Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Ringte nettopp RH.. 2 egg hadde de klart å befrukte med ICSI metoden :hoppe:

Så da er det å stappe de inn igjen onsedag og ruuuuuuge :nigo: og håpe at de eller den vil vokse.

Ja to egg..... setter de inn begge da? Kan bli tvillinger da??!!! :sjokk:

DET har jeg ikke tenkt på.... hmmm... får høre.... kan liksom ikke kaste det ene heller....

I dag er jeg hjemme og slapper av... prøver i alle fall.... lite å ta seg til.

Er sykemeldt fram til torsdag... og fredag har jeg jo fri uansett... og mandag.... STEIKE!!!! Blir skikkelg langhelg igjen dette.

Torsdag er det KG treff og :hoppe: tenkte å komme meg på det... så sant jeg er i pigg form etter innsetting på onsdag og at de blir der i magen og vokser!! :opplyse:

Men skal gjøre alt i minn makt for å få med KG treffet, gru gleder meg.... og har jeg snøring på hvor Yayas er heller.... håper det er noe spisendes mat der.... ikke at jeg er kresen, men kan jo ikke spise alt mulig så.... sørens allergi!!

Apropo allergi.... den hersens nesa slutter aldri å rene... knasker medisiener etc som om det skulle vært snop... huff.... lurer på hva jeg har gjort galt i mitt tidligere liv :lol:

Er så lenge siden du skrev dette, men: hvis du er under 30 setter de ikke inn mer enn ett! :bolledeig: for 2 egg!!! Det er jo supert!! Hvor mange fikk de ut av deg?

KG treff...? :sjenert: spesielt inviterte eller... ?

Er verre med de øst-tyske kvinne OL utøverne på 80-tallet.... da kan vi snakke MANN :hoho:

:skratte: de er jo mer mandige enn de fleste menn som går rundt i Oslo's gater...

Vet ikke hvem det sier mest om... OL utøverne eller Oslo menn? hehe..

Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt opp igjennom åra.... æsj.. er det smittsomt?

Dumme igniorante dustetryner!!! Du blir vel ikke noe mindre fantastisk pga noen skarve sår eller litt eksem!! Ærlig talt! :frustrert:

Sant... men når det er så lenge siden at det er på det frustrerte stadiet så er det ikke lett å la vær heller.... det ene fører til det andre vettu :lur::fnise:

Haha!! Vet akkurat hvordan dere har det. Vi snakket om det igår; Lillemann: "du... stemmer det at det nærmer seg 3 uker siden sist?" Jeg: "JAAAAAAAAAAAAAAA!!!"

Haha!!! igår var første dagen vi kunne :sengekos: men tror du ikke vi var på hyttetur med min far og stemor i VERDENS mest lytte hytte??

Da vi kom hjem ikveld bar det rett i dusjen og videre i sengen! JAH!! hahaha!! :skratte:

Kjenner forresten igjen det med å nesten ikke tørre å tisse... Var så redd for at jeg skulle tisse gullegget ut... og for ikke å snakke om første gang jeg skulle gjøre nr 2.... :sjenert:

Forresten: hvorfor får du ikke svar før 3 dager etter blodprøven?

Krysser fingrene for deg Devilina!!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så lenge siden du skrev dette, men: hvis du er under 30 setter de ikke inn mer enn ett! :bolledeig: for 2 egg!!! Det er jo supert!! Hvor mange fikk de ut av deg?

-De fikk ut tre... men bare to de klarte å befrukte.

holder meg fortsatt litt under 30... så et blir det da ;) like greit... vet ikke helt med tvillinger....

KG treff...? :sjenert: spesielt inviterte eller... ?

-I grunn ikke, for de som ville :) vi var 7 stk. Kjempe koselige jenter :nigo:

:skratte: de er jo mer mandige enn de fleste menn som går rundt i Oslo's gater...

Vet ikke hvem det sier mest om... OL utøverne eller Oslo menn? hehe..

- :hoho:

Dumme igniorante dustetryner!!! Du blir vel ikke noe mindre fantastisk pga noen skarve sår eller litt eksem!! Ærlig talt! :frustrert:

-Ja det sier litt om folk og hvor ondskapsfulle barn kan være.....

Haha!! Vet akkurat hvordan dere har det. Vi snakket om det igår; Lillemann: "du... stemmer det at det nærmer seg 3 uker siden sist?" Jeg: "JAAAAAAAAAAAAAAA!!!"

Haha!!! igår var første dagen vi kunne :sengekos: men tror du ikke vi var på hyttetur med min far og stemor i VERDENS mest lytte hytte??

Da vi kom hjem ikveld bar det rett i dusjen og videre i sengen! JAH!! hahaha!! :skratte:

- :lur::fnise:

Kjenner forresten igjen det med å nesten ikke tørre å tisse... Var så redd for at jeg skulle tisse gullegget ut... og for ikke å snakke om første gang jeg skulle gjøre nr 2.... :sjenert:

-Ja rart det der, he he

Forresten: hvorfor får du ikke svar før 3 dager etter blodprøven?

-Jeg tar blodprøven her jeg bor og da må de sende den inn til RH og så analysere den... tre dager ca tar det..... men vet nok svaret alt, negativt....

Krysser fingrene for deg Devilina!!!

-Takk for det og lige måde :hug:

:hug:

Svarte inne i sitatet jeg da.... svar er med - firran :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI!!! Du tar feil for svaret du får er:

POSITIVT!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! :bolledeig:

JA det hadde vært noe, da hadde jeg blitt overasket.... tok en test i går og den var negativ.... så tviler sterkt på at jeg får noe positivt svar ut av blodprøven

*mine innlegg*

:klemmer:

:klemmer: tilbake

:klemmer:

:hug: søtis!! :)

Krysser fingrer for positivt utslag på testen :klemmer:

Tviler... som jeg har nevt før her... vanlig hjemme test har vist negativt... så da tviler jeg sterkt på at det blir noe annet utslag via blodprøven...

Jeg krysser også :hug:

Takk :):hug:

Tenker på deg idag devilina :klemmer:

Takk :) men her er det nok ikke noe som gror....

__________

Da har jeg vært i å blitt tappa for litt blod tidlig på morgenen... vet jo svaret alt i grunnn... etter flerer negative tester...

Men man må ta blodprøve uansett... har jo et befruktet egg på frys da... så kanskje vi er heldige der? :)

Bare vente høre hva som skjer fram over :)

Et mirakel skal vi få til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper uansett at blodprøven er positiv, selvom du er sikker på negativ selv :kose:

Om det ikke klaffer nå, så håper jeg egget dere har i frysen klarer å feste seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er GRAVID!!!!.. eller... har vært... vet ikke :klø:

Ringte i alle fall inn og først hadde de klart å ta krysse feil blodprøve på meg... de hadde tatt en hcg med tumormarkør.... men sykepleier hadde ringt til lab'en og hørt og jeg var gravid....

MEN hvorfor har jeg hele tiden hatt negative tester hjemme da??? :klø:

Skal ta en test senere i dag når jeg kommer hjem og så skal jeg ta ny blodprøve til fredag for sikkerhet skyld og denne gangen riktig og på RH....

Det positive er jo at jeg kan bli gravid... ,med hjelp... skjer det en blødning snart så vet vi jo hvorfor...

Men er glad for det jeg :)

Da er det kansje håp alikevel :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig::nigo:

Gratulerer :klemmer:

Takk :)

Men tar ikke helt gleden på forskudd her... venter til jeg har tatt den andre blodprøven og latt det gå noen uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå, tror du er gravid jeg!!!!! :klem: Drister meg til å si gratulerer så mye devilina :klemmer:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åååååå, tror du er gravid jeg!!!!! :klem: Drister meg til å si gratulerer så mye devilina :klemmer:

:) kanskje.. tok test nå... og den var positiv... ikke sånn med en gang, men dæven... to streker gitt :hoppe:

Men det murrer jo bra i magen... sånn nå og da... men... jeg hadde litt antydning til små blødning.... eller groms... spotting...vet ikke hva folk kaller det jeg... eller kanskje det bare rett og slett er fordi jeg er øm og sår etter den helvettes geleen jeg har stappa opp i helligdommen :fnise:

Jeg har en god følelse for dere enda!! :hug:

:bolledeig:

Godt å høre! :nigo:

Må bare vente og se hvordan ting går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Du er nok gravid :nigo: Murringer og spotting er heeelt vanlig!! Jeg har fortsatt masse murringer...

Krysser (og fletter) her for at spiren skal klamre seg godt fast!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...