Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk dere :klemmer: Får håpe det hjelper! Men jeg tviler jeg altså :sjenert:

Hatt mye stikkinger og ubehag i dag.

I morgen skal jeg bade med jobben, men tør jeg det da? Tenk om jeg får :heks: på besøk uti vannet? Kan jeg putte inn en tampong i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også. Med skyggestrek da selvfølgelig :sukk:

Må bare godta at jeg ikke er gravid. Da ville den supersensitive testen slått ut. Det er IKM i dag.Men jeg syntes det er utrolig frustrerendeå få disse skyggestrekene! :sur:

All murringen og stikkingen er nok :heks: og hun kommer helt sikkert på besøk om et par timer, mens jeg er i vannet! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men...er ikke en strek en strek da......? :overrasket:

Nei... Det finnes nemlig skyggestrek. Det kan se ut som en strek, men det er ikke det. Du ser egentlig bare merket der reaksjonsstoffet er penslet på. Så det er på riktig sted, og riktig tykkelse, men det er bare en skygge, på en måte...

:sur:

Tanta kom selvfølgelig i bassenget :overrasket: Stor overraskelse :roll:

Og jeg puttet i en tampong, men når jeg tok den ut nå var den helt hvit. Men jeg så litt brunt i stad, da jeg gikk opp av vannet, så hun er nok på vei.

Vel, da går vi inn i PP4. Eggløsning om ca 12 dager :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny PP - nye muligheter :hoppe: Vi krysser fingrer og tær!!

Kjenner til det at mensen kommer når man minst vil det. Gi meg en sydenferie og jeg har mensen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. :fnise: Får ikke skyggestreker på mine tester jeg nemlig. Selv om jeg leter og prøver. Hardt. :fnise:

Tanta kommer virkelig på bra tidspunkt skjønner jeg! :murvegg:

:tommelsmil: Nye muligheter! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom tanta egentlig? :klø:

Da jeg gikk opp av bassenget stappet jeg litt papir opp for å se, og det kom en liten brun, slimete flekk. Jeg måtte vite om jeg skulle sette inn tampong. Satt inn tampong, og den var helt fin da jeg dro den ut. Resten av kvelden har det heller ikke kommet en dråpe blod. :vetikke: Jeg pleier aldri å spotte. Er alltid rett på rødt blod.

Jeg hadde ekstremt vondt i magen i dag morges. Venstre side. Hadde jeg hatt smertestillende med meg, skulle jeg tatt det.

Jeg begynner vel å blø i løpet av natten tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm siden man spotter litt, så kan det virke som tanta er kommet.. men DET kan man egentlig ikke si før man har blødd en stund, på en måte.. så man er sikker.

Får se hva som skjer med deg nå da.. kanskje det bare er spotting av noe slag..

Håper du sover godt, lell.. mens du venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, det kan jo være begge deler dette. Har du prøvd med digital test ennå??

Stikkninger og smerter var noe av det jeg kjente mest da jeg ble gravid, og det var verre enn menssmerter. Hvordan pleier du å ha det vanligvis når du venter mensen?

Jeg spottet en uke da jeg ble gravid, så alt er mulig.... Krysser fortsatt fingrene bittelitt for dere jeg altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke tatt digital test. Tenkte at det ikke var noe vits, fordi billigtesten min skal være veldig sensitiv. Tror ikke digitale er så sensitiv :vetikke:

Jeg pleier ikke å ha noe særlig vondt. Går rett på friske blod, eventuelt spotter i en times tid, lite smerter, blør lite og i ca 3 dager. Men den første dagen blør jeg masse. Tanta er også veldig presis. Nøyaktig 25 dager mellom hver gang.

Jeg håper jo litt, men tør egentlig ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg rotet rundt oppi der med en q-tips for å se om det ligger noe blod lenger inn (beklager detaljer :sjenert: ) og det var ingenting :lur: Kanskje litt teit å holde på sånn, men jeg vil gjerne vite om jeg bør ha i tampong i natt, eller ikke. Og så er jeg jo selvfølgelig veldig nysgjerrig.

Det er innmari farlig å klamre seg til håpet slik, men det er lett å gjøre det... :sukk:

Mest sannsynlig: skyggestrek var bare skygge, og tanta er en dag forsinket. Sånt kan skje...

Mindre sannsynlig: Skyggestrek er svak positiv, og den bittelille bloddråpen er gammel festeblødning som ikke har kommet ut før nå, kanskje egget festet seg ganske sent, og at testen derfor ikke slår helt ut.

Oppdatering kommer i morgen tidlig. Skal ha tidligvakt, så jeg sitter nok litt foran dataen før jeg drar. tar selvfølgelig test i morgen tidlig også, hvis jeg ikke får besøk i natt.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke blødd noe i natt, men kom litt friskt blod da jeg var på do, så da testet jeg ikke. Lurer på hvorfor tanta var en dag forsinket. Likte at hun var helt presis, for da vet jeg bedre når jeg har EL. Men men.

Jeg har sovet så dårlig i natt. Sleit skikkelig med å sove. Sikkert fordi jeg sov to timer på sofaen.

Nå varmer jeg rundstykker i ovnen, tror jeg skal lage meg kaffe latte også. Vi fikk sånn fin maskin til bryllupet.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten, Redbird :klem:

Men tanta har kommet for å bli. Hvertfall for denne gang :lur: Nå får jeg bare telle ned til neste EL. Tickeren min sier at det er 10 dager :hoppe:

Jeg har vært på IKEA og brukt 400 kr, Kjøpte ganske mange ting som jeg har trengt lenge, men som ikke koster så mye. Jeg er veldig fornøyd med handelen :)

Og akkurat i det jeg kom inn døra ringte min kjære og spurte om jeg ville ha mat fra mcdonalds, så nå har vi spist og kost oss. (selv om jeg fikk mc chicken-burger istedenfor mc kylling, det er forskjell på det altså :opplyser: )

Skal trene i morgen tidlig, og så jobbe litt på kvelden, 3-4 timer bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...