Antlers Skrevet 16. oktober 2010 #81 Skrevet 16. oktober 2010 Da tror jeg du har misforstått noe med knipetreningen, for mange jeg har møtt kniper veldig godt rundt en finger, uten at jeg beveger den annerledes enn en pikk... En virkelig trent kvinne trenger ikke bekymre seg for å møte en liten mann. Hun vet det vil bli bra uansett. Stort sett er alt dette størrelsetullet i hodet. Det er litt vanskelig å forklare til en mann nøyaktig hvordan det føles, men la meg prøve igjen... Jeg ser på meg selv som normalt trang der nede (altså ikke slik at det er vanskelig å få inn en finger om jeg slapper helt av), men jeg gjør knipeøvelser jevnlig og kan fint knipe rundt en finger. Det at jeg kniper rundt fingeren føler jeg bedre i fingeren enn i skjeden, fordi fingeren er for liten til å forsøke å...åpne meg opp på en måte. Den gir ingen motstand i seg selv, og det er verken godt eller vondt å bare ha noen inni skjeden. Null problem for mannen å komme, siden han kjenner at jeg kniper, men ikke noen nytelse for min del siden jeg ikke kjenner noe som presser tilbake. Det betyr ikke at man ikke kan ha god sex med en mann med liten penis, men da skal det mer til en vanlig samleie (som for min del er det jeg nyter mest).
Sæzzy Skrevet 16. oktober 2010 #82 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har erfaring med en laaaang pikk. Snakk om å treffe livmorhalsen.
Gjest Blubberella Skrevet 16. oktober 2010 #83 Skrevet 16. oktober 2010 Det er litt vanskelig å forklare til en mann nøyaktig hvordan det føles, men la meg prøve igjen... Jeg ser på meg selv som normalt trang der nede (altså ikke slik at det er vanskelig å få inn en finger om jeg slapper helt av), men jeg gjør knipeøvelser jevnlig og kan fint knipe rundt en finger. Det at jeg kniper rundt fingeren føler jeg bedre i fingeren enn i skjeden, fordi fingeren er for liten til å forsøke å...åpne meg opp på en måte. Den gir ingen motstand i seg selv, og det er verken godt eller vondt å bare ha noen inni skjeden. Null problem for mannen å komme, siden han kjenner at jeg kniper, men ikke noen nytelse for min del siden jeg ikke kjenner noe som presser tilbake. Det betyr ikke at man ikke kan ha god sex med en mann med liten penis, men da skal det mer til en vanlig samleie (som for min del er det jeg nyter mest). Ja det er selvsagt forskjell på en finger (som kan bøyes i forskjellige retninger og trykke mot rette punktene) og en penis, så jeg skjønner tankegangen din. Men for meg (og sikkert flere) kan til og med en finger gi motstand helt til å begynne med, og spesielt hvis jeg ikke er skikkelig oppvarmet. Mulig jeg har spente muskler eller noe, men det er ikke alltid bare å trø inn en finger. Jeg har også mye følelse i åpningen og kan godt bli tilfredsstilt av at fingeren bare beveges rett inn og ut. Men man har jo forskjellige kropper, så for andre funker det kanskje ikke sånn.
Stefan Skrevet 16. oktober 2010 #84 Skrevet 16. oktober 2010 Og sex for kvinner foregår på middagstallerken eller? Hadde tent meg sterkt visuelt. Ja, ikke du da Stefan, værre syting.... Jeg er her heldigvis ikke for å tenne deg...
Stefan Skrevet 16. oktober 2010 #85 Skrevet 16. oktober 2010 Null problem for mannen å komme, siden han kjenner at jeg kniper, men ikke noen nytelse for min del siden jeg ikke kjenner noe som presser tilbake. I følge kompisen min som ikke er av de største, er dette tull. Om du kjenner lite, er det veldig sannsynlig at han heller ikke kjenner mye. Dere er veldig forskjellig der nede dere også. Som nevnt over her er det jaggu godt at folk er forskjellig bygd. Der du kanskje føler lite, er det noen som føler mer. Kompisen min ble dumpet av mange på grunn av utstyret sitt, men har nå funnet seg en av de flotteste kvinnene jeg noengang har møtt, og de har det fantastisk i senga sammen.
Norna Skrevet 16. oktober 2010 #86 Skrevet 16. oktober 2010 men de fleste damer legger mer i sexlivet enn bare størrelsen på utstyret. Jeg må være litt av en feigfis, for den der hadde jeg ærlig talt blitt litt redd av. Tykkelsen går nok greit å tilpasse seg, men lengden gjør meg redd for smertefulle/ubehagelige støt. LOL Hva var det du sa om å 'legge mer i sexlivet enn størrelsen' ? Det går an å holde i den, kjæle med den, suge den, la den gli inn og ikke bare trampekonformtiveisomommanerendelavensueflokk.
Antlers Skrevet 16. oktober 2010 #87 Skrevet 16. oktober 2010 (endret) I følge kompisen min som ikke er av de største, er dette tull. Om du kjenner lite, er det veldig sannsynlig at han heller ikke kjenner mye. Dere er veldig forskjellig der nede dere også. Som nevnt over her er det jaggu godt at folk er forskjellig bygd. Der du kanskje føler lite, er det noen som føler mer. Kompisen min ble dumpet av mange på grunn av utstyret sitt, men har nå funnet seg en av de flotteste kvinnene jeg noengang har møtt, og de har det fantastisk i senga sammen. Jeg registrerer at du ikke forstår poenget jeg forsøker å få frem, og det er ikke så rart, siden du ikke har en vagina selv. Som sagt kjenner jeg det godt i fingeren om jeg kniper rundt min egen, men det kjennes nesten ikke i skjeden (å bøye fingeren for så å bevege den blir noe helt annet). Skjeder kan være slakke, det er det ingen tvil om, men det er altså ikke det som er problemet her, det er bare det at en liten/tynn penis ikke presser nok mot skjedeveggen til at det føles som et fullverdig samleie for kvinnen, selv om mannen har det godt. Kvinner får ikke orgasme av å føre inn en tampong heller, liksom. Størrelsen er viktig, og det gjelder både penis og vagina. Om man velger å se forbi det må være opp til den enkelte. Det blir kanskje mer riktig å si at størrelsen har lite å si, så lenge den ikke er for liten eller for stor. Det er selvsagt litt variasjoner her, men de fleste er alikevel enige om hva som er for lite til å stimulere godt. Endret 17. oktober 2010 av Antlers
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #88 Skrevet 16. oktober 2010 Det er ikke slik at den vanlige kvinne er voldsomt opptatt av penisstørrelse. Kompisen min ble dumpet av mange på grunn av utstyret sitt, Han kompisen din må ha vært sammen med mange "uvanlige" kvinner han, da?
Gjest Blubberella Skrevet 16. oktober 2010 #89 Skrevet 16. oktober 2010 (endret) LOL Hva var det du sa om å 'legge mer i sexlivet enn størrelsen' ? Det går an å holde i den, kjæle med den, suge den, la den gli inn og ikke bare trampekonformtiveisomommanerendelavensueflokk. Du liker tydeligvis ikke at folk er uenige med deg, siden du prøver å latterliggjøre meg. Nei, jeg synes ikke den penisen du viste bilde av virket innbydende å ha sex med fordi det antakelig ville ha gjort vondt for meg. Siden jeg antakelig har en ømfintlig livmormunn eller noe og ikke tenner på smerte, så foretrekker jeg litt kortere utstyr. Men ellers; så lenge det ikke er snakk om monsterutstyr som potensielt gjør vondt, bryr jeg meg lite om størrelse og mer om mannen utstyret henger fast på. Endret 16. oktober 2010 av Ylvina
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #90 Skrevet 16. oktober 2010 Du liker tydeligvis ikke at folk er uenige med deg, siden du prøver å latterliggjøre meg. Nei, jeg synes ikke den penisen du viste bilde av virket innbydende å ha sex med fordi det antakelig ville ha gjort vondt for meg. Siden jeg antakelig har en ømfintlig livmormunn eller noe og ikke tenner på smerte, så foretrekker jeg litt kortere utstyr. Men ellers; så lenge det ikke er snakk om monsterutstyr som potensielt gjør vondt, bryr jeg meg lite om størrelse og mer om mannen utstyret henger fast på. Tror nok ikke det nytter å få Norna eller Antlers til å forstå, Ylvina. Dette er personligheter som gjerne må like stor pikk, det spiller ingen rolle, problemet er at de hele tiden påstår de har fasitsvaret for alle andre som der Antlers påstår at hun sitter på fasiten på svaret om hva som er for lite eller for stort for de "fleste". Men, bakdelen er at man med slik stråmannsargumentasjon allerede har tapt diskusjonen der og da.
Norna Skrevet 17. oktober 2010 #91 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) ^^^ Heia Cuckold! Du tar hele tiden person og ikke ballen du Lar deg gjerne tro du har "vunnet" en diskusjon så lenge du er saklig og er i stand til å produsere sitat for påstandene dine. Tror nok ikke det nytter å få Norna eller Antlers til å forstå, Ylvina. Du liker tydeligvis ikke at folk er uenige med deg, siden du prøver å latterliggjøre meg. Det var ikke det, men du sa du legger mer i sexlivet enn størrelsen for så å rakke ned på/eller velge bort/utelukke et mannfolk fra sexlivet pga størrelsen. Morsomt var det! Nei, jeg synes ikke den penisen du viste bilde av virket innbydende å ha sex med fordi det antakelig ville ha gjort vondt for meg. Så du har preferanser (ganske tydelige og) i henhold til størrelse. Jeg har ikke så klare preferanser. Jeg sa bare at jeg kan finne det (store) veldig opphissende. Takk. Inn og ut- Knull er heller ikke en oppsumering av 'sexlivet' mitt, selv om det å bli tatt hardt av en tjukk satan kan være helt herlig. :dåne: Endret 17. oktober 2010 av Norna
Stefan Skrevet 17. oktober 2010 #92 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg registrerer at du ikke fortår poenget jeg forsøker å få frem, og det er ikke så rart, siden du ikke har en vagina selv. Som sagt kjenner jeg det godt i fingeren om jeg kniper rundt min egen, men det kjennes nesten ikke i skjeden (å bøye fingeren for så å bevege den blir noe helt annet). Skjeder kan være slakke, det er det ingen tvil om, men det er altså ikke det som er problemet her, det er bare det at en liten/tynn penis ikke presser nok mot skjedeveggen til at det føles som et fullverdig samleie for kvinnen, selv om mannen har det godt. Kvinner får ikke orgasme av å føre inn en tampong heller, liksom. Størrelsen er viktig, og det gjelder både penis og vagina. Om man velger å se forbi det må være opp til den enkelte. Det blir kanskje mer riktig å si at størrelsen har lite å si, så lenge den ikke er for liten eller for stor. Det er selvsagt litt variasjoner her, men de fleste er alikevel enige om hva som er for lite til å stimulere godt. Fantastisk hvordan du fremstiller deg som talskvinne for resten av dere. Størrelsen er viktig for NOEN. Tydeligvis er du en av dem. Og slik du beskriver det, er det soleklart at du trenger det. Ikke noe galt i det. Problemet er at du forsøker å skape det å ha en liten penis til et globalt problem. Det er ikke alle som SER FORBI det. Det er faktisk noen som nyter det også. Derfor er jeg sjeleglad for at folk er forskjellig. Dette med fingeren. Jeg snakker fremdeles ikke om å bevege den annet enn inn og ut. De fleste kjenner det godt uansett. En fin måte å sjekke musklene deres på. Det er jo klart du som foretrekker store er trang og god. Alle er jo slik på nett. Du sier at jeg ikke kan sette meg inn i hvordan kvinner føler det, men selv påstår du at du vet hvordan mannen føler det. Om dere ikke passer sammen, og du ikke føler noe særlig, sier det seg selv at han heller ikke føler noe særlig. Han hadde definitivt hatt det bedre med en trangere en. Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så vanskelig å innrømme. Jeg vet om mange kvinner som sier de ikke bryr seg om størrelser, har vært med små menn og allikevel hatt det herlig, nettopp fordi de har trent seg opp til å ta omtrent alle størrelser. Dette har med muskelbruk å gjøre.
Stefan Skrevet 17. oktober 2010 #93 Skrevet 17. oktober 2010 Du liker tydeligvis ikke at folk er uenige med deg, siden du prøver å latterliggjøre meg. Nei, jeg synes ikke den penisen du viste bilde av virket innbydende å ha sex med fordi det antakelig ville ha gjort vondt for meg. Siden jeg antakelig har en ømfintlig livmormunn eller noe og ikke tenner på smerte, så foretrekker jeg litt kortere utstyr. Men ellers; så lenge det ikke er snakk om monsterutstyr som potensielt gjør vondt, bryr jeg meg lite om størrelse og mer om mannen utstyret henger fast på. Debatteknikken til Norna går ut på å latterliggjøre andre meninger enn det hun selv har, så dette er da ikke noe nytt. Det er bare å overse henne. Du har mye å tilby dette forumet, Ylvina.
Gjest pingping Skrevet 17. oktober 2010 #94 Skrevet 17. oktober 2010 Sjekk denne penisen da.. http://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon
Gjest Gry Skrevet 17. oktober 2010 #95 Skrevet 17. oktober 2010 Slutt å tull! En stor, fet kuk er ofte bare positivt. Andre følelser som vennskap og kjærlighet hindrer ikke mange kvinner får tenning av store kuker, og det betyr ikke så mye at erkjennelsen av dette skal sammenlignes med å 'gjøre menn usikre'. Av natur hyller vi det velskapte, det er bare fint og verdier det og Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Visuell stimulans er viktig for meg, og ingenting slår synet av en "stor, fet kuk", som du sier. Synet og følelsen av å holde rundt et "våpen" som en stor er utrolig opphissende. Leke, utforske, suge på en stor kuk sender meg til paradis allerede før penetrering. Blir kåt bare ved tanken her jeg sitter!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #96 Skrevet 17. oktober 2010 Sjekk denne penisen da.. http://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon Erm ... Den mannen er vel strengt tatt fysisk utviklingshemmet?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #97 Skrevet 17. oktober 2010 Hadde en engang som hadde en lignende en colaboks. Det er ikke noe jeg drømmer om igjen, alt var vanskelig. Skjønner ikke at det liksom skal være så attraktivt, bare oppskrytt, men det er vel slikt med alle store ting..og fantasier. Skjønner heller ikke de kvinner som svermer for noe sånt, men alle er jo forskjellig, og de som ikke har hatt en tror vel og innbiller seg at alt er så mye bedre med en stor en. Men jeg tar da ikke en mann pga utsyret hans uansett. Skjønner heller ikke de menn som blir misunnelige på noe sånt. Men skjønner selvsagt at de kan innbille seg visse ting..
Gjest gÅsemor Skrevet 17. oktober 2010 #98 Skrevet 17. oktober 2010 LOL Hva var det du sa om å 'legge mer i sexlivet enn størrelsen' ? Det går an å holde i den, kjæle med den, suge den, la den gli inn og ikke bare trampekonformtiveisomommanerendelavensueflokk. jeg har ingen erfaring med enorm kuk. stor, ja men ikke enorm. det er normalt å fantasere, f.eks. om en mann med en diger. digg som fantasi, men i rl tenker jeg ikke mye på d. på fnise-stadiet på jentefester hender d at vi snakker om sånt så hvis en mann har en spes stor en så går jo ryktene internt. eller hvis han har ostepop. klart d r spennende. d r ikke uviktig hva en mann har mellom bena selv om d ikke er det viktigste da. hvis jeg traff en med skikkelig stor kuk ville jeg sikkert ikke takket nei til å få oppleve d. tenker altså ikke mye på d selv om jeg blir kåt av å tenke på store saker.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #99 Skrevet 17. oktober 2010 Penisens størrelse i erigert tilstand er vel heller ikke statisk? For moro skyld målte jeg litt nå nettopp, og tallene er på ingen måte entydige. Jeg eksperimenterte litt med å stramme og slappe av musklene i underlivet, for å regulere blodgjennomstrømningen. På det meste målte den 16 cm i lengde, og på det minste rundt 12 cm. Kom den under 12 cm ble den for slapp til å kunne kalles erigert. Omkretsen ved roten var tilsvarende mellom 12-15 cm. Erfaringsmessig vet jeg at det kun er i deler av seksualakten den når sitt fulle potensiale, og det er som regel når jeg er på det kåteste og den ikke er i bruk. Dersom jeg har samleie med kjæresten min, hun runker eller suger meg, blir den mindre for å motsette seg stimulien. Med følgende kan jeg altså konkludere med at jeg har en gjennomsnittlig-pluss penis til tider, mens jeg til andre tider har en gjennomsnittlig-minus. Poenget mitt er at det blir lite relevant å måle en penis ved et tilfelle, for så å bygge sin oppfatning av den på grunnlag av det. Skal en tro det en leser her, har mange kvinner en minsteverdi de setter som en absolutt forutsetning for et seksuelt eller romantisk forhold til en mann. Det er, spør du meg, ganske overfladisk og på grensen til patetisk. Sex er så fanstastisk mye mer enn størelsen på kroppsdeler!
Gjest Blubberella Skrevet 17. oktober 2010 #100 Skrevet 17. oktober 2010 Det var ikke det, men du sa du legger mer i sexlivet enn størrelsen for så å rakke ned på/eller velge bort/utelukke et mannfolk fra sexlivet pga størrelsen. Morsomt var det! Så fint at jeg kan more deg. Rakker jeg ned på en mann med kjempestor penis hvis jeg takker nei fordi jeg vet det vil gjøre vondt? Interessant synsvinkel. Jeg tror forresten du overså glatt det siste jeg skrev, så la meg sitere: "Men ellers; så lenge det ikke er snakk om monsterutstyr som potensielt gjør vondt, bryr jeg meg lite om størrelse og mer om mannen utstyret henger fast på." Så du har preferanser (ganske tydelige og) i henhold til størrelse. Jeg har ikke så klare preferanser. Jeg sa bare at jeg kan finne det (store) veldig opphissende. Takk. Inn og ut- Knull er heller ikke en oppsumering av 'sexlivet' mitt, selv om det å bli tatt hardt av en tjukk satan kan være helt herlig. :dåne: Nei så fint for deg at du ikke har så klare preferanser. Du skryter store peniser oppi skyene og kaller innehaverne for begavede. Jeg sa BARE at jeg ikke vil ha vondt av penisen. Jeg har kun en "preferanse"; at penisen ikke trykkes oppi livmora på meg så det gjør vondt under samleie. Jeg kan ikke akkurat si at det er å være spesielt snever i preferansene. Hadde jeg vært forelsket i en med så lang penis, hadde vi nok sikkert klart å finne en løsning for all del. Jeg "diskriminerer" ikke store peniser og gir opp en ellers bra mann pga penisen hans. Jeg vil bare så langt det lar seg gjøre unngå smerter. Jeg kan gjerne gjenta enda en gang hva jeg har sagt: "Men ellers; så lenge det ikke er snakk om monsterutstyr som potensielt gjør vondt, bryr jeg meg lite om størrelse og mer om mannen utstyret henger fast på." Det er vel svært få som oppsummerer sexlivet sitt med bare "inn-og-ut-knull", men jeg foretrekker såklart en mann jeg kan ha litt røft samleie med uten å vri meg i smerte og ubehag. Uansett hvor variert sexliv man har, er tross alt samleie i forskjellige varianter en stor del av det. Hvis jeg nå ikke har gjort meg forstått, gir jeg opp. Jeg har ikke flere teskjeer igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå