Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen magefølelse for kjønn med deg enda, så venter med å tippe :) Jeg koser meg også med lørdagsgodt på sofaen, men det smaker ikke noe godt :ler: Snille mannen lagde middag til meg i dag da, så slapp iallefall det ;) Kos deg på sofaen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer er absolut noe eg har....masse rart!

snakket med moren min en dag, og hun husker enda noen drømmer fra når hun gikk gravid.....men eg kan si det var mareritter mer en drømmer!

Du drømmer kanskje om mat du ellers ikke spiser nå eller??eller ikke har lyst på nå??

Selv drømmer eg om masse godis, sjokolade, og "god" usunn mat.....men har ABSOLUT ikke lyst på når eg våkner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være på tidlig ultralyd var virkelig fint :)

Jeg fikk oppklart at:

Fosteret levde

Det bare var et foster

Det var ingen graviditet utenfor livmoren

Det var ingen tom fostersekk, og blighted ovum

At morkaken lå der den skulle, og ikke sperret for utgangen

At fosteret hadde vokst som det skulle

Det var virkelig verdt 600 kr :rødme: Og jeg gleder meg veldig til 4. februar. Da får vi kanskje vite kjønnet :dåne: Jeg tør ikke å håpe på det ;) Men tenk om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du syntes UL var verdt det! Gleder meg til i morra...blir spennende å se hjertelyden!

Du som trodde du ikke hadde noen symptomer....skulle gjerne byttet med deg eg altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk deilig å være på jobb igjen! Ble helt gal av å ha fri i helgen :kaklehone: Gjorde INGENTING og fikk ikke engang av meg nattklærne :flau:

Men i dag har jeg stått opp tidlig. Sminket meg og ordnet meg. Følte meg pen igjen, da jeg så i speilet (i motsetning fra helgen, tilogmed mannen måtte kommentere at jeg så ekstremt ustelt ut :sjenert: ) Jeg har spist frokost, og kjørt på jobb. Sittet på kontoret i hele dag, og fått gjort masse oppgaver som ventet på meg. Har skravlet med kolleger, og hatt en veldig fin dag egentlig. :)

Handlet litt ny mat og frukt. Kommet sliten hjem, og gledetmeg til å skru på dataen :hjerte:

Jeg håper jeg slipper sykemelding i svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, slitsom dag :) Eller, har egentlig ikke vært så ille, men jeg er sliten. Har vært på bading med jobben, kjempedeilig! Ca 32 grader i vannet. Da jeg kom hjem kl 16 var jeg kjempetrøtt og sliten. La meg ned på sofaen og sov i ca 20 minutter før jeg måtte ut å hente mannen og vaske bilen. Det var virkelig et ork å dra ut igjen!!

Nå vurderer jeg å sove litt, men har egentlig TV-planer :sjenert: Tror mannen må ta det opp til meg istedenfor... Herregud, så trøtt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på om vi jobber med det samme :klø:

Ikke på samme sted vel!? :ler::fnise:

Jeg har ikke lyst til å si konkret hva jeg jobber med her, men kan sende deg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snart 10 uker :rødme: Egentlig hadde jeg jo passert 10 uker, men valgte å skru den tilbake etter ul.

Ja, jeg er heldig :hjerte: I dag har jeg liksom merket at det er noe der. Det har kjentes annerledes ut langt nede i magen. Sikkert bare innbildning. :ler:

Du skal se at du kommer etter snart, kjære Zia :jepp: :jepp:

:strix: :strix: :strix:

Masse babystøv som du kan rulle deg i, og tilogmed krydre maten din med hvis du vil :fnise:

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta.... Nå går Pupsi å legger seg. :sjenert:

Jeg er gravid, det er lov å legge seg klokka åtte om kvelden da :flau:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! :jepp:

Merker formen min er mye bedre når jeg får sovet så mye som kroppen vil, så da legger jeg meg heller når jeg føler for det. Heldigvis er mannen også et skikkelig sovedyr, og sover nesten like mye som meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den syklusen det klaffet :humpe: vi annenhver dag fra jeg sluttet å blø til IKM. Har ikke gjort det de andre :sjenert:

Tror vi prøver denne taktikken denne måneden også. Satser på å gå i deres fotspor! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi prøver denne taktikken denne måneden også. Satser på å gå i deres fotspor! ;)

:klemmer:

Ja! Bra plan! :jepp:

Tror det var veldig lurt for vår del, for jeg er blitt satt tilbake 4 dager, så EL var muligens 4 dager senere enn jeg trodde!

Nå syntes jeg det er din tur, Cypress! :) *BaByStØv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tilbake matlysten! :nigo: Og jeg er blitt mer trøtt... Har lyst til å legge meg allerede. Er kjempesliten og trøtt.

Spiste frokost ca 6.15, og måtte dra ut å kjøpe lunsj allerede 9.30. Sjefen begynte å lure litt, da jeg spurte om jeg skulle kjøpe med noe til henne. "Skal du ha lunsj allerede nå, Pupsi!?" :ler:

Det ble enda mer mat ca kl 12, og en appelsin kl 15. Og to brødskiver da jeg kom hjem kl 15.30. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sovnet ca 17.30, og sov til 21... :sjenert: Våknet og var så ødelagt i kroppen, sliten og rar. Skikkelig "morgengretten". :ler: Fikk kommet meg på do, og gikk kjemperart, er støl, eller har bare vondt i hele kroppen. Nesa er tett, og jeg er trøtt.

Har spist en yoghurt, og føler meg litt bedre. Skal åpne yoghurt nr to nå. Pleier aldri å spise yoghurt, men det var faktisk ganske godt. Det nye (?) til yoplait som heter LAMOUR.

Lurer på hvorfor kroppen er så rar. Føles nesten som jeg har influensa eller noe. Har jo tett nese også. Håper ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg dra til jordmor! :nigo: Er litt spent på det. Skal spørre henne masse om tunge løft, og jobben min. Har en veldig fysisk krevende jobb, og lurer på om jeg bør be om tilrettelegging allerede nå, eller om jeg bør vente. Det føles foreløpig ut som det går greit for meg, men hva om det ikke går greit for lille babyen :sjenert:

Jeg har glemt å kjøpe urinprøveglass, så jeg tok et syltetøyglass, håper ikke det gjør noe. Det er så vidt jeg vet helt rent. Vasket i maskin. Får gå innom apoteket å kjøpe noen.

Vurderer å ta meg en liten tur på senteret også. Trenger flere bher. Og mannen skal jobbe hjemmefra i dag, så det er kanskje best at jeg ikke plager han så mye, og det blir det fort til at jeg gjør hvis vi sitter i samme rom :fnise:

Spiser frokost nå, og det var ikke noe godt. Har tvunget i meg en brødskive med brunost nå, selv om brødet var ferskt og godt. Vet ikke helt hva som skjer med matlysten min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Bra plan! :jepp:

Tror det var veldig lurt for vår del, for jeg er blitt satt tilbake 4 dager, så EL var muligens 4 dager senere enn jeg trodde!

Nå syntes jeg det er din tur, Cypress! :) *BaByStØv*

Takk takk!! Jeg tar i mot alt jeg kan!!! :rulle::rulle:

Jeg gjetter forresten :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet ca 17.30, og sov til 21... :sjenert: Våknet og var så ødelagt i kroppen, sliten og rar. Skikkelig "morgengretten". :ler: Fikk kommet meg på do, og gikk kjemperart, er støl, eller har bare vondt i hele kroppen. Nesa er tett, og jeg er trøtt.

Har spist en yoghurt, og føler meg litt bedre. Skal åpne yoghurt nr to nå. Pleier aldri å spise yoghurt, men det var faktisk ganske godt. Det nye (?) til yoplait som heter LAMOUR.

Lurer på hvorfor kroppen er så rar. Føles nesten som jeg har influensa eller noe. Har jo tett nese også. Håper ikke det!

Høres nesten ut som hvordan eg har det nå.....nå som eg har kvalmen litt under kontroll kjenner eg mer annet på kroppen.....støl, trøtt, nesa tett......

Må nesten le litt fordi eg har heller aldri likt yogurt noe særlig, og nu er det såååå godt :fnise: Lurer på om det er noe man mangler av vitaminer og derfor får sug for noe spesielt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...