Devilina Skrevet 16. september 2011 Forfatter #1261 Del Skrevet 16. september 2011 Det er sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. september 2011 #1262 Del Skrevet 16. september 2011 Det høres kjedelig ut ja! Men da har du tid til å lage kort og andre kreative ting da Savner tid til det veldig ofte Har lyst til å lære meg å strikke eler hekle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. september 2011 #1263 Del Skrevet 16. september 2011 Synes Linelia sa det rett, de har nå også ansvar på kvelden når barna er lagt, jeg vet så alt for godt hvordan det er å være gressenke, så sånne problemer har vi ikke direkt da han elsker å være hjemme når han først er det. Vet dere jenter, tenkte neste gang mannen min er hjemme så burde vi få til en ordnlig jentekveld! no boys and no babies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. september 2011 #1264 Del Skrevet 16. september 2011 Enig med deg Neytiri, vi burde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. september 2011 #1265 Del Skrevet 16. september 2011 Er også gressenke i kveld.. eller det har jeg vært siden valgkampen startet i August. Er noe dritt, og det er ikke gitt at vi skal være hjemme bare fordi vi har kalva en unge. Vi er jo to om det som det sies.. Håper du får et positivt svar på mailen din, og at du faktisk får jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. september 2011 Forfatter #1266 Del Skrevet 16. september 2011 Er med på jentekveld!! Prøver faktisk å ha en slik en gang i måneden i en sånn "symøte"-gjeng Vi er vel 8 stk, men det er alltid ei som har med seg guttungen uansett omtrent.... så blir ikke helt barnefrie. Men mannen hennes er jo en dott og da.. de har to unger og han takler ikke å ha begge to. Blir så myyyyye da vettu... Har all verden med tid hele dagen til å scrappe, tegne, strikke... ja alt jeg vil. Men har ikke ork til det. Når man ikke gjør noe, så får man ikke energi til å gjøre noe heller lei uvane det der. Spatula: Det håper jeg virkelig på, hvis ikke sykehuset svarer på mailen må jeg si det veldig uproft, for den mailen sendte jeg til HR-administrasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. september 2011 #1267 Del Skrevet 16. september 2011 Vil du ha meg og Bumba på besøk neste uke da? vi kan holde deg litt selskap ellers håper jeg du får positiv svar på mailen nå jentekveld UTEN barn er et must, nå har jeg ikke amming å skylde på lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. september 2011 Forfatter #1268 Del Skrevet 21. september 2011 Jobb intervju igjen i morgen Denne gangen i Oslo.... laaang pendlevei om jeg får den... og jeg får bare sett snuppa i helgene, men... må man så må man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. september 2011 #1269 Del Skrevet 22. september 2011 lykke til, men ja det var litt langt.......er det 100% da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. september 2011 Forfatter #1270 Del Skrevet 26. september 2011 Det 100% ja.... og ikke nok med det... jeg har fått jobben Men jeg fikk lov til å tenke på det til i morgen, for jeg sa det som det var at jeg ønsker jo helst noe nærmere og at jeg skal på interjvu på tirsdag (i morgen), men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre... Vikariatet i Oslo er for 6 mnd og det er en fast og god inntekt i 6 mnd... vel... må jo bruke 2000-2500 i måneden på pendling men.... uansett, får mere enn det jeg har nå. Men så er det jo det at jeg drar jo hjemme fra i alle fall 5-6 og er hjemme igjen i 18 tiden, Så ser jo ikke snuppa mi i det hele tatt før i helgene. Intervjuet jeg skal på i morgen er på et legekontor her i byen, men.... det er bare som tilkallingsvikar/vikar etter som jeg forsto... skal i alle fall spørre hvor lenge det er snakk om og hvor fort de kan gi meg svar på om jeg får jobben. Åååååååå... hater å være sånn "vingle petter" aner jo ikke hva jeg skal gjøre. Nå er brått problemet hvilken jobb jeg skal ta... på en måte. Og ikke nok med det.... jeg fikk også tlf fra NAV på fredag om at de sendte CV'en min til en barnehage hvor de trengte en 100% assistent i vikariat..... så får jeg tlf der og... så vet jeg ikke hva jeg gjør. Fra null jobb til alt for mye valgmuligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. september 2011 #1271 Del Skrevet 26. september 2011 oioi, vet ikke helt om jeg skal si gratulerer eller ikke for jeg skjønner hvorfor du synes det er vanskelig når pengene blir bra og 100% men så ser ikke snuppa utenom helgene. Er det noe videre mulighet for den jobben da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. september 2011 Forfatter #1272 Del Skrevet 26. september 