Pupsilure Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #321 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg testet selvfølgelig, og den var selvfølgelig negativ Testene mine er supersensitive, så jeg er nok ikke gravid. Har lest litt rundtomkring på et engelskspråklig forum, og blant annet sett en oversikt over hvor sensitive de forskjellige testene er, og ingen på listen var så sensitive som mine tester. Så, med bakgrunn i det tror jeg at jeg vil teste positivt noen dager før IKM, den gangen det klaffer. Gleder meg til å bestille massasje jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 25. oktober 2009 #322 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan jo enda være for tidlig. En venninne fikk ikke positiv test før hun var flere uker på vei pga lave nivåer av dette hormonet, men gravid var hun. Krysser fingrene en stund til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #323 Del Skrevet 25. oktober 2009 Takk Gaupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 25. oktober 2009 #324 Del Skrevet 25. oktober 2009 Selv om jeg selvfølgelig håper du er gravid, høres det godt ut med masasje også. Kanskje jeg skal gjøre det samme. TR kom i går, så ny PP i gang, og det hadde passet med litt egenpleie nå. Eller kanskje jeg heller skal bruke pengene på noe nytt til de nye huset vårt. Hm... tenke tenke... Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. oktober 2009 #325 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tror du er gravid jeg Pupsi Og sist jeg sa det var til Gaupa og hun var gravid hehe Uansett om TR dukker opp eller ikke, så blir det en positiv ting ut av det hele. TR = gooood massasje ikke TR = liten spire på gang Krysser fingrene og følger med i stooor spenning!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 25. oktober 2009 #326 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvorfor kan ikke dere ha sex hver dag? Fordi at sædcellene skal få tid å bli gode eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvorfor kan ikke dere ha sex hver dag? Fordi at sædcellene skal få tid å bli gode eller noe? Ja, noe sånt Hvis du blar et par sider tilbake i boken så finner du det. Det var Redbird og liljan som sa det, og de skulle tilogmed ha æren hvis jeg ble gravid. :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #328 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tror du er gravid jeg Pupsi Og sist jeg sa det var til Gaupa og hun var gravid hehe Uansett om TR dukker opp eller ikke, så blir det en positiv ting ut av det hele. TR = gooood massasje ikke TR = liten spire på gang Krysser fingrene og følger med i stooor spenning!!!!! Åååå, jeg håper det, Dine Ja, det var det som var tanken min. Det blir positivt uansett, og nå bare gleder jeg meg til å få massasje Skal planlegge å ta det etter en dagvakt, slik at jeg er sliten i hodet og kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har tenkt at neste PP, så skal jeg ta hostesaft rundt EL for å tynne ut slimet. Kanskje jeg drikker grapefruktjuice, eller hva det nå var, også Er litt godt å planlegge neste PP, hadde vært litt verre å planlegge legebesøk osv Sånn hvis det ikke klaffer. Tenk at vi snart er på PP6! Det har egentlig gått ganske raskt. Nå er det bare 4 mnd med prøving. 2 av PP skjønner jeg at ikke har fungert fordi ting har kommet i veien for akkurat på EL pga ferie uten mannen, blant annet. Men de 3 andre har vi prøvd skikkelig, og i god tid før EL, og hver dag i tiden rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 25. oktober 2009 #330 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er nok altfor tidlig å teste! Prøv igjen om et par dager, håpet er på langt nær ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. oktober 2009 #331 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ååå jeg håper du teste positivt på ikm! Er egentlig litt dumt å teste før ikm.. jeg ble bare skuffet. Men såååååå nysjerrige vi er, ikke mulig å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #332 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er i dårlig humør merker jeg Begynte i går, etter en krangel med mannen. Og fortsetter i dag, med en sur mail fra en leder. Fortsatt litt småsur på mannen, for bare noen bagateller. Gruer meg til jobb. Er sliten, selv om jeg har hatt fri i helgen. Alt er bare dritt. Venter bare på mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. oktober 2009 #333 Del Skrevet 26. oktober 2009 Uff kjipt med sånne dager. Kan trøste deg med at makeup er digg, og morgendagen nok blir myyye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #334 Del Skrevet 26. oktober 2009 Takk, Wings Jeg har snakket litt med mannen nå, og føler meg litt bedre. Tickeren min er litt feil, men jeg har IKM i morgen eller dagen etter. Kanskje jeg ikke skal teste? Bare vente på mensen Tviler på at jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #335 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har snakket med denne lederen også, og føler meg enda bedre Nå drar jeg straks på jobb. Blir spennende å se om tanta kommer i løpet av et par dager Begynner å bli alvorlig lei av popcorn nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. oktober 2009 #336 Del Skrevet 26. oktober 2009 Spennende i disse dager her!! Veldig god idé det med massasjen. Lurer på om jeg skal adoptere idéen... Jeg er massevis av dager etter IKM, men ikke fått noen mens, og tester negativt som bare det.. Så jeg lurer på om jeg ikke har hatt eggløsning som jeg trodde.. Og da kan en massasje være godt å ha å glede seg over i stedet!! (Lurer på hvordan jeg kan lure mannen til å spandere det på meg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2009 #337 Del Skrevet 26. oktober 2009 Pupsi da.. Aldri noe bra med sånne dager!! Bra du har fått pratet med mannen og lederen, da føles alt mye bedre. Hadde en krangel med mannen i helgen mens jeg var syk. Lunta er kortere når man ikke føler seg bra. Vi hadde ikke kranglet på hvertfall 6-7-8 måneder, så var vel på tide. hehe Jeg tror du er gravid jeg... Lunta blir ofte mye kortere når du er gravid har jeg forstått.. hehe Så test i morgen tidlig og post her foooort!!! Er lei jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #338 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har ikke testet. Testet jo for 2 dager siden, så jeg ser liksom ikke vitsen Og så glemte jeg det men hvis ikke kommer i dag, så tester jeg i morgen tidlig I går kveld var jeg kjempetørst, varm og kvalm Men jeg tror ikke at jeg er gravid altså. Veldig kjedelig med mensen som ikke kommer, Cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2009 #339 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå var jeg skikkelig spent på å sjekke om du hadde testet!! Jeg krysser fortsatt fingrene for at du er gravid og at du får to blå imorgen tidlig.. Vi igår også, så to ganger denne PP- yay! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. oktober 2009 #340 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gravidgravidgravidgravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå