Devilina Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1341 Del Skrevet 20. desember 2011 Huff... håper armen din blir bra snart ååååå.. gleder meg til jul!!! Bare jeg blir ferdig med alt jeg har på agendaen Kjøpte meg plastik tre i dag, orker ikke alle disse barnålene med en katt og ei lita nysgjerrig tulle. Men fy så vanskelig det var å få tak i det treet, utsolgt de fleste plasser, og de som var igjen var for små etc... men den som leter finner Nå venter jeg bare på mannen skal komme med lys til treet, de jeg hadde måtte jeg kaste. En pære hadde knekt inni selve lyset sånn at jeg ikke fikk ut restene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2011 #1342 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg, mannen og W! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. desember 2011 #1343 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul fra Neytiri heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. januar 2012 #1344 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1345 Del Skrevet 4. januar 2012 Ja godt nyttår alle sammen Måtte 2012 bringe mye latter, nye opplevelser og artige påfunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. januar 2012 #1346 Del Skrevet 4. januar 2012 Godt nyttår Har dere hatt en fin jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1347 Del Skrevet 4. januar 2012 Har vært en koselig jul med mye god mat og flotte gaver Har jobbet i romjulen, både jeg og mannen, eneste som var minus... men må man så må man. Håper 2012 vil bringe meg en fast jobb og i nærheten hvor jeg bor... ikke flere mil unna..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. januar 2012 #1348 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvordan går det med uttak og innsetting? Nyttårs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1349 Del Skrevet 4. januar 2012 Det går dritt.... satt inn egg den 18 desember,tok blodprøve den 30 desember... men fikk TR samme dagen Har ikke fått svar på hva HCG i blodet var enda, så blir spennende og se om det var på vei til å skje noe eller ikke. Eneste triste er at da har vi 1 forsøk igjen og mannen vil vente en god stund. Greit å vente, da får vi spart oss opp litt penger... MEN... bare 1 forsøk igjen da.. kan ikke si at jeg ser så lyst på det. Fikk ut 8 egg først, men ingen ble befruktet, så fikk jeg ut 9 i desember og kun 1 ble befruktet... dårlige odds... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. januar 2012 #1350 Del Skrevet 4. januar 2012 Bare 1 forsøk igjen? får man totalt 4 eller 5 Huff, ikke greit dette - får håpe at det siste egget virkelig er gullegget, slik som lille W. var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. januar 2012 #1351 Del Skrevet 5. januar 2012 ohh så trist da, håper virkelig siste egget er gullegget som Spatula sa så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1352 Del Skrevet 9. januar 2012 Man får bare 3 forsøk, men har man egg på frys eller forsøket blir avbrutt før innsetting, så regnes det fortsatt som 1 forsøk og man kan prøve en gang til. Var det som skjedde første gangen da jeg ble gravid med W. Gikk dårlig, men så hadde vi et egg på frys, så da ble det forsøk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1353 Del Skrevet 9. januar 2012 SNØØØØ Litt feil tid å få julestemning på, men det har jeg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. januar 2012 #1354 Del Skrevet 9. januar 2012 jaaaaaaaaaa snøøøøøøøø, i morra tidlig blir det åking med snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #1355 Del Skrevet 15. januar 2012 Den forsvant like fort som den kom men..... MEN.... bare litt reklame mens jeg er innom her http://epla.no/handlaget/produkter/420840/ Hun lager masse tøffe og fine smykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #1356 Del Skrevet 4. februar 2012 Må bare innom for å reklame at.. JEG HAR FÅTT JOBB HER JEG BOR!!! Slutt på pendling Skal starte i en bedrifthelsetjeneste i mars. OG så har strikke ånden kommet over meg igjen.. har tenk til å strikke Marius-genser til mannen... Må le litt.. har en x av en dott som heter Marius og nå skal jeg strikke en Marius-genser til mannen. Ellers jenter.. hva skjer? Har alle en flott, men kald helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. februar 2012 #1357 Del Skrevet 4. februar 2012 GRATULERER SÅ MYE VENNEN, viste du fikk ny jobb men sier det en gang til suuuupert du fikk det så nære da Her klarte jeg ikke bestemme om jeg ville se melodifestivalen eller grand prix så jeg switcher frem og tilbake lykke til med projektet og tålmodigheten jeg hadde ikke giddet med så stort projekt, ikke tørr jeg gjøre mønster heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #1358 Del Skrevet 4. februar 2012 Tusen takk, igjen Mønster er jo det enkleste da... og få til montering og felleing på rett plass etc sliter jeg med, hehe. tenkte meg at du satt og tittet ja Verste er at jeg gjør det selv... gran prix vel og merke.... men er jo ikke stort annet å se på heller Lørdag er liksom dårlig på utvalg.. HALLO... alle TV stasjoner.. glemmer dere oss småbarnsforeldre!!!?? Vi er ikke ute og har det festlig med et glass i handa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. februar 2012 #1359 Del Skrevet 4. februar 2012 Nei nettopp det, og jeg som liker grand prix cirkuset fester meg jo ved tv skjermen når det er på :gjeiper: melodifestivalen har bedre utvalg for å si det sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #1360 Del Skrevet 6. februar 2012 Synes ikke de som kom videre var sånn helt wow men.... Er jo gran prix vi snakker om... der er det mye rart Mandag og jeg er hjemme fra jobb... eller.. sykemeldt da. Ble det fra fredag til i morgen. Fikk rett og slett en snikendes akutt sykdom av noe slag. Dro tidlig fra jobb på torsdag fordi jeg skulle på intervju, da jeg satt på bussen fikk jeg mere og mere muskelsmerter og ryggsmerter. Skikkelig ubehagelig i kroppen. Kom meg igjennom intervjuene, kom hjem og stupa i dusjen. Frøys noe så inni granskauen... pakka meg inn i senga med to dyner, ullsokker og joggebukse. Enda så frøys jeg. BRRRR... og de muskelsmertene.... huff!!! Hadde bare 38 i feber, men fy så elendig jeg følte meg. Null matlyst og knasket bare panodil zapp. Fin form igjen dagen derpå, men tok meg en legetime. Var vist influensa lignende symptomer, til tross for at jeg har tatt influensa vaksinen... så i grunn litt falsk trygghet. CRP på 63, så den var nok på vei ned. Fikk streng beskjed om å hjem og slapp av til tross for at jeg var i fin form... men har jeg klart det... nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå