Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Æsj, så dritt at tanta kom.. :snurt:

Men men, det kommer flere sjanser! :)

:klemmer:

Ja, kjedelig :sur: Men det kommer en ny sjanse hver 25. dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes syklusene går raskt jeg altså. Nå er det bare 6 dager igjen til EL, og sperm kan jo leve i noen dager inne i meg, så det er bare å stå på! :humpe:

Nå skal jeg og mannen straks gå ned til valglokalet og stemme. Vi skal innom søndagsåpne butikken og kjøpe litt godis også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Jeg stikker innom for å ønske deg lykke til i PP4! Men sånn som dere :sengekos: skal det ikke stå på innsatsen! :lur:

Tanta kom her om dagen hos meg, så da er jeg inne i PP5, og håper selvfølgelig at det ikke blir fler.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for besøk :)

Ja, innsatsen er skikkelig bra rundt EL :lur: Vi :sengekos: i går også. Det blir muligens vanskelig i dag dessverre, for vi ser hverandre nesten ikke. Men skal prøve.

Har bestilt bok til han, som kom i posten i går. Hakkespettbok for småbarnsfedre. Morsom og bra bok. Jeg har allerede begynt å lese den. Han skal få den sammen med en positiv test en dag :rødme:

EL om to dager. Kanskje jeg burde teste etter EL. Mange mnd siden jeg har gjort det nå. Da fikk jeg utslag hver mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boka kjøpte jeg også! Men han har fått den allerede.. Klarte ikke vente.. :fnise:

Her i huset satser vi (jeg) på aktivitet annen hver dag den uka jeg har EL. Vi jobber skift begge to, så det pleier å bli et lite puslespill.. :ler:

Jeg har også hatt veldig god hjelp av EL-tester. Har brukt de hver PP, men denne måneden har jeg planer om å la være. Jeg vet jo sånn ca når jeg har EL, så det skulle gå greit egentlig. Men hadde samme planen forrige PP også, men da klarte jeg ikke å holde meg allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har planer hver mnd å ta EL test jeg, men så syntes jeg det blir så mye styr å passe på å ikke drikke noe et par timer før, og å ta den på kvelden, at den ikke blir tatt ;) Jeg sluttet på p-ring i desember, og begynte da å teste EL, og fikk utslag hver mnd. Har EL på dag 12 sånn ca. Men de siste mnd har jeg ikke testet. Skal prøve å gjøre det i morgen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sengekos: tre dager på rad, og EL i dag eller i morgen :lur: Har ikke kjent noen EL smerter enda, så det er kanskje i morgen. Skal gå å teste nå jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boken du nevnte har jeg kikket på hos bokhandleren også. Den så veldig fin ut! Lurer på å gjøre som deg og kjøpe den og gi sammen med en positiv test... :lur:

Husker du hadde link til t-skjorter en gang, men husker jeg feil når jeg tror det bare var til fedre og sånn? Jeg har så lyst på en som det står noe med bestemor på, men har ikke funnet det.. Har du tilfeldigvis? :)

Ha en strålende helg søta!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke det, Cypress. Men det er flere sider der du kan velge tekst selv da :) Har bestilt to sånne til mannen min en gang. Det går vel an på fotobutikker også. Du kan jo trykke et bilde på, så da går det helt sikkert an å velge en tekst også ;)

Jeg har tatt EL-test, og den var negativ :sukk: Har ikke kjent EL-smerter heller. Men vi har :humpe: for sikkerhetsskyld altså ;) Tror det var ny rekord, :fnise: jeg kom fra jobb, og mannen skulle på gjenforeningsfest med ungdomsskolen, så vi møttes i 10 minutter hjemme, og brukte tiden svært godt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har hatt EL enda jeg..... Jeg pleier jo å kjenne det veldig godt, masse stikkinger på venstre side. Testene har vært negative, og jeg har ikke kjent noenting. Jeg har sikkert fått en syklus uten EL denne gangen :roll:

Jeg skal ta en EL-test i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen var negativ, men mye sterkere i går. Nesten positiv. Så jeg regner med at EL skjer snart. Vi :sengekos: i dag morges også, selv om vi egentlig ikke hadde tid. Ikke mannen ihvertfall, jeg sitter jo her med laptopen, så jeg hadde fint tid :ler:

Skal ta test i kveld også :) Lurer på hvorfor EL kommer for sent. Kanskje syklusene mine har tenkt til å bli lenger. De er jo litt i korteste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke det, Cypress. Men det er flere sider der du kan velge tekst selv da :) Har bestilt to sånne til mannen min en gang. Det går vel an på fotobutikker også. Du kan jo trykke et bilde på, så da går det helt sikkert an å velge en tekst også ;)

Jeg har tatt EL-test, og den var negativ :sukk: Har ikke kjent EL-smerter heller. Men vi har :humpe: for sikkerhetsskyld altså ;) Tror det var ny rekord, :fnise: jeg kom fra jobb, og mannen skulle på gjenforeningsfest med ungdomsskolen, så vi møttes i 10 minutter hjemme, og brukte tiden svært godt :lur:

Å ja, det var smart!! Jeg fant noen på ebay som det sto Gradma to be på, men jeg vil heller ha på norsk, så da tror jeg ditt forslag funker fint! :) Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde EL slim i går, og har hatt svake smerter i dag. Men tror ikke det er ordentlig EL på gang enda. Skal teste om noen timer, må bare få urinen min litt mer konsentrert først. :)

Har vært å trent i dag. Hoppet over forrige uke :rodme: Eller, trente en gang, og hoppet over en gang. Skal tilbake igjen fredag kl 12. det er så smart å trene sammen med noen, da går det så mye bedre, og man føler seg forpliktet til å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt bok til han, som kom i posten i går. Hakkespettbok for småbarnsfedre. Morsom og bra bok. Jeg har allerede begynt å lese den. Han skal få den sammen med en positiv test en dag :rødme:

Åååå den boka må jeg sjekke ut, jeg har også tenkt bok+positiv test til mannen den dagen de skjer...

Men som du kan lese om inne hos meg så er vårt prøveprosjekt satt litt på vent så det blir nok ikke riktig enda...

Kjipt at det ikke ble 2 blå denne PP, men :duskedame: videre for deg i denne PP!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mjau-mjau :klem: Godt at noen heier på oss :jepp:

Jeg tok EL-test i dag også, og den var svakere. Vet ikke om jeg har hatt EL eller ikke. Den var ikke helt sterk nok i går, men ikke så langt unna. Så det har nok vært. Har nesten ikke kjent noe i magen. Pleier å kjenne det skikkelig godt. Vi hadde sex i dag også, så det har vel vært omtrent hver dag de siste 5-6 dagene, eller noe deromkring. Håper vi har truffet på EL. :sjenert:

EL er endel forsinket, så da blir IKM forsinket også. Gjetter at tanta kommer på besøk ca 7 oktober. Jeg har ikke troen på at det klaffer for oss riktig enda, men det er det jo ingen som vet noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...