Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Vi har den fra kid i vogna og den fra princess i senga vi...

Eller for å si det på en annen måte - den dyna som skal brukes mest bør vel også være den som er best!

Jeg har også en oppfatning av dynene fra Princess er av bedre kvalitet enn Kid. Dundyne er definitivt ikke dundyne!

Håper du har hatt en finfin mandag Diddles!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og Ælen dusja sammen til the bitter end på svangerskapet :ler: Da jeg var ferdig med renselsen og vi skulle dusje sammen igjen ble vi totalt overrasket over hvor stor dusj vi hadde når magen min ikke var i veien lengre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dyne både fra KID og Princess og det er ingen tvil om at den fra Princess er best!

Ellers så ser jeg for meg dere to i dusjen altså! :fnise: Og ja, man kan få kraftige kynnere av slikt

Ah, så bra :nigo: Synes dynene kjennes veldig gode ut også, lette og luftige :jepp:

Vi vet å kose oss skal jeg si deg, men livet har blitt litt kjipt på sex-fronten for min del etter at kynnerene overtok (han derimot lider ingen nød :lur:) Men, det er bare for en periode, så jeg får bare glede meg til det er "min tur" :ler:

Kjekt å vite (og godt den er verd pengene!)! Siden vi har en av hver lurer jeg da på om jeg bør bruke den beste i vugga eller i vogna..

Håper mandagen din har vært fin, Diddles!

Vi har den fra kid i vogna og den fra princess i senga vi...

Eller for å si det på en annen måte - den dyna som skal brukes mest bør vel også være den som er best!

Jeg har også en oppfatning av dynene fra Princess er av bedre kvalitet enn Kid. Dundyne er definitivt ikke dundyne!

Håper du har hatt en finfin mandag Diddles!

:klemmer:

Det er vel greit å bruke den beste der babyen sover mest ja, sånn som Hegejenta sier :Nikke: I begynnelsen kommer vi nok til å bruke den minste dyna begge steder, synes den til sprinkelseng virker stor til en helt ny baby :klo: Dessuten har "noen" bare kjøpt det minste sengetøyet :fnise: Så det har vi liksom en del av........

Mandagen har vært grei den, gikk hjem med vondt etter 5 timer - skulle egentlig vært full dag idag siden jeg skal ha fri torsdag og fredag...men jeg klarte bare ikke :sukk: Jeg gikk vel egentlig ikke hjem heller, var innom i bhg der jeg skal tilbake etter permisjon og pratet med styreren ;) Må holde kontakten!! Så jeg var hjemme rundt kl 14, tok en cowboystrekk og gikk tur med vovvis før jeg måtte igang med middag...nå har vi resten av kvelden ledig, det er litt deilig :nigo: Skal opp på Posten og hente pakken fra H&M som kom idag, og brette bittesmå nyvaskede babyklær :rodmer: Forresten har magen tydeligvis vokst i løpet av natta :fnise: Jeg ser kjempegravid ut :overrasket:

Jeg og Ælen dusja sammen til the bitter end på svangerskapet Da jeg var ferdig med renselsen og vi skulle dusje sammen igjen ble vi totalt overrasket over hvor stor dusj vi hadde når magen min ikke var i veien lengre

Ja vi bør vel kunne klare det her også, det er jo så kos :hjerte: Men jeg er ikke i tvil om at det kommer til å føles rart uten mage, så god plass som det blir overalt :daane: Magen er jo skikkelig i veien :fnise: Jeg har alltid en flekk og tre på magen for tida, den stikker jo rett ut og fanger opp det som måtte falle ned :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten snart bestille time hos fotograf for gravid bilder :hoppe: Noen gode tips om hva jeg skal ha på meg?! Tenkte egentlig minst mulig klær, men noen effekter kan være kult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Hva slags gjødsel bruker du??

Eller, med tanke på alt snakket her i det siste er jeg ikke sikker på om du trenger å svare.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg tror hun trives :sjenert:

Ikke rart magen var hard og vond i hele går og inatt, det var tydelig forskjell idag når jeg sto opp - hallo kjempegravide mage :daane:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Du har så fin mage! :strix: Gleder meg til å se den live! :nigo:

Jeg hadde nok brukt den "beste" dyna i senga ja. I vogna pakker man den liksom mere inn om dere skjønner hva jeg mener :) Nå bruker jo ikke vi dyne i senga da - han liker bedre å ha sånn "sovepose" fra H&M på seg (og det passer jo en passe hysterisk mamma som er redd for dyne over hodet :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bekjent som tok noen alldeles nydelige gravid bilder :jepp: Hun hadde på seg undertøy i den fargen babyen i magen var også hadde hun et stort gjennomsiktig laken eller noe sånt ( :klo: ) som hun bretta rund kroppen på en måte...... skal se om jeg finner noe lignende å vise deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første bildet var bare nydelig. :hjerte:

Det siluett bildet var NYDELIG!

Kjempefin mage har du fått :rodmer:

Takk jenter :rodmer: Siluettbildet var det snuppa på 8 år som tok faktisk, under veiledning av fotoobjektet :fnise: Det er tatt mot sola, og så har jeg fikset på kontrast etterpå :) Veldig fornøyd med det :jepp:

Du har så fin mage! :strix: Gleder meg til å se den live! :nigo:

Jeg hadde nok brukt den "beste" dyna i senga ja. I vogna pakker man den liksom mere inn om dere skjønner hva jeg mener :) Nå bruker jo ikke vi dyne i senga da - han liker bedre å ha sånn "sovepose" fra H&M på seg (og det passer jo en passe hysterisk mamma som er redd for dyne over hodet :fnise: )

Ja vi har vel en deit på torsdag?! :hoppe:

Vi har også sovepose, men vår er kjøpt på SparKjøp da..holder sikkert hvis sommeren blir varm og fin (noe den skal siden jeg skal ha permisjon :regler::fnise:) og så er begge dynene kjøpt på Princess, så da er jeg covered ;)

Jeg har en bekjent som tok noen alldeles nydelige gravid bilder :jepp: Hun hadde på seg undertøy i den fargen babyen i magen var også hadde hun et stort gjennomsiktig laken eller noe sånt ( :klo: ) som hun bretta rund kroppen på en måte...... skal se om jeg finner noe lignende å vise deg :jepp:

Jeg måtte lese noen ganger før jeg skjønte hva du mente :ler: Regner med det er farge undertøy etter kjønn? Sånn laken er stilig, jeg fant et sånt bilde på nettsida til fotografen jeg vurderer å bruke :jepp: Copyright på bildene, så får ikke lagt det ut her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[[Template core/front/global/ehmAd is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Gjest pysepusen

Så fine bilder! :nigo: Gleder meg til å se de som du skal ta! :hoppe:

Og nyfødt-fotografering da... *nusselig*

Deit på torsdag ja! Du står i boka mi og alt :strix: Vi skal på babysang klokka 11 så er vi ferdig til 13. Så bestemmer du om vi skal gå tur eller om vi skal være hos deg - det avgjør litt om jeg tar med kreket eller ikke :fnise:

Og er du klar over at vi skal ha permisjon på likt i sommer eller??????????? :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder! :nigo: Gleder meg til å se de som du skal ta! :hoppe:

Og nyfødt-fotografering da... *nusselig*

Deit på torsdag ja! Du står i boka mi og alt :strix: Vi skal på babysang klokka 11 så er vi ferdig til 13. Så bestemmer du om vi skal gå tur eller om vi skal være hos deg - det avgjør litt om jeg tar med kreket eller ikke :fnise:

Og er du klar over at vi skal ha permisjon på likt i sommer eller??????????? :hoppendeglad:

Jeg skal hente snuppa på skolen kl. 13, så vi må nesten være her...i følge bekkenet mitt bør vi ikke gå tur :sukk: Gleder meg til kort kort dag idag, 2 timer på basen og 1 time oppfølgingssamtale - så er det rett hjem!!

What, permisjon sammen??????? Er du gravid?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...