har vært fin ellers Enn din dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2009 #245 Del Skrevet 24. august 2009 Oi da, det hørtes ikke noe greit ut! Skjønner godt at du ble sinna da ja! Skulle de ordne det med en gang da? Det burde de!! Hvis ikke de ordner det så kommer kg-gjengen oppover med torpedoutstyr i bagasjen! Og så tar vi et treff i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. august 2009 #246 Del Skrevet 24. august 2009 Den ungen er så søt. Wrong, but funny. Skjønner at du blir pga regningstullet. Merker jeg blir irritert på dine vegne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. august 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 24. august 2009 De skulle prøve å få ordnet det i morgen... Men irriterende er det... og ihvertfall at inkassoen er mange 100kr dyrere enn orginalregningen er... Og siden de har i sitt system at de har sendt ut regningene, så er det ikke noe de kan gjøre Da er det liksom min feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. august 2009 #248 Del Skrevet 24. august 2009 Det du kan gjøre er å be om kopi av fakturaene hos telenor.. Derretter sjekke med posten Norge om det er hos dem feilen ligger. Hvis så stemmer - kan du søke erstatning faktisk Det var i allefall det vi rådet de som ringte inn til oss, når jeg jobbet med inkasso.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2009 #249 Del Skrevet 24. august 2009 Høres rart ut at alt av regninger og purringer bare skulle bli borte... Merkelig! Sikkert Telenor som har gjort en feil, men som nekter å innrømme det! Håper det går i orden fortere enn svint da! Også håper jeg at du har en finfin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 24. august 2009 #250 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg blir så sint på dine vegne dina! Det virker som om telefonselskaper og andre selskaper som sender regninger aldri kan ta feil, men at det alltid er kundens feil! Dårlig kundeservice! Er det ikke noe som heter kunden har alltid rett? Hvertfall når det gjelder en som alltid ellers betaler! på telenor! Håper du har hatt en litt ålreit mandag sånn ellers da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. august 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ellers er mandagen veldig fin Vi har spist fiskeboller i hvitsaus med gulrot og stekt bacon ved siden Også har vi hatt besøk av Onkel B, hotel cæsar har begynt ( ) og jeg er nydusja Jeg tror jeg må feire med et ostesmørbrød til kvelds Og et skudd insulin Og kansje et glass sjokolade-uten-sukker-melk.. :klø: Eller en stor kopp ... Feires skal det selv om vi ikke har noe å feire Bortsett fra at ny tv'n kommer i morgen! Dèt må feires Endret 24. august 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 24. august 2009 #252 Del Skrevet 24. august 2009 Ta ræ nå et skudd og litt sjokolademelk! Ny tv! Perfekt at Hotel Cæsar har begynt da! Så kan dere se på det med fornyet bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. august 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 24. august 2009 Når jeg sier jeg skal ta et skudd pleier folk å se rart på meg Ihvertfall de som ikke vet at jeg har diabetes... Så da pleier jeg å si det med vilje for å se reaksjonen og si etterpå at det er snakk om insulin Masse gøye ansiktsutrykk Ja jeg håper bare den kommer i morgen Elkjøp lovte at den skulle komme til da, så det bør den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2009 #254 Del Skrevet 24. august 2009 Høres ut som den narkisen da Håper du hadde en flott kveld og feira og at du har en flott natt og morgendag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har snakka i søvne.. Jeg vet jeg har det for jeg husker at Ælen spurte hva jeg egentlig snakket om... Men jeg husker ikke hva jeg har sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 25. august 2009 Tataaaaa!! Jeg husker ikke helt hvilken gjeng det var som snakket om dette o'herlige popcorn-krydderet, men her kan dere ihvertfall få kjøpt det på nett Hvis dere ikke har funnet ut av det allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. august 2009 #257 Del Skrevet 25. august 2009 Det var nok jeg som brakte temaet på bane Genialt med nettshopping Men hvorfor har de ikke white cheddar, som er det beste av det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2009 Forfatter #258 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 25. august 2009 Skal hente TV i ettermiddag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 25. august 2009 Stor TV in da house!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå