Gå til innhold

Vil noen foreslå noen fine,spesielle guttenavn?


Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Scott?

Ikke overraskende synes mannen det var veldig fint, men jeg liker det ikke. Synes ikke det passer på en baby. Helt utrolig hvor forskjellige vi er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiden? Fint engelsk navn synes jeg. Ellers er Max, Leon og Aron også fint. Men ikke alle passer vel med det mellomnavnet dere har tenkt dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hva med Vincent?

Har en tanteunge som heter det, og det er jo helt nydelig.

Passer med Vincent Andrè også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theodor er det nydligste navnet jeg vet om :) Det er ikke så mange som heter det nå til dags, med det er jo bare fantastisk fint!!!

Jeg og samboeren har i hvertfall tenkt på Theodor (mest meg) mens han har utrolig lyst på en liten Sebastian. Dumt det er mange år til vi skal prøve å få baby :fnise:

har lyst å velge navn nå jeg!

Ellers er jo dette og veldig fine guttenavn:

Tias

Jonathan

Mika

Torje

Ilijan

Oskar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theodor er det nydligste navnet jeg vet om :) Det er ikke så mange som heter det nå til dags, med det er jo bare fantastisk fint!!!

Jeg og samboeren har i hvertfall tenkt på Theodor (mest meg) mens han har utrolig lyst på en liten Sebastian. Dumt det er mange år til vi skal prøve å få baby :fnise:

Theodor vil alltid være den søte lille bamsen på barne tv :-) Ikke at barn i dag vet hvem han er ...hehe Det er rart med navn og assosiasjoner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kamilia i.i.
Ikke overraskende synes mannen det var veldig fint, men jeg liker det ikke. Synes ikke det passer på en baby. Helt utrolig hvor forskjellige vi er :)

Ikke for å spore helt av, men er det viktig at det passer til en baby? Han skal tross alt være baby bare en liten stund, og være MANN i mange, mange år... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare takke så masse for alle forslagene her inne, det har faktisk vært endel navn han liker :)

Emíl, Daniel og Nicolai var absolutt ingen umulighet, så da sitter vi plutselig igjen med ganske mange navn.

Nå har vi altså Lucas, Philip, Daniel, Nickolai,Emíl og Michael :)

For noen uker siden hadde jeg aldri trodd at vi skulle kunne velge mellom såå mange navn, så dette var helt topp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Theo, Oliver, Adam, David, Ivo, Mattheus, Martin, William, Jonatan, Robert, Aaron, Brian (med trykk på i er det folk i Norge og Danmark som heter ) , Adrian, Sebastian. Johannes, flotteste navn i verden, men jeg kommer aldri til å få gjennomslag med dette navnet for min kar... trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Thea_*

Nicholas er ganske fint, synes jeg.. Fungerer på begge språk,

eller uttales jo nesten likt også.. Nicholas Andrê :)

Ellers er David et alternativ kanskje? John?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil han absolutt ha et engelsk navn hvis han ikke er engelsk? :klø:

Ville absolutt ikke brukt et av navna som er vanskelige å uttale på norsk/høres "rare" ut på norsk. Veldig forskjellig stil fra hva jeg liker her, men av navn litt i samme gate, så synes jeg Jakob er ganske fint. Ville i alle fall hatt et kort tostavelsesnavn hvis dere skal bruke André som andrenavn. Hva med Erik? Kristian/Christian? Karl/Carl? Simon?

Neimen ikke lett!

Vi har hatt navna ganske klare på forhånd, til gutten vår så har jeg egentlig hatt navnet klart i årevis - han er oppkalt etter bestefaren min. Jenta vår får et navn som jeg fant sist jeg var gravid, som jentealternativ. Men jeg liker navn i en veldig annen sjanger enn dere, så jeg er vel ikke til veldig stor hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...