Gå til innhold

Erfaringer med en ENORM kuk

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Dette er ikke en tråd om orgasme eller om hvordan orgasme best oppnåes,

men en tråd om erfaringer med en enorm kuk!

:)

Men du ser vel at det henger sammen? Når en masse kvinner påstår at enorm kuk må til for å få en fantastisk orgasme, så blir det diskusjon ut av det, slik er det bare. Du kan ikke forvente at en tråd bare bare skal inneholde lovprisninger om store kuker, det er et diskusjonsforum, man diskuterer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk en pikk på 12 cm - du tror det kunne vært tilstrekkelig for deg?

Helt sikkert.

Men det betyr ikke at en del kvinner ikke har preferanser, blir kåte av og synes det er digg med en stor, deilig, potent kuk. :danse:

Og folkens, ikke mer nakenbilder i innboksen min plz. :excl::blink:

Det går an å poste nakenbilder av seg selv på forumet om linken er omsluttet

kode

.

Skrevet

Det var just derfor jeg presiserte min erfaring med orgasme helt uten kug.

Skrevet

Det jeg kan si er at ikke alle skikkelig store er like potente så lenge.

En ting er å få den opp og hard til et visst punkt, en annen ting er å holde den der ;)

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

Men du ser vel at det henger sammen? Når en masse kvinner påstår at enorm kuk må til for å få en fantastisk orgasme, så blir det diskusjon ut av det, slik er det bare. Du kan ikke forvente at en tråd bare bare skal inneholde lovprisninger om store kuker, det er et diskusjonsforum, man diskuterer.

Når det blir utenom tråden så blir det misforståelser.

Jeg har ikke påstått at det må en enorm kuk til for å få en fantastisk orgasme, det er jo å ta dette helt ut av sammenheng. Det er bare tull det du sier.

For meg var det en ny og deilig erfaring, men dere trekker det i tvil. Skal dere diskutere om jeg og andre her virkelig hadde denne erfaringen eller?

Skal dere diskutere om andres erfaringer har noe med virkeligheten å gjøre?

Forstår ikke!

Gjest Raindrops
Skrevet

Når det blir utenom tråden så blir det misforståelser.

Jeg har ikke påstått at det må en enorm kuk til for å få en fantastisk orgasme, det er jo å ta dette helt ut av sammenheng. Det er bare tull det du sier.

For meg var det en ny og deilig erfaring, men dere trekker det i tvil. Skal dere diskutere om jeg og andre her virkelig hadde denne erfaringen eller?

Skal dere diskutere om andres erfaringer har noe med virkeligheten å gjøre?

Forstår ikke!

Jeg prøver ikke å lage en diskusjon omkring deg og ditt, ikke ta dette så personlig.

Det var vel heller dette som satte i gang den diskusjonen for alvor:

Samme erfaring her . Har faktisk aldri opplevd kraftig orgasme når mennene jeg har ligget med har hatt veldig liten og tynn kuk , kunn opplevd å nå et såkalt klimax , men ikke en skikkelig orgasme .Derfor velger jeg alltid godt utstyrte menn som kjærester og til langvarige forhold . Forklaringen er så enkel - de stimulerer ikke godt nok de små , de fyller deg ikke i det hele tatt , de føles ikke like godt .Det er turnoff med liten kuk , skuffende ! Da jeg fikk nye kjærester med mye større utstyr , fikk jeg helt vanvittige sterke og kraftige orgasmer , ofte og lett . Så sterke at jeg ikke trodde det var mulig å få så sterke orgasmer engang !

Hva annet en størrelsen kan dette skyldes da ? Dere menn som benekter kvinners gode erfaringer med større utstyr ?

Hvem orker sette i gang et helt treskeri kunn for et lite halmstrå ....?

Gjest Blubberella
Skrevet

Det er greit du gir meg innføring i hvordan man skal få et bedre sex-liv. Men dette var da min erfaring med en STOR KUK. Og ja det var den enorme penisen som gjorde at jeg fikk fortere og deiligere orgasme. Jeg har kanskje ikke så mye erfaring som du innfor KUK, men såpass har jeg da til å kunne bedømme det.

:)

Har jeg gitt deg en innføring i hvordan få et bedre sexliv? Jøss, hva man ikke får til med et enkelt innlegg... :ler:

Gjest kjæresten hennes
Skrevet

Spionerer innom her av og til.

Har en grei nok sak på 15cm, og det samme i omkrets.

Dama lurte på å ha prøvet en større. Det må da gå an sier jeg.

Kikker på CUPIDO.NO med noen profiler der. Få en ekstra mann med.

Men blir liksom ikke noe, bare prat. Så setter vi inn annonse selv, og da blir det fart i sakene. Både dama og jeg skriver, og kjemien stemmer. Han åpner sitt private galleri, og der var saken. WOW.

Vi møtes og praten går lett, litt vin så går den ennå lettere.

Jeg sklir inn i damen bakfra og under og han forfra og over. Ballene hans dulter litt bort i min penis, men OK det.

Han klarer ikke mer, og skal sprute kjæresten min i munnen. Hun snur seg vekk og jeg får spruten rett i fleisen. Og den bare pumper og pumper. Var veldig fint å se på, og siden jeg fortsatt var hard, og kåt trakk jeg den ned til munnen og slikket vekk de siste dråpene.

Vi møter ham minst en gang i måneden, og jeg har mye mer morsom sex nå enn bare med kjæresten.

Hun også.

Herlig med 69 med damen og han sklir inn og ut av henne og jeg ser han sklir inn og ut bare 4 cm unna. Men aldri en sædutløsning uten at vi begge deler på den.

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

Lettere å få orgasme? Så size queens er egentlig litt late? Legger seg bedagelig på rygg og venter på at mannen med stor penis skal gjøre jobben og gi henne orgasmer lettere? :gjeiper:

Da burde man heller øve seg opp til å få orgasmer av forskjellige typer stimuli og ikke minst jobbe selv for å få orgasmene sine.

Hvis man sliter med for få eller ingen orgasmer, vil det neppe bli bedre bare fordi penisen er stor. Det krever tross alt en viss peiling og innlevelse fra både innehaveren av penisen og damen selv. Uansett hvor spennende store peniser måtte være å se på og ta på, så er det ingen automatikk i at så lenge penisen er stor får man plutselig lettere orgasmer. Skulle først anatomien ha noe å si, er det vel heller fasongen og krummingen på penisen som har noe å si. Uansett er det innehaveren av penisen som legger til rette for gode orgasmer, og ikke den enorme penisen i seg selv.

Im my eh...kremt humble opinion :)

Ja det er kanskje her du prøver å gi meg en innføring. Helt uvurderlig!

Skrevet

Jeg tror som flere andre her at du og andre size queens er late. Dvs. at du plasserer ansvaret for dine orgasmer etc. hos mannen. Sikkert mange menn som da betakker seg, uavhengig av hvordan de er utstyrt.

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

Jeg tror som flere andre her at du og andre size queens er late. Dvs. at du plasserer ansvaret for dine orgasmer etc. hos mannen. Sikkert mange menn som da betakker seg, uavhengig av hvordan de er utstyrt.

Ja ikke sant. Betakker seg... :) Orgasmer ETC... Size queens, litt av en tittel. Stor størrelse dronning eller noe sånt.

He he!:) :O)

Skrevet

Ja ikke sant. Betakker seg... :) Orgasmer ETC... Size queens, litt av en tittel. Stor størrelse dronning eller noe sånt.

He he!:) :O)

Du skriver jo bare svada, hva prøver du å si egentlig?

Gjest Blubberella
Skrevet

så du synes min "innføring" var av svært høy kvalitet, svært betydningsfull? Så hyggelig :)

Gjest jeg vil ha mer
Skrevet

så du synes min "innføring" var av svært høy kvalitet, svært betydningsfull? Så hyggelig :)

En helt fantastisk tråd som har nådd nye høyder. Eksemplarisk.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det jeg kan si er at ikke alle skikkelig store er like potente så lenge.

En ting er å få den opp og hard til et visst punkt, en annen ting er å holde den der ;)

Skulle tro at hardhet og utholdenhet var viktige elementer ja! Sambo sier at halvslappe pikker er superturn-off, da spiller det liksom ingen rolle hvor stor den er.

Skrevet

Skulle tro at hardhet og utholdenhet var viktige elementer ja! Sambo sier at halvslappe pikker er superturn-off, da spiller det liksom ingen rolle hvor stor den er.

Litt sånn medisterpølse look?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Litt sånn medisterpølse look?

Da bør han vite hvor døra er! :)

Skrevet

Nå må du ikke være vanskelig, medisterpølse er også kuk!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Nå må du ikke være vanskelig, medisterpølse er også kuk!

Nei, medisterpølse er medisterpølse :)

Skrevet

Jeg kjenner på at der trakk du en langt mer korrekt konklusjon enn meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...