2011 Det var videre mulighet for mere jobb ja... for det er ei som er i permisjon, som de ikke vet om kommer tilbake.... eller de tror hun ikke gjør det, og da kunne jeg få mere... men er jo ikke sikkert det heller... uansett... fantastisk jobb, men langt unna... bruker jo 1,5 time en vei og er det forsinkelser kan det bli opp til 2.. vet jo aldri med toget eller bussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. september 2011 #1273 Del Skrevet 26. september 2011 100% assistent i vikariat i barnehage, kan gi deg masse jobb Det kan også være en viktig erfaring og ta med seg, siden du er assistent kan det være at du får et barn som har en sykdom eller et handicap. Så godt å lese at jobblykken står deg bi om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. september 2011 #1274 Del Skrevet 26. september 2011 Det var videre mulighet for mere jobb ja... for det er ei som er i permisjon, som de ikke vet om kommer tilbake.... eller de tror hun ikke gjør det, og da kunne jeg få mere... men er jo ikke sikkert det heller... uansett... fantastisk jobb, men langt unna... bruker jo 1,5 time en vei og er det forsinkelser kan det bli opp til 2.. vet jo aldri med toget eller bussen Skjønner, men kunne du ikke prøvd jobben og sett på det som bare de 6mnd for så å se videre på hvordan du synes det går og sånn? evt kunne dere senere vurdert å flytte litt på dere sånn at dere er litt nærmere oslo? vet mannen din vil være der dere er men man skal nå også tenke på familien i sin helhet, er jo positivt at du fikk jobben da! Håper det går greit i morra på intervju da, kanskje det er mere jobb en du hadde intrykk for og da lettere å ta en avgjørelse. Ville du jobbet i bhg om du hadde fått det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 26. september 2011 #1275 Del Skrevet 26. september 2011 Tenkte som Neytiri at det kanskje kan være mulig å flytte? Er jo ihvertfall lettere siden dere ikke eier, men hvis mannen ikke vil er det kanskje ikke så greit. Men det er jo veldig bra å få jobbtilbud da, uansett hva du velger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. september 2011 Forfatter #1276 Del Skrevet 26. september 2011 Tar hva som helst av jobb nå jeg altså... om det hadde vært søppeltømmer, så hadde jeg tatt det desperat.... jepp Flytte ja.... jo da... er jo en mulighet, men er redd jeg blir helt venneløs da.... som dere sikkert vet, dere som har flyttet før.... det er mange venner man har som har vanskelig med å dra "langt" for å besøke noen Og har ikke så lyst til å flytte nå som snuppa har startet i barnehage og trives sånn.... Åååååååååå..... hater å måtte velge!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. september 2011 #1277 Del Skrevet 26. september 2011 Så spennende med jobbtilbud da Lykke til med valget og neste intervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. september 2011 #1278 Del Skrevet 26. september 2011 Tar hva som helst av jobb nå jeg altså... om det hadde vært søppeltømmer, så hadde jeg tatt det desperat.... jepp Flytte ja.... jo da... er jo en mulighet, men er redd jeg blir helt venneløs da.... som dere sikkert vet, dere som har flyttet før.... det er mange venner man har som har vanskelig med å dra "langt" for å besøke noen Og har ikke så lyst til å flytte nå som snuppa har startet i barnehage og trives sånn.... Åååååååååå..... hater å måtte velge!!!!! Jeg skjønner deg veldig på vennefronten, MEN bare vit det at jeg har aldri problemer med å besøke venner, jeg drar jo helt til oslo for å treffe jentene på treff nesten hver gang jeg kan..........og deg snuppa ville det ikke spillet en rolle, jeg ville besøkt Du vil til slutt ta det riktige valget for dere, det er jeg helt sikker på, jobb langt unna eller ei...er sikker på at du vil være glad å komme deg ut å tjene penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. september 2011 Forfatter #1279 Del Skrevet 29. september 2011 Det ble jobben i Oslo for meg. Fikk tenkt litt på det og bedre med 6 mnd sikker inntekt enn en usikker en her jeg bor. De kunne ikke si hvor lenge jeg kunne jobbe, fordi jeg skulle jobbe for ei som var sykemeldt. Desuten har jeg snakket med ei som har jobbet der for, og det var vist veldig stressende å jobbe der og surr med lønningene til tider. Sånt gidder man jo ikke. Starter i den nye jobben 10 oktober Håper bare kroppen min orker å komme seg opp tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. september 2011 #1280 Del Skrevet 29. september 2011 grattis med avgjørelsen da, og grattis med jobb! Dette går nok bra skal du se når du kommer deg in i rythmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå