Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Permisjon sammen kommer vi nok ikke til å ha med mindre dere kjører på med en til om ikke så lenge :lur: Hvis du vil ha to veldig tette mener jeg :fnise:

Ehhhh...ikke i dette livet :fnise: Jeg koser meg med min one and only graviditet :rødme:

Så må jeg le litt av kjære som sitter og stryker på meg, er ærlig og skjønner rett etterpå at det kanskje ikke var den beste måten ordene kom ut på:ler: Jeg gikk fra å være bulkete til tynnere på noen få sekund :skratte: Ny slankerekord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

men seriøst, hun virker helt fjern etter operasjonen, så noe må jo ha skjedd..skikkelig skuffa, for hun har vært utrolig god for meg tidligere..ikke at jeg har gått så mye til legen før, men de gangene jeg har vært har jeg følt hun tok meg skikkelig på alvor :Nikke: Denne gangen følte jeg meg bare dum og i veien :sukk: Så de tok nok litt hardt i under operasjonen hennes :ler:

Idag er det skikkelig winterwonderland ute igjen, etter 1 god uke med regn og isete veier :dåne: Snøen har lavet ned i 2 dager, og nå skinner sola fra knallblå himmel - ikke verst å jobbe ute da :nigo: Savner å kunne herje på akebrett, det skal jeg visst ikke gjøre for mye av pga bekkenet :sjenert: Men noen turer sniker jeg meg til likevel, så får det bare gjøre litt vondt etterpå :tunge1:

La meg med vondt i hodet igårkveld og våknet med det samme, kjenner det skal bli godt med helg :strix: Vi har doblet antallet barn + litt til på basen nå i januar, det merkes på både arbeidsmengde, tempo og støy...blir litt mer sliten nå enn tidligere, men det går seg vel til :sjenert: Godt med helg skal det uansett bli :hjerte: Vi har barnefri og gratis kinobilletter, så det er duket for kos og avslapning hele helga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jaja, med tanke på at en gjennomsnittlig menneskelig hjerne veier 1300-1400gram, skjønner jeg at det er den som kan gjøre utslaget..... :ironi:

:kose: Det verste jeg vet er å våkne med vondt i hodet, håper helgekos får ordnet opp i det! Høres deilig ut med kinobilletter, hva skal dere se?

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neferet: Vi er ikke blitt helt enige enda, sjangerspriket er stort som et sort hull :fnise: Jeg vil se Narnia og han vil se Kongen av Bastøy :fnise: Men vi blir nok enige, pleier det :nigo:

Etter en laaaang :veslejenta: og en nesten enda lenger :dusje: føler jeg meg endelig som menneske igjen :hoppe: Vi fyrte opp bål ute idag, og jeg lukta som om jeg var brukt som ved :dåne: Etter en omgang skrubbe-skrubb og dusjolje, 3 hårvasker og en flaske bodylotion lukter jeg endelig noe som ligner på meg selv igjen ;)

Resten av kvelden er det bare kos; god mat, verdens beste og fineste mann til full disposisjon og en god film :nigo:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt søvn nå, så spinning for første gang på ukevis :hoppe: Er det litt sykt å glede seg til en lørdagsformiddag?! :klø: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

God lørdag morgen didi :klem:

høres ut som dere har en koselig og deilig romantisk avslappende helg foran dere :jepp: kos deg og slapp av :hug:

legger igjen en stor :klemmer: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt sykt å glede seg til det på en lørdags formiddag :ler:

Vi andre gleder oss til lørdag pga at da er det treningsfri :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe rart med å glede seg til lørdagsspinning. Gleder meg til de begynner med det igjen på senteret vårt om to uker. I dag ble det bare styrke, og det er ikke like moro.. ;)

Ha en fin lørdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt råd :sjenert:

Jobben min arrangerer planleggingsdager med tur til Vardø i mars. Jeg er 27 + 1 den dagen vi reiser opp og 27 + 4 når vi reiser hjem..Vi skal på Yokigass som er VM i snøballkasting!! Jeg skal - selvsagt ikke - kaste snøball, men planen er å være med i VM i yokidans :fnise:

Problemet er at kjære er skeptisk til at jeg skal reise, det er en lang og tungvindt måte å reise på med både fly og Hurtigruta..når vi skal hjem skal vi reise med Hurtigruta fra Vardø kl. 04.00 om morgenen (vi har ikke soveplass) før vi skal videre med fly :sjenert: Tror dere det går greit å reise? Jeg ble veldig i tvil selv når kjære la det frem som han gjorde, jeg vil jo nødig gjøre noe som kan stresse babyen eller i verste fall starte en fødsel :haar: Hva hadde dere gjort? Jeg har aldri vært gravid før og aner jo ikke hvordan kroppen føles når en er nesten 7 mnd på vei....æsj, jeg som har gleda meg sånn :sur: Nå vet jeg jammen ikke lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det muligheter for å slappe av litt innimellom, eller er det fullt kjør hele tida? Hurtigruta i seg selv er jo avslappende, og jeg ser ikke helt hvordan reiseruta eller det å stå opp tidlig en morgen skal kunne trigge en fødsel.

Jeg er jo snart 26 uker nå, og føler meg fortsatt "lett og fin". Det er jo selvsagt individuelt hvordan formen barker i vei, men så lenge du trener og er i god form nå er det jo ingenting som i utgangspunktet skulle tilsi at du plutselig skulle bli kjempedårlig innen uke 27? :vetikke:

Jeg ville reist hvis jeg hadde vært i din posisjon, spesielt siden du sier at du har gleda deg til turen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i strålende form da jeg var nesten 7 måneder på vei, om man ser bort fra bekkenløsningen som gjorde at jeg var 100 % sykmeldt. Jeg ville sjekket opp mulighetene for å trekke seg tilbake og slappe av når du trenger før jeg hadde tatt en avgjørelse. :)

Hei forresten. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det muligheter for å slappe av litt innimellom, eller er det fullt kjør hele tida? Hurtigruta i seg selv er jo avslappende, og jeg ser ikke helt hvordan reiseruta eller det å stå opp tidlig en morgen skal kunne trigge en fødsel.

Jeg er jo snart 26 uker nå, og føler meg fortsatt "lett og fin". Det er jo selvsagt individuelt hvordan formen barker i vei, men så lenge du trener og er i god form nå er det jo ingenting som i utgangspunktet skulle tilsi at du plutselig skulle bli kjempedårlig innen uke 27? :vetikke:

Jeg ville reist hvis jeg hadde vært i din posisjon, spesielt siden du sier at du har gleda deg til turen.

:klemmer:

Jeg er ikke helt sikker på hvordan dagene blir lagt opp enda, men det er sikkert muligheter for at jeg kan trekke meg tilbake og hvile om det skulle trenges :vetikke: Tror nok sjefen min hadde sagt fra om opplegget var umulig for en gravid å følge, men så vet jeg jo heller ikke om alt er spikret og på plass heller..Reisen herfra til Gardemoen tar under 1 time, så fra Gardemoen til til Kirkenes er det 2-3 timer med fly, før vi skal ta Hurtigruta 4-5 timer fra Kirkenes til Vardø :sjenert: Så er det samme greia hjem igjen...Jeg har gleda meg masse, og egentlig ikke tenkt over hvor gravid jeg er når vi skal reise, men nå er jeg forferdelig i tvil! Ingen av de andre gravide på jobb skal være med :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i strålende form da jeg var nesten 7 måneder på vei, om man ser bort fra bekkenløsningen som gjorde at jeg var 100 % sykmeldt. Jeg ville sjekket opp mulighetene for å trekke seg tilbake og slappe av når du trenger før jeg hadde tatt en avgjørelse. :)

Hei forresten. :vinke:

Hei Nòtt :vinke:

Det er godt å høre at både du og Mazzi var/ er i god form 7 mnd på vei, jeg tror jo også jeg kommer til å være det - til nå har jo alt vært som en drøm, ingen vondter; bare kos :rødme:

Jeg skal sjekke opp i hvordan dagene legges opp, hvis det er aktiviteter som snøscooterkjøring og fanging av reinsdyr så er jo ikke det spesielt aktuelt :fnise: Jeg vet vi skal ha en natt ute i lavvo/ snøhule, men da må jeg sove i hytta istedet :sjenert: Det er jo uansett vanskelig å ta en avgjørelse nå, 2 1/2 mnd før vi skal reise - per idag er jeg jo pigg som bare det :tommelopp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nòtt :vinke:

Det er godt å høre at både du og Mazzi var/ er i god form 7 mnd på vei, jeg tror jo også jeg kommer til å være det - til nå har jo alt vært som en drøm, ingen vondter; bare kos :rødme:

Jeg skal sjekke opp i hvordan dagene legges opp, hvis det er aktiviteter som snøscooterkjøring og fanging av reinsdyr så er jo ikke det spesielt aktuelt :fnise: Jeg vet vi skal ha en natt ute i lavvo/ snøhule, men da må jeg sove i hytta istedet :sjenert: Det er jo uansett vanskelig å ta en avgjørelse nå, 2 1/2 mnd før vi skal reise - per idag er jeg jo pigg som bare det :tommelopp:

:klemmer:

Nå er jo du i en litt spesiell situasjon siden du er gravid. Så kanskje du kan forhøre deg om mulighetene til å melde avbud i siste liten med tanke på hvordan formen din er. Bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I verste fall må jeg jo bare sykemelde meg om jeg ikke kan reise og det blir vanskelig å få refundert billetten :sjenert: Det er jo ikke utav egen lomme, men jobben betaler over 100.000 for herligheten, så det kan jo være greit om noe blir refundert isåfall ;)

Jeg er dønn sliten, og enda har jeg 3 timer igjen på jobb :dåne: Godt vi skal ha basemøte imorgen, så jeg får litt styr på galskapsdagene våre :regler: Når jeg kom idag sto alt på hodet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pysepusen

Jeg ser ikke helt hvordan reisen kan trigge en fødsel så det hadde jeg fint gjort. Når du er gravid så er det en ting som er sikkert; man sovner stort sett hvor som helst om man er trett :fnise: Så da gjør det ikke noe om dere ikke har noe annet sted enn stoler å sove på Hurtigruta ;)

For min del også så var jo kroppen grei i uke 27 hvis man tar bort kvalmen og bekkenløsningen! Man blir som regel ikke tung og ekkel før senere.

Som du sier så er det enkelte ting du ikke trenger å bli med på, og da får du jo allerede der litt pusterom. Og skulle du bli sliten ellers så har nok alle forståelse for at du må trekke deg litt tilbake. Så jeg hadde nok reist! :)

Men din kjære er jo snill som vil beskytte deg og babyen deres da! Så for hans del kan du jo ta en prat med jordmor og høre hva hun mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: han er søt da, har vel aldri bekymret seg for noe før omtrent, nå er han plutselig redd for alt :rødme: Nesten så jeg tror han er litt glad i oss begge to ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: han er søt da, har vel aldri bekymret seg for noe før omtrent, nå er han plutselig redd for alt :rødme: Nesten så jeg tror han er litt glad i oss begge to ;)

Sånn er min kjære om dagen også. Er det glatt på veien og jeg skal ut må jeg ha på meg brodder. Jeg får ikke lov å løfte noe som er tungt - da knurrer han nesten om han ser meg prøve.

De er rett og slett gode å ha de mennene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...