Gå til innhold

Erfaringer med en ENORM kuk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir akkurat like fyllt av en slank penis på tolv cm. Det er mine muskler som er fasiten. De samme musklene som strekker seg slik at man kan ta i mot en større penis også.

Norna, kanskje på tide å træne litt underlivsmusklatur, og bli litt aktiv selv i senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Norna, kanskje på tide å træne litt underlivsmusklatur, og bli litt aktiv selv i senga?

...mobbing?

AHAHAHA! :skratte:

Det sier litt om debattnivået og det fordomsfulle gruppehodet til deg og enkelte.

Har stortrivdes med en på rundt 15cm lenge nå og blir ikke å bytte med det første.

Endret av Norna
Skrevet

Size-queens? Potshot og merkelapper på gang?:ironi:

unnskyld - det var enklere enn: "alle dere som mener at en stor penis er det eneste som duger". Skal sørge for å skrive det neste gang.

Som å være deilig så er stor kuk et plus for mange, ro litt ned hm?

Denne setningen skjønte jeg rett og slett ikke. Kan du forklare hva du mente?

Skrevet

Jeg er ferdig med å diskutere med deg, Norna. Du tåler helt klart ikke at andre har andre meninger enn deg, og dine debatteknikker er under enhver kritikk. Men på generell basis kan jeg ut i fra egne erfaringer si at de kvinnene jeg har hatt best sex med, har vært i 30-årene, modne til sinns, vært svært lite opptatt av penisstørrelse, hatt flotte personligheter, aktive i senga, og jeg har hatt en vanvittig bra seksuell kjemi med den.

Mine negative erfaringer i senga har stort sett hatt motsatt fortegn av de ovennevnte. Unge kvinner som ikke vet bedre.

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

Men jeg stiller spørsmål ved deres erfaringer - hva med å svare på det? :)

Stiller du spm ved om jeg kan vurdere mine erfaringer godt nok, eller?

:P

Skrevet

unnskyld - det var enklere enn: "alle dere som mener at en stor penis er det eneste som duger". Skal sørge for å skrive det neste gang.

Du snakker som om noen her har forfektet en sånn holdning... :forvirret:

Denne setningen skjønte jeg rett og slett ikke. Kan du forklare hva du mente?

At det å f.eks være under 60, eller være deilig kan være er en fordel på samme måte som det å ha bra kuk kan være en fordel.

Jeg er ferdig med å diskutere med deg, Norna.

:regn:

Skrevet (endret)

Du snakker som om noen her har forfektet en sånn holdning... :forvirret:

Ja noen har det - se forrige side i tråden innlegg nummer 172 (jeg fikk ikke multisitert i denne tråden).

Dette innlegget reagerte jeg på og det fikk meg til å stille spørsmålene i det første innlegget mitt om de som mener størrelsen er det saliggjørende mener at alt ansvaret for deres sexliv bokstavlig talt henger på en penis.

At det å f.eks være under 60, eller være deilig kan være er en fordel på samme måte som det å ha bra kuk kan være en fordel.

Jaha.

Men hva med det faktum at en stor penis rett og slett kan stå (pun intended :ler:) i veien for et løssluppent sexliv - det er da ingen fordel? Kanskje blir man valgt bort fordi det er såpass begrensende og hemmende i lengden?

Og hva som er en fordel er da strengt tatt helt individuelt.. for noen er det faktisk likegyldig å være under eller over 60 om andre kriterier er på plass.

Endret av Suzy
Skrevet

Stiller du spm ved om jeg kan vurdere mine erfaringer godt nok, eller?

:P

Så du ikke spørsmålene mine?

Jeg gjentar:

...henger dere hele ansvaret for deres sexliv på partneren og penisen hans? Hvor er ditt ansvar for dine orgasmer? Hvor er ditt ansvar for å holde deg i form? Hvor er samspill, kommunikasjon, samhandling og begjær?

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å skjønne hvordan sterke orgasmer er lik stor størrelse (og hva fanden er det som gjør at ordet "kuk" på død og liv må skrives med store bokstaver???). Mine sterkeste og beste opplevelser har vært med menn som jeg har store følelser for og godt seksuelt samspill med - uavhengig av størrelse.

Skrevet

...mobbing?

Det sier litt om debattnivået og det fordomsfulle gruppehodet til deg og enkelte.

Har stortrivdes med en på rundt 15cm lenge nå og blir ikke å bytte med det første.

Jeg har faktisk en pikk på 12 cm - du tror det kunne vært tilstrekkelig for deg?

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

Så du ikke spørsmålene mine?

Jeg gjentar:

At jeg jeg fikk en av mine deiligste orgasmer ever med mannen med stor kuk er ikke det samme som at jeg ikke tar ansvar for mitt eget seksalliv sånn ellers. Men jeg syns du er litt utenfor tråden her, off topic..

At du ikke skjønner det kan jeg ikke ta ansvar for. Så flott at du har et bra sexliv da, uten en stoooor en.

Å se og ta og kjenne en så stor en er veldig TURN ON. :rødme:

Skrevet

At jeg jeg fikk en av mine deiligste orgasmer ever med mannen med stor kuk er ikke det samme som at jeg ikke tar ansvar for mitt eget seksalliv sånn ellers. Men jeg syns du er litt utenfor tråden her, off topic..

At du ikke skjønner det kan jeg ikke ta ansvar for. Så flott at du har et bra sexliv da, uten en stoooor en.

Å se og ta og kjenne en så stor en er veldig TURN ON. :rødme:

Jeg har ikke på noe vis ønsket at du skal ta ansvar for at jeg ikke ser at det er brennende nødvendig med en stor penis for å få heidundrende orgasmer.

Jeg er bare nysgjerrig - og da særlig basert på innlegget til en eller annen anonym, som uttrykte seg som om det var helt uaktuelt å velge en partner med en mindre penis enn hun ville ha.

Jeg syns det er rart at hun uttrykker at det utelukkende er størrelsen som teller, jeg syns det er rart at det er penisen og ikke mannen som hun åpenbart tenner på og jeg lurer på om hun (eller du) ser det som utelukkende mannens ansvar at sexen er god.

Så enkelt og så vanskelig.

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

Jeg har ikke på noe vis ønsket at du skal ta ansvar for at jeg ikke ser at det er brennende nødvendig med en stor penis for å få heidundrende orgasmer.

Jeg er bare nysgjerrig - og da særlig basert på innlegget til en eller annen anonym, som uttrykte seg som om det var helt uaktuelt å velge en partner med en mindre penis enn hun ville ha.

Jeg syns det er rart at hun uttrykker at det utelukkende er størrelsen som teller, jeg syns det er rart at det er penisen og ikke mannen som hun åpenbart tenner på og jeg lurer på om hun (eller du) ser det som utelukkende mannens ansvar at sexen er god.

Så enkelt og så vanskelig.

Ja det var det da... Som sagt det er ganske enkelt. Det tror jeg du bør erfare. Men du har hengt deg opp i noe som egentlig ikke har noe med denne tråden å gjøre. :) Ha en fin dag.

Skrevet

Ja det var det da... Som sagt det er ganske enkelt. Det tror jeg du bør erfare. Men du har hengt deg opp i noe som egentlig ikke har noe med denne tråden å gjøre. :) Ha en fin dag.

Jeg har den nødvendige erfaringen - jeg skjønner det likevel ikke og du vil ikke svare heller, skjønner jeg?

Gjest Raindrops
Skrevet

Utrolig så vanskelig det skulle bli å få et ordentlig svar her :ler:

Skrevet

Utrolig så vanskelig det skulle bli å få et ordentlig svar her :ler:

Veldig.

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

Jeg har den nødvendige erfaringen - jeg skjønner det likevel ikke og du vil ikke svare heller, skjønner jeg?

Hva er det du ikke har fått svar på??

Om jeg stoler på mine erfaringer?

Om jeg tar ansvar for mitt seksualliv?

Vil du jeg skal gå i intime detaljer her?

jeg forteller bare min opplevelse i tråden "Erfaringer med enorm kuk".

Du skjønner kanskje ikke det heller?

At du har en annen erfaring er jo ikke mitt problem :))))))

Skrevet

...mobbing?

Nope, jeg mobber IKKE, jeg spør det siden du er så utrolig opptatt av hvor fantastisk det er med monsterkuker. JA, jeg vet hva trådens tittel er, men jeg bare lurte, som Suzy, om det egentlig er latskap....

Skrevet

Min mest minnerike orgasme fikk jeg av å bli kysset av en mann jeg hadde vært superkåt på i et års tid. Vi hadde ikke tatt av oss et klesplagg.

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

Dette er ikke en tråd om orgasme eller om hvordan orgasme best oppnåes,

men en tråd om erfaringer med en enorm kuk!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...