Gå til innhold

Utroskap, alkohol formidlende omstendigheter?

waco

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Min mann var utro fordi han var full. Så nå får han ikke drikke lenger enkelt og greit.

Jeg ser på meg selv som vinnende part i den saken. Han fikk dyppe seg i et hull, og jeg har fått en mann som har sagt fra seg retten til fyll resten av livet.

Fungert supert i mange år nå..

Det er aldri så gale at det ikke kommer noe godt ut av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser i mange tråder at kvinner som har vært utro skriver at de var fulle, de mener altså at det å være full og samtidig utro er formidlende omstendigheter.

Hva i svarte er formidlende omstendigheter? Hvis dette har noe som helst å gjøre med formidling av omstendigheter å gjøre, vil jeg si at trådstarter gjør en slett jobb. Dersom man søker å formidle det motsatte av skjerpende omstendigheter, heter det formildende omstendigheter, ikke formidlende.

I denne sammenheng er det kanskje legitimt å spørre om trådstarter har gyldig legimitasjon? Under de gjeldene omstendigheter, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Visste du kom til å pirke. Get a life.

Hva er det med deg, feige gjest uten navn? Hvorfor er du ute etter meg, hva har jeg gjort deg?

Når det gjelder at Waco konsekvent skriver formidlende, er det flere enn jeg som har påpekt at dette er feil. Slutt å hetse meg og få deg et liv selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste gangene har jeg faktisk skrevet formildende, så nå vet dere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Når ble alkohol en formildende omstendighet for noe som helst?

Tolker du det dit hen at de som sier de kan tilgi en ONS i fylla mener at fylla er en formildende omstendighet? Da tolker du feil. Fylla er det som mest sannsynlig medførte at man mistet gangsynet - en forklarende omstendighet om du vil. Fordi om man var utro fordi man var full betyr ikke det at det er ok! Fordi om fylla forklarer hvorfor det kunne skje betyr ikke det at det er formildende.

Jeg hadde en gang en venninne som kunne gjøre de utroligste ting i fylla og når hun ble konfrontert med det så var det "men alle måtte jo skjønne at jeg var full og da gjør jeg sånt". Yeah right ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hvis man ikke greier å drikke uten å spre bena for feil person, så bør man la være å drikke, eller vurdere å bli single. Man kan ikke skylde på fylla med mindre man blir ufrivillig dopa og dermed voldtatt, men det er uansett ikke utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...