Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du tenkt noe på om du vil ha smertelindring under fødsel? Ser for meg at du er typen som føder enkelt uten noen form for smrtelingdring. Du virker så tøff. Jeg derimot, skal ta alt jeg kan få :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linelia :goodbye:

Hyggelig med besøk! :jepp:

Jeg har ikke noe ønske om å føde uten smertestillende ;) Men jeg er litt redd for epiduralnålen :sjenert: Har dessverre sett den på tv :overrasket: Jeg tar det som det kommer jeg :) Lystgass kommer jeg nok hvertfall til å benytte, hvis jeg ikke blir kvalm av den. Mens epidural blir vurdert der og da. Jeg er nok ikke så veldig tøff egentlig, jeg orker bare ikke å bekymre meg for ting jeg ikke kan påvirke eller styre på noe vis :gjeiper: Og så hadde mamma en superlett og rask fødsel, så jeg håper litt at det er arvelig :fnise: Får meg nok et skikkelig sjokk om noen dager, når jeg skjønner hvor vondt det egentlig er :rolleyes:

Nå har jeg hatt mye kynnere de siste timene. Og vondt i ryggen. Goffel har vært veldig aktiv også. Noen ganger får jeg kynner av at han spreller, eller hvis mannen tar uventet på magen min.

Termin i morgen :hoppe: Da skal jeg ta nye magebilder. Forhåpentligvis de siste :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt å skrive at jeg har kjent et strekk i lysken i forbindelse med kynnere i det siste, som jeg aldri har kjent før. Har bare vært de siste dagene. Legger meg snart i sengen for å se tv med mannen :rødme: Håper på litt bedre søvn i natt. Hvis jeg skal være våken, er det fordi jeg føder! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke dere lært dere at jeg sover til ca 12 hver dag :rolleyes: (så lenge det varer...)

Termin i dag :hoppe::danser::duskedame:

Men hvor er babyen? :vetikke: INNI magen :dåne:

10. august. Denne datoen har jeg ventet på siden begynnelsen av desember. Det føltes som en evighet til, men nå er vi der! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det har gått fort når jeg ser tilbake, men det gikk veldig sakte underveis :ler: Men sånn er det kanskje med det meste. Mannen syns ikke det har gått fort ;)

I dag skal jeg på senter med ei venninne. Vi skal shoppe litt og spise pizza på Dolly :sikle: Har gledet meg til den pizzaen i mange dager nå.

Glemte å skrive at jeg hadde smerter i korsryggen og litt nedover lårene i forbindelse med kynnerne i går. Jeg har også hatt strekking i lysken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for termin! :hoppe: Kan godt tenke meg at det er spesielt å endelig komme til denne dagen :Nikke:

Dolly pizza er nam nam - misunnelig! Men ok, du fortjener det for 9 måneders meget godt arbeid :fnise: Noen pizzastykker mot å lage en hel baby synes jeg i grunnen man fortjener :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tenk deg at du er i mål!! ( så og si!!! ) Husk hva jeg har spådd; nå har du bare 7 dager igjen før Goffel kommer!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Devilina: 26. eller 30. juli

Pupsi: 26. juli eller 3. august eller 17. august

Mannen: 3. august

Milla: 5. august

Siebaeo: 6. eller 11. august

Liljan: 10. august TERMINDATO

Cami: 12. august

Michelin: 13. august

Becky: 13. eller 20. august

Dream: 14. august

Mokkon: 15. august

Sequax: 17. august

Angelou: 18. august

Cypress: 19. august

Neytiri: 20. august

Kjedelig at det ikke har skjedd noe enda :sukk: Jeg har jo vært på noen ultralyder i svangerskapet, og på 3 av dem ble termin anslått til å være 13. august, kun den Rikshospitalet tok sa 10. Utfra mensen trodde jeg 9.

Har vært på litt shopping. Kjøpt meg ammepute blant annet :nigo: Veldig fornøyd med den altså! Fylt med noen bittesmå kuler, føltes bedre enn de vanlige saccosekk-kulene, og den var veldig full, så jeg tror den gir god støtte.

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...