Gå til innhold

Erfaringer med en ENORM kuk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det du sier oppsummerer i grunnen mine erfaringer ganske bra. Ikke lar du deg lamme av at pikken er sånn eller slik, bare den sitter på riktig mann (og han kan bruke den fornuftig). Det med kvinnelig øyemål stemmer også. De som spør om hvor stor den er tror jeg underdriver målene. Da kan det f. eks. komme frem at de før har hatt en på 25, men at min (på 21) er MYE større. Kombinasjonen løgnhalser og dårlig øyemål er forsåvidt uskyldig, men patetisk. I hvert fall risikofylt, for før eller senere kommer sannheten for en dag. De fleste ønsker god sex, og den måles verken i cm eller andre størrelser. Kjemien er avgjørende, men siden vi først er inne på realfag tar jeg med fysikken også.

Nettopp, angående øyemål osv. Jeg har møtt mange (Huff nå høres jeg skikkelig rundpult ut, men altså, hovedvekten av de jeg har hatt sex med har sagt de har hatt atten cm. Jeg hadde en gang gjettkonkurranse med tre venninner hvor vi skulle gjette lengden på en dildo. Jeg gjettet at den var nitten cm. Den var elleve. So there.

Men igjen, jeg bryr meg faen om lengde. Jeg bryr meg om hvordan jeg fungerer i seng med en mann, og at jeg kan gi ham glede og orgasmer, så kommer mine av seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen! Fornuftigheten som vanlig! :)

Vi skulle pult vi, Stefan. :nigo:

*smugfniser fornøyd*

Skrevet

Vi skulle pult vi, Stefan. :nigo:

*smugfniser fornøyd*

Hva med snekker'n? Har du ringt ham....? Eller var det rørlegger han var? ;)

Skrevet

Hva med snekker'n? Har du ringt ham....? Eller var det rørlegger han var? ;)

(Jeg tør ikke!)

Skrevet

(Jeg tør ikke!)

Men å spørre en helt fremmed fyr på et debattforum om han vil pule, DET tør du... ;)

Skrevet

Men å spørre en helt fremmed fyr på et debattforum om han vil pule, DET tør du... ;)

Seff! Det er jo ikke skummelt!

Skrevet

Seff! Det er jo ikke skummelt!

Telefonskrekk...? ;)

Skrevet (endret)

Du merker selv at det blir ufattelig dumt når du insinuerer at jeg hater kjønnet mitt.

Jeg tror ikke et sekund på at du har noe særlig til kuk eller er veldig ettertraktet av damer, no offense man. Så det der trenger du ikke påstå at jeg insinuerer.

Jeg forsøker å levere et perspektiv på ting, som en motvekt til en ungjentes fantasier og forherligelse om stor pikk.

Takk, men jeg tror perspektivet mitt er alldeles utmerket.

Du har tydeligvis vondt for å skjønne at menn med stor pikk ofte ikke ser på det som en begavelse og at det faktisk ikke er en dans med roser i forhold til kvinner.

Å hvorfor det? :filer:

As a matter of fact; jeg både forstår og skjønner problematikken som kan oppstå i sin helhet.

Du kaller også den verden jeg lever i for falsk. Vet DU hvordan det er å gå rundt med en svær kuk?

Skjønner at det går an å føle seg obektivisert ja, men menn som sliter med dette bruker ofte å tone ned pikken sin og fremheve sitt intellekt, sine indre verdier og person fremfor å fortelle gjentatte ganger i flere innlegg om den kjempestore internettpenisen sin.

Flameshield ON :popcorn:

Vet DU hvordan alle kvinner tenker i forhold til dette? Tydeligvis ikke.

Jeg sa at det ikke spiller stor rolle hva kvinner tenker og sier om dette til menn, kjærester og lignende.

Det er kroppspråket som ofte avslører sannheten. ;)

Ikke noe å være så redd for egentlig, men enkelte er vel litt forvirret. Det finnes forskjellige verdier og ulike sider av naturen og mennesket.

Fitta tilpasser seg mange forskjellige størrelser og sex er mer en knulling.

Jeg er langt mer enn en pikk.

Tja, du e' no e go' hæstkuk du åsså! :fnise:

Synd at Stefan virker å ha komplekser pga størrelsen. Håper du kan høste noen gode erfaringer så du kan leve godt med de sakene du engang har fått utdelt.

Ja, det er litt synd og det håper jeg og. :romeo:

Når det gjelder kroppspråk, vil jeg våge å påstå at jeg har et bedre grunnlag for å se dette enn deg. Jeg ser faktisk reaksjonen på de kvinner jeg er sammen med. Du har gjort deg til talskvinne for kvinneheten, men du er fanatisk snever i tankegangen din. Ikke alle kvinner er som deg. Heldigvis.

NR1:

Alle vet hva kvinner kan tenke samt oppleve om store og små peniser.

NR2:

Jeg taler på vegne av meg selv og forholder meg henholdsvis ganske obektivt til temaet.

NR3:

Suck mai cunt! Flere kvinner skulle vært som meg. Heldigriser ville menn vært da :sjenert:

Hehehe :sjarmor:

Endret av Norna
Skrevet

For en debattant du er, Norna. Dette blir rett og slett for dumt for meg. Du beskylder meg for løgn for å fremme dine egen vrangforestillinger. Latterlig debatteknikk - igjen. Jeg har matet deg med alle intensjonene mine ved å delta i en slik debatt, men det har gått deg langt over hodet. Nå nekter jeg å bruke mer tid på deg her inne.

Skrevet

Jeg sa bare hva jeg trodde, ingen beskyldning. :goodbye:

Skrevet

Det med kvinnelig øyemål stemmer også. De som spør om hvor stor den er tror jeg underdriver målene. Da kan det f. eks. komme frem at de før har hatt en på 25, men at min (på 21) er MYE større. Kombinasjonen løgnhalser og dårlig øyemål er forsåvidt uskyldig, men patetisk.

Hehe, den der er "klassisk". Det er derfor jeg ALDRI tar det kvinner skriver om størrelse (dvs når de kommer med antall cm osv) seriøst. Alltid morsomt å lese hvordan "alle" kvinner har vært borti minst én fyr med 25 cm.. For oss som vet at kvinner generelt ikke har snøring på slikt er det ikke så farlig, men de som tar det bokstavelig kan nok fort få inntrykk av at "verdens penis-virkelighet" er helt annerledes enn det den egentlig er.

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

Jeg var utro en gang med en mann med store gode saker,

det var bare så enormt deilig da han kom inn i meg, hadde ikke forventet den størrelse. Det var noe av det beste jeg har smakt og kjent, og noe jeg gjerne vil oppleve på nytt.

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Jeg vil ha en mann jeg, gjerne med penis.

Jeg også! :jepp:

Og jeg er så heldig at mannen min har faktisk en penis, så jeg er strålende fornøyd :)

Endret av Ylvina
Skrevet

Interessant at i en tråd om "deilige store kuker" så er det likevel ikke rom for at menn snakker om sin store tissemann. Nei, må ikke komme her og skryte av tissen sin. Menn med store tissemenn skal visst helst bare vise frem snabelen og tie stille.

Skrevet

Interessant at i en tråd om "deilige store kuker" så er det likevel ikke rom for at menn snakker om sin store tissemann. Nei, må ikke komme her og skryte av tissen sin. Menn med store tissemenn skal visst helst bare vise frem snabelen og tie stille.

Jepp, og prøver man å skape perspektiv på ting, er man selvsagt en løgner.

Skrevet

Det er stigmatiserende med stor penis, nettopp fordi svært mange menn med stor penis kan oppfattes som "Cocky", det er også ofte de mennene som ikke er så fryktelig gode i senga, fordi de tror at pikk er nok. De blir jo også hauset opp av Size Queens som mener at en stor penis er nok til å være god i senga.

De mennene som skjønner at sex er så mye mer, er de beste elskerne.

Skrevet

Det er stigmatiserende med stor penis, nettopp fordi svært mange menn med stor penis kan oppfattes som "Cocky", det er også ofte de mennene som ikke er så fryktelig gode i senga, fordi de tror at pikk er nok. De blir jo også hauset opp av Size Queens som mener at en stor penis er nok til å være god i senga.

De mennene som skjønner at sex er så mye mer, er de beste elskerne.

Veldig mye rett i dette. Det var ikke før en eldre kvinne ga meg en real reality check, at jeg virkelig skjønte hvor dårlig jeg var. Så da måtte man utvikle andre aspekter av sexlivet sitt også. Av og til er brutal ærlighet en real vekker, og kan lede til noe positivt.

Skrevet

Nuvel, når jeg tenker meg om, så var vel den dårligste jeg har hatt en som faktisk hadde lite utstyr, men som tydeligvis var blitt fortalt BÅDE at han var well-hung OG at han var en Gud i senga. Det var han ikke, dog var han akrobatisk, uten at det hjalp stort, han var tydeligvis overbevist om at klitoris befant seg bak på ryggen et sted, og at dess mer kvinnen hylte jo gladere var hun, så jeg hylte alt jeg kunne, og da ble han ferdig ganske fort.

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

han var tydeligvis overbevist om at klitoris befant seg bak på ryggen et sted

Hæ, er det ikke slik, sitter den i halsen som jeg trodde tidligere da?????

Endret av MikeWaters
Gjest MikeWaters
Skrevet

beste jeg har smakt

Smaker det bedre også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...