Disco Biscuit Skrevet 14. september 2011 #1241 Del Skrevet 14. september 2011 Så dumt at det er lite napp på jobbfronten. Får håpe NAV kan trå til og hjelpe deg videre på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. september 2011 Forfatter #1242 Del Skrevet 14. september 2011 NAV kom meg i forkjøpet faktisk... det dumpet ned et brev i postkassen min om at jeg må på et møte den 21 ellers mister jeg dagpenge retten min etc... Håper bare det ikke er et sånt uinspirerende møte som alle de andre 3 møtene jeg har vært på før. Lær og søk jobb etc.. og så blir vi bare sittende der for oss selv og sose.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. september 2011 Forfatter #1243 Del Skrevet 14. september 2011 Du har ikke lyst til å utdanne deg til noe annet da? siden du har et så "vanskelig" yrke. Jeg tror du kan ha rett på omskolering via NAV kanskje.. Jeg vet det finnes mye spennende på NKS.no (mannen min ser litt der nå) Og jeg blir litt inspirert selv også. Lykke til med jobbsøkingen Tingen er jo det at jeg er alt omskolert fra frisørfaget til helsesekretær. Og skal man blir omskolert, så må det også være på et medisinsk grunnlag etc. Tror også man bare har rett på omskolering en gang. Skulle gjerne ha gått skole jeg, men det koster jo... og det har vi ikke råd til. Er avhenging av at jeg får inn litt penger også... nå får jeg jo bare dagpenger, men alikevel noe. Og motivasjonen min på å starte på skole og kanskje gå i 3 år... er bånn i bøtta. Jeg er ikke noe skole flink... teoretiske fag ligger ikke for min natur. Altså, det er masse som jeg finner spennende, men mister piffen fort og jeg takler ikke å sitte å lese og lese etc.. har et STORT konsentrasjonsproblem. Er mere praktisk anlagt og må gjøre ting jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. september 2011 #1244 Del Skrevet 15. september 2011 Kanskje du kan sende søknader til steder som i utgangspunktet ikke har søkt etter noen? Hvis de tilfeldigvis har noe ledig, eller får det snart, så kanskje de kontakter deg, og du slipper å konkurrere med 40 andre Hva med å jobbe i instutisjon slik som jeg gjør? Du har jo helsefaglig bakgrunn, så da får du nok lønn som fagarbeider (det får jeg, og jeg er hudpleier ) Jeg trives kjempegodt på min jobb, og slike steder trenger altid folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. september 2011 #1245 Del Skrevet 15. september 2011 Hvis du vil strikke en slik dress som jeg la ut på FB, er det bare å si i fra for da kan jeg scanne inn oppskriften å sende den på e-post til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. september 2011 Forfatter #1246 Del Skrevet 15. september 2011 Kanskje du kan sende søknader til steder som i utgangspunktet ikke har søkt etter noen? Hvis de tilfeldigvis har noe ledig, eller får det snart, så kanskje de kontakter deg, og du slipper å konkurrere med 40 andre Hva med å jobbe i instutisjon slik som jeg gjør? Du har jo helsefaglig bakgrunn, så da får du nok lønn som fagarbeider (det får jeg, og jeg er hudpleier ) Jeg trives kjempegodt på min jobb, og slike steder trenger altid folk. Takk for tipset, har tenkt på det, men blitt med tanken. Gjorde mye sånt før da jeg var nyutdannet, men fikk ikke noe respons da. Det er like vanskelig å få jobb som assistent/fagarbeider i slike instutisjonsyrker her også. Har flere venninner som er hjelpepleiere og omsorgsarbeidere her jeg bor og de sliter med å få noe særlig stilling og ekstra vakter, så da er man liksom like langt. Nei... får høre hva de har å si på nav den 21 og så gå ut ifra ting etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. september 2011 #1247 Del Skrevet 15. september 2011 Uff så kjipt du ikke får noe response på alle søknadene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. september 2011 Forfatter #1248 Del Skrevet 15. september 2011 Ja noe skikkelig dritt Blir liksom ikke noe mindre deppa av det i tillegg til alt annet som surrer i livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. september 2011 #1249 Del Skrevet 15. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. september 2011 #1250 Del Skrevet 15. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. september 2011 #1251 Del Skrevet 15. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. september 2011 #1252 Del Skrevet 16. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. september 2011 Forfatter #1253 Del Skrevet 16. september 2011 Koselig med en klem jenter TAKK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. september 2011 Forfatter #1254 Del Skrevet 16. september 2011 Hurra!!! Det ble lagt ut en stilling for meg på NAV i dag... søkte med en gang, er i Moss, men det er da ikke så langt. Håpe jeg er heldig der da.. Og så skrev jeg også en mail til personalavd. på SØF og lurte på hvorfor jeg har blitt glemt eller om man faktisk vare så på vakt og jakte på ledige stillinger der, til tross for at jeg står registrert som tilkallingsvikar etc. Spesielt irriterende når jeg søker alle jobbene jeg kan der borte og får ikke et jævla svar... grrrrr.... Men åååå... som jeg kjeder meg... mannen har jobbet overtid så og si heeeele uken, og om han har kommet hjem en dag til normal tid, nei da skal han ut og hjelpe andre som han har lovet etc... Ikke nok med at jeg sitter hjemme helt alene og ikke gjør stort, men så må jeg sitte her på kvelden og.... kjenner hvordan det er å være "gressenke" ja. Ikke er det noe å se på den TV boksen heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. september 2011 #1255 Del Skrevet 16. september 2011 Kjenner til det, Devilina. Gressenke flere ganger i uka jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. september 2011 Forfatter #1256 Del Skrevet 16. september 2011 Det er sååååååå pyton... men du har i det minste bil da, så du får kommet deg steder... det er det dårlig med her Lurer på hva mannen hadde gjort om jeg hadde flydd så mye... han hadde vel fått noia, for han har ikke ro til å sitte rolig... men hallo.... da er vi i grunn to. For makan til kjedelig greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. september 2011 Forfatter #1257 Del Skrevet 16. september 2011 Må le litt av meg selv Til å være utdannet sekretær så skriver jeg ikke mye rett til tider mye skriveleifer og rare settninger.... Who cares.... er leselig vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. september 2011 #1258 Del Skrevet 16. september 2011 Hehe, har ingen problemer med å skjønne, syns ikke du skriver mye feil jeg Joda, jeg har bil, men når M legger seg og jeg er hjemme alene så kommer jeg meg jo ingen steder.. Gørr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. september 2011 Forfatter #1259 Del Skrevet 16. september 2011 Nei det er sant da, da sitter i samme båt. Men... har jo valgt det selv, å bli mamma... så hva annet kan man forvente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. september 2011 #1260 Del Skrevet 16. september 2011 Tja, man bør jo kunne forvente at gubbene tar like mye ansvar..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå