Pupsilure Skrevet 15. august 2010 Forfatter #2301 Del Skrevet 15. august 2010 Skulle ønske det var sånn her også! Syns det er litt lenge å gå 14 dager over, og så kanskje få beskjed om at alt er bra, så man må vente mer, og så tar selve fødselen lang tid også :dåne: Satser på en rask fødsel i natt jeg :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. august 2010 #2302 Del Skrevet 15. august 2010 Gjør det! Så får vi oppdatering i morra Sov godt i natt! Har også hørt at hvile er en bra kur for å få i gang fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. august 2010 #2303 Del Skrevet 16. august 2010 Håper du er på sykehuset nå!! Men hvis ikke: når du jobber med alle disse oppussingsprosjektene dine, bruker du noen slags beskyttelsesmaske etc da? :klø: Da vi malte veggene hjemme tidligere i sommer brukte jeg en "gassmaske" som mannen hadde kjøpt, men den var så sinnsykt tung å puste gjennom, så jeg ble jo helt utslitt av å ha den på. Eller er det ikke så farlig med sånne gasser lenger ut i svangerskapet?? Når man pusser ned ting holder det jo med en støvmaske, det er jo noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. august 2010 Forfatter #2304 Del Skrevet 16. august 2010 Neida, jeg er hjemme, i sengen Skal til legen 11.10. Jeg har ikke brukt noe maske jeg altså Men har heller ikke brukt noe maling som har luktet noe. Har ikke lest så mye om det, så det er mulig jeg burde ha gjort det... Syns det er vanskelig å puste gjennom tynne munnbind på jobb også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. august 2010 #2305 Del Skrevet 16. august 2010 Man kan jo bruke Sans maling, den skal jo funke for gravide også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. august 2010 #2306 Del Skrevet 16. august 2010 Ja ikke sant, Devilina gikk langt over og har en så nydelig vakker jente Håper noe godt kommer ut av legetimen! Synes sykehusene er så forskjellige i dette landet, kan ikke alle ha samme reglene om overtidskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. august 2010 Forfatter #2307 Del Skrevet 16. august 2010 Ja, rart at det er så forskjelige regler rundtomkring! Man blir ikke akkurat beroliget av det! Legen ringte Riksen mens vi satt på kontoret hennes, og de ville først gi meg time på mandag, om en uke. Men legen presset på litt, og jeg fikk torsdag Blir ikke noe igangsetting da, men sjekk, og stripping, og da er det sikkert lettere å få tidlig igangsetting siden vi allerede er i systemet, og kan presse dem litt når vi er der. Håper virkelig vi ikke får bruk for timen, eller igangsetting, men føles godt å ha en plan uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. august 2010 Forfatter #2308 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde forresten lavere blodtrykk nå (116/72), hjertelyden til Goffel var littegrann lavere enn ellers (146 slag i minuttet), magen hadde blitt enda større. Vekten hadde gått ned 0,2 kg Og jeg hadde bittelitt blod i urinen :klø: Fikk til svar at maskinen deres var veldig følsom for sånt og ofte slo ut uten grunn, og at det ikke var noe å bry seg om, sikkert ingenting. Men jeg håper det vil si at det har noe med modning å gjøre jeg da Planen for i dag er å gjøre minst mulig. Har lånt to filmer og en lydbok på biblioteket i dag. Mannen skal på møte kl 18, så da tror jeg at jeg skal sove et par timer. Mannen jobber hjemme i dag, pga legetimen, og jeg får prøve å ikke forstyrre han for mye Nå tror sikkert kollegaene hans at jeg har født, siden han ikke er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. august 2010 #2309 Del Skrevet 16. august 2010 Gjennomførte dere planen om å ikke ta telefonen eller svare på sms en hel dag som du nevnte her om dagen forresten?? Moro å lure folk litt, særlig når de maser så fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. august 2010 Forfatter #2310 Del Skrevet 16. august 2010 Haha, nei, vi turte ikke det Men hadde vært gøy da Nå har jeg sovet et par timer. Det var godt Devilina: 26. eller 30. juli Pupsi: 26. juli eller 3. august eller 17. august Mannen: 3. august Milla: 5. august Siebaeo: 6. eller 11. august Liljan: 10. august TERMINDATO Cami: 12. august Michelin: 13. august Becky: 13. eller 20. august Dream: 14. august Mokkon: 15. august Sequax: 17. august Angelou: 18. august Cypress: 19. august Neytiri: 20. august Nå får vi se om jeg og Sequax har rett i at det skjer noe etter midnatt da Mine tippe-ferdigheter har jo vist seg å ikke være så gode før da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. august 2010 Forfatter #2311 Del Skrevet 16. august 2010 Magebilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 16. august 2010 #2312 Del Skrevet 16. august 2010 Fiiin mage du har Pupsi :happy: Men skjønner at du føler deg ferdig med den og er klar for å bytte den ut med en baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. august 2010 Forfatter #2313 Del Skrevet 16. august 2010 Tusen takk, vingle Veeeldig klar for å bytte den ut med baby ja Litt rart å tenke på hvor mye jeg gledet meg til å få så stor mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. august 2010 #2314 Del Skrevet 16. august 2010 ååå, fine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. august 2010 #2315 Del Skrevet 16. august 2010 Stripping? :klø: Yesm nå fikk jeg sett bildene. Du er så fin :rødme: . Har omtrent lik mage som du hadde da du var 12 uker på vei, bortsett fra at jeg kan bli veldig oppblåst. Rart å tenke på hvor mye den skal vokse. Hmm.. kanskje jeg tippet riktig da jeg tippet 20.? Dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. august 2010 Forfatter #2316 Del Skrevet 17. august 2010 Stripping er tøying av livmorhalsen. De lager litt mer åpning oppi der, så kanskje kroppen kommer i fødsel Når jeg ser på bilder av 12 ukers-magen tenker jeg at jeg må da holde den inn på bildet, så flat som den er, men jeg vet at jeg ikke gjorde det Det føles så fjernt at jeg hadde så flat mage, nå har den jo vært diger i en evighet tenk at den kan bli slik igjen! Bare med litt løs hud og sånn da Har hatt mye vondt i magen og ryggen i natt. De siste ukene er det nye vondter hver dag, men tydeligvis ikke rier. Vet ikke hva det er som gjør vondt, men jeg kjenner mye. Tror det er derfor jeg har vært innstilt på å føde littegrann før termin, siden jeg har hatt så mye kynnere, nedpress og vondt. Har tenkt at det har blitt skikkelig modent, og at fødselen er nær. Men neida Jeg håper jeg slipper igangsetting! Vil helst komme igang av meg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. august 2010 #2317 Del Skrevet 17. august 2010 Fortsatt her ja... Nå må småen komme snart!! Jeg fikk fødselsboka til Sandberg i posten i går, så da leste jeg om fødsler hele kvelden. Spennende greier! Du har sikkert lest masse om det selv og. Har du bestemt deg for fødestilling og alt sånt?? De skrev så utrolig mye bra om å føde stående, men jeg syns det hørtes så utrolig slitsomt ut jeg.. hehe.. for musklene i lårene liksom.. selv om det er sikkert slitsomt uansett da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. august 2010 Forfatter #2318 Del Skrevet 17. august 2010 Ja, nå MÅ han faktisk komme snart! Ellers blir han kastet ut Vil gjerne føde på kne hvis jeg orker, men tror det er slitsomt ja. Tenker at det er veldig fint hvis tyngdekraften kan hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. august 2010 #2319 Del Skrevet 17. august 2010 Og når fødselen kommer så blir alt helt annerledes enn du har tenkt likevel Det gjelder å finne den stillingen som gjør minst vondt. Men det er lurt å gå rundt litt, barnet beveger seg jo ned i bekkenet fortere dersom man tar tyngdekraften til hjelp. Jeg måtte føde liggende i sengen sist og det var slett ikke det jeg hadde lyst til, men fikk ikke noe valg, så denne gangen håper jeg at jeg får styre litt selv og gjøre sånn som føles rett for kroppen Nå er han snart her, det er jeg sikker på Venter litt sammen med deg jeg, og lover å ikke snike i køen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. august 2010 Forfatter #2320 Del Skrevet 17. august 2010 Ja, det er liksom en ting man ikke kan forberede seg fullt og helt på. Man må bare ta det som det kommer Sniking i køen er ikke tillat nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå