Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Det skal bli så gøy og følge deg og magen din utover vinteren/våren/og litt sommeren, til huleboeren kommer :klemmer:

Jaa :jepp:

Håper magen din er ordentlig nå, God helg dinedama, kos deg masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos snille mager, jeg skulle sånn i smug ønske at magen min kunne være litt rebelsk og lage en liten minimazzi... :sjokkert:

:sjenert:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Mazzi :jepp: :jepp:

Magen er enda i ulage.. :sjenert: Men ikke så ille som den har vært, så litt bedre er det :Nikke:

God helg til deg og finske styrkedrikken :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, får håpe den bare blir bedre og bedre! :jepp:

Takk :ler: Jeg har en flaske i barglobusen til kjære, håper jeg får han med på Punch Out i morgen, og shotting av meg når en faller :sjarmor:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos snille mager, jeg skulle sånn i smug ønske at magen min kunne være litt rebelsk og lage en liten minimazzi... :sjokkert:

:sjenert:

:fnise: Blir du litt smittet, Mazzi?

Håper du og magen har det fint, dinedama. :klemmer:

(Jeg har forresten ikke hørt den sangen heller. Vandret lite i de miljøene der. :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg blir en smule hjernevaska av alle graviditets/prøvebøkene her for tida ja! Godt han godeste tenker klart! :Nikke: Også synes jeg det er utroooolig kjedelig/turnoff med kondom... :roll:

God lørdagskveld Dinemor! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir en smule hjernevaska av alle graviditets/prøvebøkene her for tida ja! Godt han godeste tenker klart! :Nikke: Også synes jeg det er utroooolig kjedelig/turnoff med kondom... :roll:

God lørdagskveld Dinemor! :klemmer:

:opplyser: kondom er noe drit. (det hjelper heller ikke med lateksallergi, så her går det i hormonpreparater for alle penga. sånn i tilfelle dere lurte :sjenert::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Vi har funnet ut at det er bare å peise på, for jeg kan ikke bli mer gravid for øyeblikket ;)

:klemmer: til alle søtingene som har holdt liv i boka i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på det jeg leste på side2 igår eller noe, de som alltid hadde sex med kondom men dreit i den på bryllupsnatta.. Så var kjerringa allergisk mot spermen hans! Det må være kjedelig! :fnise:

Jeg tror ikke jeg liker noe som forhindrer graviditet. Kondom har jeg opplevd 2 ganger, og ene var første gangen og da gjør det jo bare vondt :fnise: Og p-piller, jeg vet liksom ikke hva de har gjort mot meg :klø: Men jeg tror de er litt skyld i vektøkninga mi, og humør. Og nå har jeg ikke mensen, da jeg hadde det var jeg glad :ler:

Jaja, men slikt finner man ut når man en dag slutter :Nikke:

Og du kan nok ikke bli mer gravid :ler: Men har ikke det skjedd før? At hun hadde to men den ene var yngre enn den andre, sånn inni magen :klø:

Håper du har hatt en flott lørdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også spørre et frisør-spørsmål! :fnise:

Hvilken spray er bra å ha på før man føner håret?

Jeg har en fra Lee Stafford, er den ok? Den er for rettetang også, men det bruker jeg aldri.

Det heter kanskje stille et spørsmål :klø:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, har du et godt varmebeskyttende skum og anbefale?

Hmm... :klø:

Har du lest tråden på skjønnhet og velvære? :ler: Jeg foretrekker egentlig våtspray :Nikke:

Den har samme funksjonen som skum :)

Da kan det være greit å se på Osis Flatliner som ikke gir sånn supermasse stivehet, men veldig godt hold og glans <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Nikke.gif' alt=':Nikke:'> Den er kåret til best i test :) Volummessig er den kansje ikke sååå mye å skryte av.. SP Trend Set er rett og slett super!! Den gir supert hold, håret blir lett og jobbe med og den gir godt volum :Nikke:

Jeg vil også spørre et frisør-spørsmål! :fnise:

Hvilken spray er bra å ha på før man føner håret?

Jeg har en fra Lee Stafford, er den ok? Den er for rettetang også, men det bruker jeg aldri.

Det heter kanskje stille et spørsmål :klø:

Jeg har aldri vært borti Lee Stafford, så det kan jeg ikke svare på ;) Men ta en titt på de sprayene jeg anbefalte til Rekaaa :jepp:

De er supre begge to på hver sin måte :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nok vært en tur i den tråden ja.. :ler:

Tusen takk! Jeg tror nok jeg prøver Sp Trend Set først, fordi jeg trenger noe med hold og volum i :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg har brukt noe shampoo og balsam av han og nå kjøpte en slik spray til å ha på før føning, men jeg vet liksom ikke hvor bra produktene er, jeg merker liksom ikke sånn så godt selv :fnise:

Men takk for tips! Kanskje jeg prøver den SP en gang :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...