Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Stille før stormen da kanskje :lur: Nei herrigud 2 dager til termin hos deg....NÅ må Goffel melde sin ankomst snart synes jeg!

Og er enig med Becky....du blir en supermamma sånn som du holder på med nå altså!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det er stille før stormen ja! :jepp: Kjedelig å vente. Men snart så er han her uansett :hoppe: Har begynt å få telefoner hver dag med spørsmål om noe har skjedd enda :ler: Hadde vært litt gøy å ikke si fra når han kommer, men heller vente på neste som ringer å spør, og svart at ja, nå har han kommet :ler:

De siste timene nå har jeg hatt endel kynnere, og nå har jeg smerter i ryggen. Men tror ikke det er noe på gang.

Lurer på hva jeg skal finne på i morgen :klø: Har lyst til å ha en plan eller avtale, for da blir ikke ventingen like intens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, spennende og spennende :rolleyes: Har fortsatt vondt i ryggen og magen og mye kynnere, men det har jeg hatt før også. Tviler på at det skjer noe med det første :sukk: Men kanskje det blir spennende i løpet av uka :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Jeg tror Goffel gruer seg til fødselen :jepp: Er sikkert ikke bare bare å bli født heller :kose:

Jeg har masse murringer, menssmerter, vondt i magen og ryggen. + halsbrann og hetetokter :dåne: Har vel sovet litt, men nå er det slutt. Så jeg fant ut at jeg likesågodt kunne stå opp. Holder mannen våken når jeg snur sånn på meg, og går på do hele tiden, og drikker vann, og tar Link osv :ler: Da er det bedre at jeg holder meg i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg en følelse av at noe har skjedd her... (jeg pleier å være dårlig på sånne følelser altså, så sjansen for at jeg har rett er ikke stor.. Men det hadde vært moro da.. :sjenert: )

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg virkelig her :hoppe:

Du er jo en av de få jeg har fulgt her inne som har kommet så langt som til termin :fnise:

Kanskje det alt har skjedd noe, som Cypress har på følelsen av? :hoppe:

Godt at du har stått på slik de siste dagene med alt i huset da - nå er det jo klart for bebis snart! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har dessverre ikke skjedd noe mer, men jeg må si det var ganske voldsomt en stund i natt :jepp: Men det er vel bare modning da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har dessverre ikke skjedd noe mer, men jeg må si det var ganske voldsomt en stund i natt :jepp: Men det er vel bare modning da :klø:

:fnise: Ikke stygt ment altså, men nå ble jeg nesten litt skuffet over å se at du hadde skrevet noe her.. ;) Men det er bare nok et bevis på at min intuisjon er elendig.. :ler:

Men snart MÅ det jo bare skje noe!!!! Det er liksom ikke så mange andre muligheter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, han må jo bare komme ut snart :jepp: Ikke noe alternativ å bli der inne :lol: Uansett så er det jo svært kort tid han har igjen inni magen, så de er ganske tullete av meg å være så utålmodig. Men kan ikke noe for det :sjenert: Gleder meg så vanvittig til å treffe han, bli ferdig med fødselen, få tilbake kroppen min (kunne reise meg opp fra senga uten å velte meg over til siden, eller legge meg kontrollert ned istedefor å kaste meg ned fordi jeg ikke kan kontrollere det med magemusklene :ler: )!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goffel, goffel, goffel! (lokker på Goffel :fnise:)

Han kommer når han er klar! Han koser seg vel max der inne. :) Som du sier, nå er det uansett når han kommer veldig kort tid igjen. Men det må jo være utrolig spennende!! :jepp:

:klem: Håper det er full modning på gang og at han kommer som bestilt 11 august! Jeg har faktisk tre som jeg er veldig glad i med fødselsdag den dagen så jeg vet at det er en bra dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dessverre ikke lokking fungerer, Siebaeo. Jeg har prøvd å lokke med alt mulig rart, har prøvd overtalelse, omvendt psykologi... Men det ser ikke ut til å hjelpe. :rolleyes:

Dersom jeg hadde visst at han f.eks kommer den 11, kunne jeg klart å nyte de siste dagene. Men for alt jeg vet kan jeg bli satt igang 24, og deretter kan det jo ta noen dager, som vi så med Devilina. Og plutselig er det nesten 3 uker igjen. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig god på lokking :jepp:

Forrige bebis jeg forsøkte å lokke ut kom som et skudd etter lokkingen min. Vannet gikk noen timer etter min godsnakking med magen :Nikke: (Flaks? Neeeeeeei - det tror vi ikke noe på :fnise:)

Så si i fra når du vil ha han ut, så skal jeg gjøre lokke-triksene mine så godt jeg kan :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, høres bra ut, Zia! :jepp: Da tror jeg at jeg bestiller han på onsdag jeg. Kan være godt å ha et par dager til i stillhet og ro før han kommer. :ler:

Nå har jeg flyttet en benk fra gangen, og inn i stua, for å gjøre plass til barnevognen. Den må jo nesten stå i gangen. Litt dumt da jeg var veldig fornøyd med å ha benken der, men men ;)

Jeg har akkurat spist for 4. gang i dag :dåne: Først to knekkebrød, så litt is og en banan, deretter honningmelon, og nå: ritzkjeks med kremost :sjenert: Og jeg har vært våken i 4 timer eller noe. Det eneste jeg tenker på er mat. Og baby da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en svært enkel variant av brystpumpe på ebay nå :ler:

http://cgi.ebay.com/New-breast-pump-Health-baby-appliance-/280533493075?pt=Feeding

Lurer på hvor melken blir av, om den havner nedi ballongen? :klø:

Kjøper ikke noe brystpumpe før jeg eventuelt trenger det, tror jeg. Men ammepute må jeg få kjøpt snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...